• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 15, 2025, 11:20:2813.2.2025 pelattu Fiorentina - Milan 3-2: Milanin sulaminen erittäin epäilyttävää ja vaikuttaa Serie A:n mestaruustaistoon. Interistit harkitsevat toimeksiantoa Haagalle ja eräälle subupiireissä tunnetulle melkein-Seiskan-toimittajalle. Milanissa on aina jotain epäilyttävää :)

Loppuminuuttien sulamiset eivät välttämättä ole epäilyttäviä tai poikkeuksellisia. Niitä sattuu ja syynä on mm. se että pää ei kestänyt loppuminuuttien painetta, taktiset virheet, vastustajan taktiset oivallukset, epäonnekkaat suoritukset johtoasemassa olevalta joukkueelta ja onnistumiset tappioasemassa olevalta joukkueelta. Toki aina epäilyttäviä tapahtumia voi olla etenkin mikäli lopussa noustaan useamman maalin takaa tasoihin ja ohi.

Kuitenkaan tutkintaan ei riitä pelkästään toisen joukkueen managerin epäilykset. Pitäisi olla videokuvaa todisteena sekä ottelun nähneen tarkkailijan raportti. Tätä tapausta siksi tuskin tutkitaan ellei ilmene jotain todella painavia syitä tutkintaan esim. Seiskan toimittajan jutun kautta sekä videotodisteita.

Hönkki

Varmasti näin on. Interistit ovat vaan aika herkkiä Milanin suhteen, ehkä turhaan.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

NyckelMan

Päivänselvä sopupelihän tuo oli. Sen haistoi peli-iltana tänne ylös.

Hönkki

Kävely ilman keppejä alkaa sujua lähes ontumatta. Pientä juoksuaskelien tavoittelua olen yrittänyt. Sitten kun onnistuu kevyt kolmen askeleen spurtti, niin olen valmis subuun. Sen verran tarvitaan maksimissaan jatkovetoihin.

Toki ihan kiva jos piha hiekoitettu.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 18, 2025, 18:49:50Kävely ilman keppejä alkaa sujua lähes ontumatta. Pientä juoksuaskelien tavoittelua olen yrittänyt. Sitten kun onnistuu kevyt kolmen askeleen spurtti, niin olen valmis subuun. Sen verran tarvitaan maksimissaan jatkovetoihin.

Toki ihan kiva jos piha hiekoitettu.

Hyvä että toipuminen on ilmeisesti mennyt aikataulussa ja vaikuttaisi että nopeamminkin koska eihän siitä kauankaan ole kun leikkaus oli. Jäitä kannattaa silti pitää hatussa ettei liian nopeasti jalkaa rasita. Toki sitä pitää jonkun verran rasittaa että toipumista tapahtuu mutta silti maltti on valttia.

Itselläni oli tiukat fyssarin ohjeet milloin sai miten paljon jalkaa käyttää. Tein niiden mukaan ja mahdollisuuksien mukaan aloin kävelemään esimerkiksi kauppaan. Kun jalkaa oikein toipumisen mukaan käytti, edesauttoi se paranemista. Samoin varmasti tässä sinun tapauksessa käy.

Tsemppiä toipumiseen. Se että piha on hiekoitettu on tärkeää niin sinun tilanteessasi kuin muutenkin että kaatumisista johtuvat vammat (kuten omassa tapauksessanikin oli) olisivat mahdollisimman vähäisiä.