• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestarien liiga HeSu-pohjalta

Aloittaja Rossonero, syyskuu 04, 2008, 12:33:01

« edellinen - seuraava »

Epis

#60
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
Lainaaviikonloppu tuskin sopii jos venäjättäret tulevat niinkun alkuperäisesti sovittu

entäs jos he eivät tule ?
Vopite olla parempi skipata tämä viikonloppu ja tähdätä seuraavaan, kun toi arkisin pelaaminen ei taida mitenkään onnistua. Oliko ens la/su mitään ihmeellistä?

Edit: Alustavasti sovittu ensi viikon sunnuntai (1.2) pelipäiväksi. Sopiiko tämä Ettanin vahtimestarin aikatauluun?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#61
LainaaEdit: Alustavasti sovittu ensi viikon sunnuntai (1.2) pelipäiväksi. Sopiiko tämä Ettanin vahtimestarin aikatauluun?

Jos ei sovi Ettanin vahtimestarin aikatauluun, niin eikö olisi mahdollista pelata Itiksen akvaariossa ?
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hönkki

#62
Lohkovaiheen voisi arpoa 2.2.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

#63
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaEdit: Alustavasti sovittu ensi viikon sunnuntai (1.2) pelipäiväksi. Sopiiko tämä Ettanin vahtimestarin aikatauluun?

Jos ei sovi Ettanin vahtimestarin aikatauluun, niin eikö olisi mahdollista pelata Itiksen akvaariossa ?

Vaksi paikalla; tai vaksin vaimo, jos vaksi "ottaa juoksut".
Tervetuloa.

Rossonero

#64
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Lohkovaiheen voisi arpoa 2.2.

Eipä hötkyillä. Ensin pitää selvittää tuo karsinta. Eiköhän tuo arvota sitten seuraavaa pelikertaa varten (9.2.).  Arvontaa ei kannata suorittaa Maijassa, jos ei sitä erityisesti haluta, sillä se ei ole ihan hetken homma kaikkine kommervenkkeineen. Menee peliaikaa aika paljon siihen (karsintakierroksen arvonta vei 1,5 tuntia). Jos halutaan erityisesti suorittaa paikan päällä, niin ei 2.2., joka on HeFi-kerta.

Epis

#65
Sekaannus päivissä/viikoissa, pelipäiväksi sovittu alustavasti ensi viikon perjantai 6.2 ja mahdollisesti myös sunnuntai 8.2
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#66
Juventus-Atletico piti pelata tänään, mutta Ticolle ei sitten sopinutkaan.
Ehdotan että Juventus jatkoon ja tehdään lohkoarvonnat. CL:n pitää edetä, ei voi mitään.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

#67
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Juventus-Atletico piti pelata tänään, mutta Ticolle ei sitten sopinutkaan.
Ehdotan että Juventus jatkoon ja tehdään lohkoarvonnat. CL:n pitää edetä, ei voi mitään.

Täysin samaa mieltä ! Ticolle tarjottiin monia eri mahdollisuuksia, mutta....

kesämesu

#68
eiköhän tässä olla jo tarpeeksi odoteltu, arvonnat vaan kehiin!!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

brfcboy

#69
Jättäydyn kaikista sarjoista pois sitten ja keskeytän hesuliigan

minulla töitä 16-20 5kertaa viikossa
olisi sopinut kaikki päivät viikolla työajan ulkopuolella mutta ei mene yksiin vastustajien kanssa.

olen puhunut

Epis

#70
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Jättäydyn kaikista sarjoista pois sitten ja keskeytän hesuliigan

minulla töitä 16-20 5kertaa viikossa
olisi sopinut kaikki päivät viikolla työajan ulkopuolella mutta ei mene yksiin vastustajien kanssa.

olen puhunut
Ymmärsin, et sulla ois eilen ollu vaan 18:00 asti töitä ja siks piti sopia. Samoin olin varannut sunnuntain mahdollisille peleille, mutta viestistäsi ymmäsrsin, ettei sulle käy ennen ens viikkoa niin nyt on sunnuntaikin buukattuna  :?

Noilla työajoilla on kyl osittain hankala sopia muiden kanssa viikolle pelejä, kun oletuksena muut päättävät työpäivänsä, kun itse aloitat.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

kesämesu

#71
olen sitä mieltä,että jokainen sitoutuu pelaamaan omat pelinsä tietyssä ajassa ja jokaisen pitäisi pystyä oma pelimääränsä suhteuttamaan siten,että tietää miten paljon pystyy pelejä kauden aikana pelaamaan,jos se ei toteudu on syy sitten mikä hyvänsä,niin sitten on tehtävä muita ratkaisuja,joten sarjat ei veny kohtuuttomasti.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

#72
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Jättäydyn kaikista sarjoista pois sitten ja keskeytän hesuliigan

minulla töitä 16-20 5kertaa viikossa
olisi sopinut kaikki päivät viikolla työajan ulkopuolella mutta ei mene yksiin vastustajien kanssa.

olen puhunut

Ticon valmentajan työt (siis "oikean elämän") alkoivat vasta äskettäin, joten sekin on otettava huomioon.
Toivon, ettei tämä "CL-hässäkkä" aiheuta tässä vaiheessa kautta kolmatta HeSusta vetäytyjää.

brfcboy: HeSu loppuun, eiks vaan (?) :thumb:

Rossonero

#73
Kannatan Ticon hyllytystä CL:stä, mutta en ymmärrä miksi se vaikuttaisi esim. HeSuun.

CL:ssä oli tietty aikataulu alusta lähtien. Siitä on monet kerrat joustettu, mutta nyt on pakko ruveta pelaamaan lohkoja, koska muuten pelataan vielä syksyllä. Tämän takia CL:ssä on tehtävä tämä päätös.

On harmillista, jos työt sattuvat samoille ajoille kuin muiden vapaat. Lähtökohtaisesti kuitenkin on jo yli vuosi sitten sovittu, että pääasiallisesti pelataan maanantai-iltaisin. Jos se ei sovi, on silloin oltava itse aktiivinen ja kyseltävä sopivia aikoja muilta.

On ihan turha vetää hernettä nenään tällaisesta ja vetäytyä kaikista peleistä. HeSu-pelit ainakin pystyy pelaamaan muinakin aikoina. Spurs ainakin voi pelata hiihtolomaviikolla arkena päivällä vaikka Arabiassa Blackburnia vastaan. Tai sitten joku viikonloppu.

Hovimestari

#74
Atletico Madrid on tiputettu kisasta ja Juventus saa suoraan paikan CL:n lohkovaiheeseen.

Lohkoarvonta suoritetaan huomenna. Turvallisuuden takaamiseksi tarkempi aika ja paikka pysyvät salaisina.