• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestarien liiga HeSu-pohjalta

Aloittaja Rossonero, syyskuu 04, 2008, 12:33:01

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#45
LainaaEnsi kesänä sitten. Tämä mestaruus ratkesi jo viime kesänä - tai viimeistään nopeimman oikeudella...

Pyytäkää Harri Laine mukaan
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

#46
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Willen Hammarby anoo CL-karsintapaikkaa.

Näyttää siis selvältä, että keväällä alkaa Allsvenskan. (Tietysti McLaine mukaan, tuo vuosia ennen lamaa Ruotsiin paennut, ja jo palannut "ilmatilan herra")
Vai oliko nyt kyseessä mahdolinen paikka Juvea vastaan ?

Hönkki

#47
LainaaVai oliko nyt kyseessä mahdolinen paikka Juvea vastaan ?

CL on Hovimestarin ja Rossoneron luomus. Päättäkööt siis tästäkin asiasta. Minä olen vain viestintuoja. Jos tämä olisi pelkästään minusta kiinni ja jos Atletico luopuu paikastaan, niin järjestäisin ensiksi pikaisesti yksiosaisen AIK-Hammarby Ruotsin Cupin finaalin, jonka voittaja Juvea vastaan. Myöhemmin sitten ehdottomasti Allsvenskan.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

#48
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaVai oliko nyt kyseessä mahdolinen paikka Juvea vastaan ?

CL on Hovimestarin ja Rossoneron luomus. Päättäkööt siis tästäkin asiasta. Minä olen vain viestintuoja. Jos tämä olisi pelkästään minusta kiinni ja jos Atletico luopuu paikastaan, niin järjestäisin ensiksi pikaisesti yksiosaisen AIK-Hammarby Ruotsin Cupin finaalin, jonka voittaja Juvea vastaan. Myöhemmin sitten ehdottomasti Allsvenskan.

Ruotsin Cupin finaali kuulostaa TOSI hyvältä idealta. Maanantaina, jos tico-tico luopuu ?

Epis

#49
Pelataanko finaalin jälkeen karsinta?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#50
CL:ssä evättiin Pupen jengeiltäkin osallistuminen, koska haluttiin pitää HeSu-porukan juttuna. Tällä perusteella Willen Hammarby tippuu kuvasta.

Nyt ei myöskään enää ruveta järkkäämään mitään lisäkarsintoja uusien liigojen ja Cup-finaalien muodossa, vaan hoidetaan vika karsintapeli alta pois, jotta päästään lohkojen pariin.

Siis minun mielestäni. En tiedä mitä esim. Hovimestari tuumaa.

Hovimestari

#51
Olisi hiukan erikoista, jos Wille otettaisiin tässä vaiheessa mukaan, kun Puppe jätettiin syksyllä pois.  

Mikäli 'tico luopuu, niin sanoisin, että Juve etenee parista suoraan lohkovaiheeseen, jolloin Kaitsullakin olisi vielä yksi jengi kisassa mukana.

kesämesu

#52
yritin äsken soittaa pakkaselle ja kysyä pelaako vai ei,mutta en tavoittanut,ehkä hän itse sitten ilmoittaa asiasta.
pääasia kuitenkin olisi,että päästäisiin aloittamaan lohkovaihe mahdollisimman pian.
pelejä tulee kuitenkin lohkovaiheesta finaaliin 37.

sillä vaan ettei mene heinäkuulle.....
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

brfcboy

#53
Oon ilta duunissa respassa niin en pysty vastailemaan puheluihin 16jälkeen


Pelin voin pelaa ens viikon tiistai-perjantai milloin melkeen vaan pitää kysyä pomolta sitten sopiiko kyseinen aikataulu

Epis

#54
Itelleni ti-pe ei ainakaan käy. Täytyy miettiä viikonloppua tai jotain..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#55
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Olisi hiukan erikoista, jos Wille otettaisiin tässä vaiheessa mukaan, kun Puppe jätettiin syksyllä pois.  

Mikäli 'tico luopuu, niin sanoisin, että Juve etenee parista suoraan lohkovaiheeseen
, jolloin Kaitsullakin olisi vielä yksi jengi kisassa mukana.

Kannatan ylläolevaa ehdotusta.
 AIK aloittaa valmistautumisensa tulevaan Allsvenskan kauteen pelaamalla (toivottavasti) runsaasti harjoituspelejä, ja "vetää takaisin" anomuksensa pelata CL:ssa Juvea vastaan.

Alkakoon lohkovaihe pikapuoliin.

PS. Ettan Areena käytössä 'Tico -Juve -pelejä varten, kunhan vaksin ja joukkueiden aikataulut osuvat yksiin.

Hönkki

#56
LainaaPS. Ettan Areena käytössä 'Tico -Juve -pelejä varten, kunhan vaksin ja joukkueiden aikataulut osuvat yksiin.

Koska käy Juvelle ?
Koska käy Ticolle ?
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Epis

#57
Tällä viikolla ehkä la tai su.
Ensi viikolla voisi mahd viikollakin (to/pe) onnistua ja mahd viikonloppuna.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

brfcboy

#58
viikonloppu tuskin sopii jos venäjättäret tulevat niinkun alkuperäisesti sovittu...viikolla sopii milloin vaan töitä on vaan 16-20.00

Hönkki

#59
Lainaaviikonloppu tuskin sopii jos venäjättäret tulevat niinkun alkuperäisesti sovittu

entäs jos he eivät tule ?
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.