• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

14.2.2011 Munkka

Aloittaja Hönkki, helmikuu 08, 2011, 14:43:22

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Jos vaan Vesalle käy niin tulisin pelaamaan ystävänpäivän-pelit Munkkaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Jo tokkiisa käy!

Kahvia ja pullaa, kukkia ja haleja, tai kenties tunnelmallinen nihkutus kynttilänvalossa?

Puppe

Tulossa myöskin nihkuttamaan
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 08, 2011, 16:37:40
Jo tokkiisa käy!

Kahvia ja pullaa, kukkia ja haleja, tai kenties tunnelmallinen nihkutus kynttilänvalossa?

Voisin myös tulla; edellyttäen että Hönkki leipoo pullat. Minä tuon pelargoniat.

Hönkki

LainaaJo tokkiisa käy!

Kahvia ja pullaa, kukkia ja haleja, tai kenties tunnelmallinen nihkutus kynttilänvalossa?

Voisin myös tulla; edellyttäen että Hönkki leipoo pullat. Minä tuon pelargoniat.


No nyt alkaa olla latinkia ja värinää ilmassa. Laulammehan muumilauluja aamuun asti ? Tulee ihan mieleen Rotterdamin MM-kisareissu, kun näppäilin Manun figuureita sängyssä ilman paitaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2011, 11:42:09
LainaaJo tokkiisa käy!

Kahvia ja pullaa, kukkia ja haleja, tai kenties tunnelmallinen nihkutus kynttilänvalossa?

Voisin myös tulla; edellyttäen että Hönkki leipoo pullat. Minä tuon pelargoniat.


No nyt alkaa olla latinkia ja värinää ilmassa. Laulammehan muumilauluja aamuun asti ? Tulee ihan mieleen Rotterdamin MM-kisareissu, kun näppäilin Manun figuureita sängyssä ilman paitaa.
Too much information :o ??? :-X
Ehkä myös tulen seuraamaan toimintaa livenä...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Porvoon turkkilainen

Munkka paras, jos Kaitsukin tulee ja kaiken lisäksi Vesaa vastaan aika paljon pelejä mm. Italiaa, divaria ja taitaa olla vielä FA Cupin peli, johon olisi kiva saada Shefki mukaan rynnimään pitkiin jatkolaukauksiin.

Shefki tois minun subuun lisää itseluottamusta ja varmuutta taitoihini.

Hönkki

LainaaToo much information

Tulee muistaa että Hollanti on vapaamielinen maa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2011, 11:42:09
LainaaJo tokkiisa käy!

Kahvia ja pullaa, kukkia ja haleja, tai kenties tunnelmallinen nihkutus kynttilänvalossa?

Voisin myös tulla; edellyttäen että Hönkki leipoo pullat. Minä tuon pelargoniat.


No nyt alkaa olla latinkia ja värinää ilmassa. Laulammehan muumilauluja aamuun asti ? Tulee ihan mieleen Rotterdamin MM-kisareissu, kun näppäilin Manun figuureita sängyssä ilman paitaa.

Ja joku vielä sanoo, että subu ei ole s....käs laji. Tuosta tosiaan kuvakin todisteena (pitää joskus Hönäykselle muistaa lähettää). Täytyy myöntää, että tuolloin myös hieman pelotti, ja mietin onko tyynyn alla subumiesten lisäksi pieni muovinen kirves.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 09, 2011, 13:02:23
LainaaToo much information

Tulee muistaa että Hollanti on vapaamielinen maa

Jopa läheinen suhde pieniin muovimiehiin hyväksytään siellä.

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 09, 2011, 12:54:49Shefki tois minun subuun lisää itseluottamusta ja varmuutta taitoihini.

Otsikon viihdyttävyys ja laatu on suorastaan häikäisevää. Kiitokset!

Hönkki

LainaaTuosta tosiaan kuvakin todisteena (pitää joskus Hönäykselle muistaa lähettää). Täytyy myöntää, että tuolloin myös hieman pelotti, ja mietin onko tyynyn alla subumiesten lisäksi pieni muovinen kirves.

Pelottavaa oli se, että otit sen kuvan, mutta ei se mitään. Odotan innolla pelejä ja niitähän saadaan jo SISU-turnauksessa. Meillä taitaa olla KV-cuppia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

paikalla klo 16 jälkeen jos muita paikalla?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Rossonero

Neljältä paikalla. Kesämesun kanssa ainakin CL pois.

Puppe

voisin yrittää kans paikalle 16 jälkeen...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer


Porvoon turkkilainen

Viimeistään klo 19 mestoilla