• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kerhohuone Munkkiniemessä

Aloittaja Rossonero, heinäkuu 09, 2010, 02:27:03

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 12, 2010, 11:42:07
Oletan että mukana kysymättäkin:
- Jaakko

Oletuksesi kohdaltani on oikea. Vahvistan että olen mukana HeFissä kaudella 2010-2011.

Hönkki

LainaaEhkä siis hyvä ratkaisu olisi yksinkertainen alkusarja ja tämän jälkeen liigakierros parhaille ja divarikierros lopuille. Tällöin kukaan ei tippuisi seuraavaksi kaudeksi divariin ja uusilla pelaajilla olisi mahkut suoraan liigamestaruuteen.
Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta ja jopa toteuttamiskelpoiselta idealta.

Lisäksi se toisi/vaatisi hieman lisää ryhtiä pelien pelaamiseen ajallaan, kun puolessa välissä kautta tulisi kaikilla olla saman verran pelattuja otteluita. Tämä siis omasta mielestäni on vain hyvä asia, ettei (jälleen kerran) ottelumäärät pelaajien välillä kasvaisi liian suureksi.

Voisi tosiaan olla toteuttamiskelpoinen. Ylä- ja ala-loppusarja voisivat olla kaksinkertaisia. Kaikille tulisi loppukaudesta enemmän omantasoisia vastustajia. Verrattuna normaaliin kaksinkertaiseen sarjaan Zinga - Masse ja Vesa - Jaakko vaihtuisivat Zinga - Vesa ja Jaakko - Masse peleihin, kun nyt poimitaan oikein kärjistetyt esimerkit. Siinä mentäisiin ikäänkuin turnauksista tutun sveitsiläisen systeemin hengessä. Negatiivisena puolena sitten se, että alkusarjassa niukasti puolivälin alapuolelle jääneitä saattaa harmittaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Munkkiniemessä keskiviikkona tarkoitus pelata ainakin CL-finaali, ja näillä näkymin nopeata. Allekirjoittanut ja Zinga ainakin mukana. Kaikki tervetulleita tietenkin.

Siirretäänpäs tästä eteenpäin tuo HeFi-keskustelu oikeaan paikkaan. Kunhan olen sanonut, että kokonaista jakautumista en kannata. Jos jollekin joku pelipaikka on vaikeampi tai helpompi, voi sitä huomioida mahdollisuuksien mukaan.

Hönkki

Mikä on Munkkiniemen kertsin osoite ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Tammitie 20 B. Ulko-oven vieressä oikealla ovi, jossa lukee Star Solutions.

Porvoon turkkilainen

Mihin aikaan huomenna uudessa kerhohuoneessa on tarkoitus pelata, jos itsekin pyörähtäisi siellä?

Rossonero

Liesivaaran kanssa CL-finaali alkaa ennen kolmea. Brödrar Sihvola tulevat ehkä n. klo 16.30. Muista ei tietoa.

Tuon CL-pelin jälkeen keskityn itse nopeaan, joten mahdollisia hitaan pelien vastustajia pitää selvitellä itselleen halutessaan. Janne epäili, että ei pelaisi tuon lisäksi muuta, mutta en ole tuosta varma.

Porvoon turkkilainen

Ok. Sen verran myöhään vasta itse pääsisin, että on ehkä parempi jättää tutustuminen toiseen kertaan.

Zinga

Mun täytyy lähteä jo joskus 17:45, joten voisin tulla mahdollisimman aikaisin (16 maissa). Juho tullee vasta myöhemmin eli viiden ja kuuden välillä.

Rossonero

Kerhohuoneen avauspelit siis pelattiin keskiviikkona. CL-finaali oli historiallinen avausottelu. Kävijöitä oli minun ja Liesivaaran lisäksi Hönkki, Zinga ja Juho.

Arvioitiin, että turnausta varten tilaan saanee 6 kenttää. Tilassa on vielä pientä muokkaamista ja järjestelemistä, mutta viikonloppuna siellä lienee jo 3 pöytää vakituisesti esillä. Lisää sitten tarvittaessa, ja ainakin yksi vanha kangas olisi tarkoitus olla koko ajan valmiina levyssä. Pukkeja on kolmet, ja levyjä on 5 (2 SiSun, 1 yhdstyksen, 2 Vesan). Muuta tavaraa pitäisi olla ainakin kuuteen kenttään.

Avauspäivänä pelattiin myös nopean treenipelejä:

Zinga-Vesa 1-0
Vesa-Zinga 2-0
Vesa-juho 2-1
Vesa-Juho 3-1
Vesa-Juho 3-2

Rossonero

Seuraava pelikerta maanantaina.

Nopean treenipelejä pelaan mielelläni muutenkin ennen isoja kisoja. Lähes aina käy, joten ilmoitelkaa, jos joku päivä sattuu sopimaan.

Killer

Onko aiemmin mainitusta käyttömaksusta jo jotain tarkempaa tietoa ?

Rossonero

Huomenna maanantaina Munkassa pelataan. Saa tulla n. klo 15 jälkeen. Olen itse paikalla iltaan asti, ja pelaan nopeata niin paljon kuin löytyy pelejä.

Lainaus käyttäjältä: Killer - elokuu 26, 2010, 08:17:41
Onko aiemmin mainitusta käyttömaksusta jo jotain tarkempaa tietoa ?

Tarkkaa tietoa ei ole ikävä kyllä vielä. Liittyy niin paljon osallistujamäärään. Tuohon liittyy myös mahdollinen kertamaksu tai vähemmän käyvien maksu. Näitä pitää miettiä muutaman henkilön kesken (esim. huomenna). En halua itse päättää tuota. 20-25 euroa on ollut alustava kuukausimaksu, jolla saa pelata jokseenkin aina halutessaan.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

Tulen tänään kolkuttelemaan ovia noin klo 15-16. Onko vielä muita tulossa kuin Vesa ja Hönä?
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net