• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kerhohuone Munkkiniemessä

Aloittaja Rossonero, heinäkuu 09, 2010, 02:27:03

« edellinen - seuraava »

Benali

Juu meni ristiin sitten tämä viikko mutta katellaan myöhemmin uusiksi.

Fabio

Onko ens Ma (8.11) pelejä Munkassa?

t-Pasi

Rossonero


Hönkki

#78
Alustavasti on sovittu, että 15.11 ma on tulossa eräs Aleksi-niminen kaveri pelaamaan. On pelannut ennenkin kymmenisen vuotta sitten.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 05, 2010, 12:47:10
Alustavasti on sovittu, että 15.8 ma on tulossa eräs Aleksi-niminen kaveri pelaamaan. On pelannut ennenkin kymmenisen vuotta sitten.
Kappas, ensi vuonna 15.8. on tosiaan maanantai. Laitetaan kalenteriin. ;D
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

SouthernBoogieCat

Maksoin osuuteni Munkkiniemen kerhotilan vuokrasta (seuraavan 3 kk ajalle) Vesan tilille. Lisäksi laitoin mukaan pienen osuuden kolehtiin.

Fabio

Mitens ens viikolla pelataan Munkassa?

Ma 6.12. (Itsis) taitaa olla huono päivä.. Miten TI, KE tai TO?

T:Pasi


Hovimestari

Itsari on ollut aika perinteinen pelipäivä, mutta ti ja ke sopisivat mulle myös.

zaccy

Fyffeä nakattu kolehtihaaviin
LainaaJos joku kuitenkin haluaa kolehtiin laittaa, niin tilinumero on 363630-01760701.

Vesku varmaankin sit kertoilee milloin tartee lisää. Vai onko niin että ovi kertsille ei aukea jos maksut on rästissä eli se on merkki jotta kantsuis uusia kolehtia :o

Rossonero

Yritän viikonlopun aikana tiirata Munkan rahatilanteen. Laitan siitä tänne tietoa.

Periaate oli siis, että 5 euroa kerta (lähinnä satunnaiskävijöille) tai 10 euroa kuukaudessa. Lisäksi on ns. mesenaatteja, jotka maksavat enemmän.

Ovia ei suljeta, eikä korolla varustettuja muistutuslaskuja lähetetä. Toivotaan vain, että kohtuudella noita muistetaan maksella, niin homma jatkuu mukavasti.


Ensi viikolla ainakin ke ja to sopivat minulle.

Fabio

Mä voisin tulla taas Keban ja Vänän kanssa..

Keskiviikko sopis meille kaikille.

T:Pasi

miku

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - joulukuu 03, 2010, 09:52:26
Itsari on ollut aika perinteinen pelipäivä, mutta ti ja ke sopisivat mulle myös.

IPV-cup..??
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hovimestari

Onko huomenna ke 8. joulukuuta Munkassa pelaajia? Pääsisin paikalle joskus viiden tienoilla.

Fabio

Mä ainakin tuun huomenna!

Kans viiden aikaan..

t.Pasi

Porvoon turkkilainen

Italiaa ja cuppeja voisin tulla pelaamaan. Divarikin vois mennä. Siinä kuudelta pääsisin ja sen Pasin neuleenkin voisin vihdoinkin palauttaa pakkassäiden lämikkeeksi...