• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 14:46:10
Divarissa on nyt vain minä ja Hovi, kun Tiikkiksen tulo estettiin.

Olen pudonnut kärryiltä. Eikö divari ollut juuri se mihin Tiikkajan piti tulla? Dementia on ehkä iskenyt, mutta en muista miksi olisi estetty. Sen takiahan se League One syntyi.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 14:46:10Timon Hesuun tuloa epäilen vahvasti. Ei varmaan lähde pelaamaan niin isoa sarjaan. Ukosta en tiedä vielä yhtään. Voi olla aika epätoivoinen haku. Mutta siis divariin näitä kahta yritän haalia.

En tarkoittanut Hesua. Miksi ihmeessä haalit divariin, kun etenkin Timolle on mielenkiintoisempiakin sarjoja? Siksikö, että saisit divarissa pelejä, vai siksi, että se on Timolle paras vaihtoehto?

Taidan soittaa ja kysyä onko kiinnostusta jamikä kiinnostaisi, kun käydään läpi srajat jengeineen ja pelaajineen. Eiköhän Timo voi itse valita kiinnostavimman ja sopivimman.

Minusta tällainen haaliminen tuohon kuolleeseen sarjaan on aivan käsittämätöntä.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 28, 2019, 14:52:25
Miten olisi ensimmäistä kertaa hesun turkin liiga. Minä, hönkki, tiikkis,kaitsu ja sellaisia, jotka eivät ole estäneet jonkun pelaajan mukaantuloa? Ainakaan nokan koputtamista ei pitäisi olla niillä jotka eivät ole siinä mukana. Ilmaisin vain oman bestis kaverikerhoni omaan marttakerhooni, jolla vieläpä hesun status

Kokkis voisi yrittää ymmärtää, vaikkei olekaan oma kokemus asiasta samanlainen, ja lopettaa tuon renkutuksen täällä julkisella puolella. Nämä voi puhua kerhollakin tai whatsappissa.

Uusia sarjoja voi perustella, mutta Hesun sarjoiksi laskettavissa lienee jotain tekijöitä.

Missä maailman valloittava Hölpatti luuraa? Sehän se kaikkien tarpeeseen vastaava liiga piti olla.

Rossonero

Hönkki, olen tuntenut Timon n. 36 vuotta, joista 13 vuoden ajan samalla luokalla. Olen pelannut hänen kanssaan ekat liigat 33v sitten. Lisäksi on pelattu yli kymmenen vuotta kahdenkeskisiä liigoja. Vaikken enää niin usein olekaan tekemisissä, uskon tietäväni aika hyvin, mikä häntä kiinnostaa subussa, jos kiinnostaa. Ainakin uskon tietäväni sen sinua paremmin. Juttelin asiasta myös muutama viikko sitten hänen kanssaan.

Ihmettelen ihan oikeasti tätä divarhaalimisen motiivia.

Hönkki

Rosso, voi hyvänen aika sentään. Kysy Hovilta ja Majurilta miksi divarissa on vain minä ja Hovi ? Pelaisin kyllä mielelläni isompaa divaria. Teenkö jotain väärin kun yritän saada divariin enemmän kuin 2 jengiä ? Tää touhu on nykyään hyvin omituista. Kysyin Timolta kiinnostusta divariin. Hän vastasi että torstait ovat ok ja 4-6 peliä kaudessa on ok. Luuletko tietäväsi paremmin ? Hyvin onituista. Minulle pitäisi myös torstait sopia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Hölpatti tuskin sopii Timolle koska Tiikkikselle käy maanantait ja Timolle torstait.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44
Rosso, voi hyvänen aika sentään. Kysy Hovilta ja Majurilta miksi divarissa on vain minä ja Hovi ?

En tiedä miksi ei ole Tiikkistä. Muuten divarin kuihtumisen syyt hyvin sinunkin tiedossasi.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Pelaisin kyllä mielelläni isompaa divaria.

Divari kuihtui sinun toimiesi takia. Tiedät sen hyvin.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Teenkö jotain väärin kun yritän saada divariin enemmän kuin 2 jengiä ?

Et, mutta teet väärin, kun soittelet ihmisille ja tarjoat heille yhtä vaihtoehtoa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Kysyin Timolta kiinnostusta divariin. Hän vastasi että torstait ovat ok ja 4-6 peliä kaudessa on ok.

Eli kysyit yhtä liigaa? Kysyitkö Coppa Italiaa? Kysyitkö muita? Tiedätkö missä kaikissa on minkäkin verran pelejä, ja mitä on suunnitteilla? Et tiedä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Luuletko tietäväsi paremmin ? Hyvin onituista.

Kuten kirjoitin, tiedän aivan varmasti sinua paremmin, mikä Timoa kiinnostaa. Se ei ole omituista. Omituista on se, että et sitä suostu hyväksymään, vaan tarjoat yhtä vaihtoehtoa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Minulle pitäisi myös torstait sopia.

Minäkin pystyn tarpeeksi torstaita pelailemaan, jotta ei ole ongelma pelata Timon kanssa. Samoin moni muu pystyy.

Minusta on todella kummallista, että tarjoat yhtä vaihtoehtoa omista lähtökohdistasi kertomatta/tietämättä, mitä vastaavia olisi tarjolla.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:07:31
Hölpatti tuskin sopii Timolle koska Tiikkikselle käy maanantait ja Timolle torstait.

Timoa tuskin Hölpatti innostaa. Tarkoitin tällä, että jos kaipaat lisäpelejä, niin niitähän tulee tässä. Laita Norwich sinne.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - elokuu 28, 2019, 12:59:47
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 12:48:55
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 09:37:57
Nyt kun olette tyhjentäneet Divarin, niin kysyn kuitenkin, että saavatko Timo ja Ukko tulla divariin jos pystyn houkuttelemaan heidät sinne ?

En nyt ihan ymmärrä, miksi esim. Timoa ei mieluummin otettaisi sarjaan, jossa pelaavat ne, joiden kanssa hän on eniten pelaillut tai joka kiinnostaa eniten. On paljon parempiakin vaihtoehtoja, jos tulee yhteen sarjaan.

Tarkoitatko että ehdotat Timoa HeSuun? Jos näin niin päivitän kausiennakon sikäli kun täällä aikanaan  vahvistuu hänen mahdollinen osallistumisensa jos tuota tässä ajetaan takaa.

En tarkoita. Hesussa pelataan nykyisin varmaan ainakin kymmentä eri sarjaa/cuppia.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 23:25:14
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - elokuu 28, 2019, 12:59:47
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 12:48:55
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 09:37:57
Nyt kun olette tyhjentäneet Divarin, niin kysyn kuitenkin, että saavatko Timo ja Ukko tulla divariin jos pystyn houkuttelemaan heidät sinne ?

En nyt ihan ymmärrä, miksi esim. Timoa ei mieluummin otettaisi sarjaan, jossa pelaavat ne, joiden kanssa hän on eniten pelaillut tai joka kiinnostaa eniten. On paljon parempiakin vaihtoehtoja, jos tulee yhteen sarjaan.

Tarkoitatko että ehdotat Timoa HeSuun? Jos näin niin päivitän kausiennakon sikäli kun täällä aikanaan  vahvistuu hänen mahdollinen osallistumisensa jos tuota tässä ajetaan takaa.

En tarkoita. Hesussa pelataan nykyisin varmaan ainakin kymmentä eri sarjaa/cuppia.

Asia selvä. Eri liigoja pelattiin HeSussa myös minun aktiiviaikanani mutta ainakin itselleni HeSu on vakiintunut nimitys joka tarkoittaa juuri tuota pääliigaa eli Valioliigaa vastaavaa sarjaa jota on pelattu vuosikymmeniä (toki välissä 2000-luvun alussa taukoa). HeSu tarkoittaa myös ilman muuta tuota kerhoa ja Serie A, La Liga yms. ovat HeSu-sarjoja. Ei tämä mikään väittelyn aihe ole mutta itselleni on jo vuosia HeSu-sanasta tullut mieleen tämä pääliiga jota kerholla on pelattu.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - elokuu 28, 2019, 23:30:41
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 23:25:14
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - elokuu 28, 2019, 12:59:47
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 12:48:55
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 09:37:57
Nyt kun olette tyhjentäneet Divarin, niin kysyn kuitenkin, että saavatko Timo ja Ukko tulla divariin jos pystyn houkuttelemaan heidät sinne ?

En nyt ihan ymmärrä, miksi esim. Timoa ei mieluummin otettaisi sarjaan, jossa pelaavat ne, joiden kanssa hän on eniten pelaillut tai joka kiinnostaa eniten. On paljon parempiakin vaihtoehtoja, jos tulee yhteen sarjaan.

Tarkoitatko että ehdotat Timoa HeSuun? Jos näin niin päivitän kausiennakon sikäli kun täällä aikanaan  vahvistuu hänen mahdollinen osallistumisensa jos tuota tässä ajetaan takaa.

En tarkoita. Hesussa pelataan nykyisin varmaan ainakin kymmentä eri sarjaa/cuppia.

Asia selvä. Eri liigoja pelattiin HeSussa myös minun aktiiviaikanani mutta ainakin itselleni HeSu on vakiintunut nimitys joka tarkoittaa juuri tuota pääliigaa eli Valioliigaa vastaavaa sarjaa jota on pelattu vuosikymmeniä (toki välissä 2000-luvun alussa taukoa). HeSu tarkoittaa myös ilman muuta tuota kerhoa ja Serie A, La Liga yms. ovat HeSu-sarjoja. Ei tämä mikään väittelyn aihe ole mutta itselleni on jo vuosia HeSu-sanasta tullut mieleen tämä pääliiga jota kerholla on pelattu.

Ymmärrän toki, ja näinhän se on. Kirjoitin kuitenkin vain sarjasta, joka sopisi. Hesu-nimi tuli jostain muualta tähän kuvioon.

Epis

Voin tulla täydentämään divaria jos tarvitaan, mutta kuten aikaisemmin mainitsin, niin omat pelit eivät saa blokata/estää muiden osallistumista..

Tätä keskustelua taas ummikkona seuraavana hiipii ajatus, että pitäisikö näille eri sarjoille sopia eri pelipäivät vai onko taas niin, että pikselit huutaa ja kerholla miehet on hiljaa?
En edes ymmärrä miksi kaksi immeistä vänkää kolmannen henkilön mielipiteestä keskenään, kun ko. henkilö lienee kykeneväinen sen itsekin tarvittaessa esittämään?

Tahtoisin myös esittää kummastuneen kysymyksen (jota toivottavasti ei oteta provona/vittuiluna):
Täällä kun on puhuttu paljon Hesun pelaajista, sarjoista yms niin miksi Vesa on se, joka nykyään tuntuu määrittävän mikä on/ei ole Hesua?
Itse olen mieltänyt Hesun kollektiiviksi (tai mikä oikea sana onkaan) enkä Alpattimaiseksi hössötykseksi vai onko Hesun muuttaminen Vesuksi ollut ihan yhteinen näkemys?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 28, 2019, 23:22:07
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44
Rosso, voi hyvänen aika sentään. Kysy Hovilta ja Majurilta miksi divarissa on vain minä ja Hovi ?

En tiedä miksi ei ole Tiikkistä. Muuten divarin kuihtumisen syyt hyvin sinunkin tiedossasi.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Pelaisin kyllä mielelläni isompaa divaria.

Divari kuihtui sinun toimiesi takia. Tiedät sen hyvin.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Teenkö jotain väärin kun yritän saada divariin enemmän kuin 2 jengiä ?

Et, mutta teet väärin, kun soittelet ihmisille ja tarjoat heille yhtä vaihtoehtoa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Kysyin Timolta kiinnostusta divariin. Hän vastasi että torstait ovat ok ja 4-6 peliä kaudessa on ok.

Eli kysyit yhtä liigaa? Kysyitkö Coppa Italiaa? Kysyitkö muita? Tiedätkö missä kaikissa on minkäkin verran pelejä, ja mitä on suunnitteilla? Et tiedä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Luuletko tietäväsi paremmin ? Hyvin onituista.

Kuten kirjoitin, tiedän aivan varmasti sinua paremmin, mikä Timoa kiinnostaa. Se ei ole omituista. Omituista on se, että et sitä suostu hyväksymään, vaan tarjoat yhtä vaihtoehtoa.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 28, 2019, 23:04:44Minulle pitäisi myös torstait sopia.

Minäkin pystyn tarpeeksi torstaita pelailemaan, jotta ei ole ongelma pelata Timon kanssa. Samoin moni muu pystyy.

Minusta on todella kummallista, että tarjoat yhtä vaihtoehtoa omista lähtökohdistasi kertomatta/tietämättä, mitä vastaavia olisi tarjolla.


Ai että divari kuihtui minun takiani. En sanonut kenellekkään, että lähtekää muualle. Nyt on Tiikkiksen tulo estetty. Olisin uskonut kiellon, jos olisitte sanoneet jo aikaisemmin kesällä. Nyt voi varmaan divariin tulla taas pelaajia, kun Tiikkis ei ole divarissa.

Tarjosin Timolle divaria, koska siellä on ollut kovin tarve. Miksi ette ole itse tarjonneet Timolle mitään ? Hän oli heti valmis tulemaan kun vain jotain tarjottiin ja nyt minua aletaan syyttämään, kun tein jotain asian hyväksi. Ei ole minun asiani tarjota jotain Coppa Italiaa. Se on niiden asia, jotka ovat siellä itse mukana.

Alan etsiä uutta kerhohuoneistoa.   
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#3492
Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 29, 2019, 07:57:27
Tätä keskustelua taas ummikkona seuraavana hiipii ajatus, että pitäisikö näille eri sarjoille sopia eri pelipäivät vai onko taas niin, että pikselit huutaa ja kerholla miehet on hiljaa?
En edes ymmärrä miksi kaksi immeistä vänkää kolmannen henkilön mielipiteestä keskenään, kun ko. henkilö lienee kykeneväinen sen itsekin tarvittaessa esittämään?

Kyllä näistä kerholla puhuttaisiin, mutta kun ne tulevat tätä kautta esille.

Etkö oikeasti ymmärtänyt kritiikkiäni tässä asiassa? Mitä itse pitäisit siitä, että sinulle tarjottaisiin ruokaa A, että otatko? Sitten, kun tulet pöytään huomaat, että syöt kysyjän kanssa ruokaa A, kun muut syövät ruokaa ruokaa B, joka olisi ollut enemmän makuusi ja jonka olisit valinnut, jos olisit tiennyt.

Koko kattaus esille, ja siltä pohjalta päätös mihin tulee. Silloin kysynmys on haikailemastasi kolmannen henkilön oman mielipiteen esittämisestä.

Minua ärsyttää todella paljon se, että omista tarkoitusperistä esitetään jotain, jossa jätetään vaihtoehdot kertomatta. Se ei ole oikein.

Jos tätä kritiikkiä ei ymmärrä, on se lukijan oma ongelma. Turha syytellä minua yksinvaltiaaksi.

En ole ainoa, joka tätä on kritsoinut, mutta olen se, joka täällä sen tuo esille. Ja Hönkkihän kysyi täällä mielipidettä tästä asiasta.

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 29, 2019, 07:57:27
Täällä kun on puhuttu paljon Hesun pelaajista, sarjoista yms niin miksi Vesa on se, joka nykyään tuntuu määrittävän mikä on/ei ole Hesua?
Itse olen mieltänyt Hesun kollektiiviksi (tai mikä oikea sana onkaan) enkä Alpattimaiseksi hössötykseksi vai onko Hesun muuttaminen Vesuksi ollut ihan yhteinen näkemys?

Kirjoitustapasi tässä kysymyksessä on erikoinen, jos kysymys on neutraali. Sen voisi hyvin ottaa vittuiluna, etenkin, kun olet jo aikoja sitten ottanut tehtäväksesi olla ymmärtämättä minun pointtejani tässä harrastuksessa. Kehotan lukemisenymmärtämisen harjoittelua, niin ei tarvitse kysellä tällaisia.

Ehkä olen se, joka asioista tänne kirjoittaa. Et kuulu Hesun Whatsapp-ryhmään, joten et tiedä mitä tänne ei kirjoiteta. Minä en määritä mitä Hesussa tehdään. Kirjoitan vain tänne omia näkemyksiäni vasta-argumenteiksi teksteille, jotka vaativat vasta-argumentointia tai joita pitää oikaista tms.

Väärinymmärtäminen ilman tarkempaa taustatietoa tuntuu olevan täällä yleinen tapa. Tuntuu myös siltä, että on tapana ymmärtää vain yhtä näkökulmaa, mutta ei toista. Aivan yhtä lailla olisit voinut esittää kysymyksen muodossa, Hönkkikö päättää mitä Hesussa tehdään. Hänhän se on ollut, joka ei ole muilta kysynyt mitään koko kesänä.

Kokkiksen turkin liiga -heittoon kommentoin nähdäkseni, että lienee olemassa tekijöitä, jotka määrittävät onko kyse Hesun sarjasta. Ei kuulosta minusta kovin itsevaltaiselta määräykseltä.

Minusta voisit lukea näitä tekstejä ilman värittyneitä laseja. En ole tähän päivään mennessä kertaakaan nähnyt sinun kritisoivan esim. Hönkkiä. Sen lisäksi en muista kertaakaan sinun halunneen edes ymmärtää mitä minä tarkoitan.

Rossonero

Olen sitä mieltä, että nämä asiat pitäisi puhua kerholla. Kun tätä täällä kuitenkin jatketaan, vastaan täällä, jotta ei tule vääriä käsityksiä, kuten vaikkapa Kaitsulle on tullut.

Olen myös sitä mieltä, että asiat riitelevät, eivät ihmiset. Ongelmana on se, että osa ihmisistä katsoo sitä kuka kirjoittaa eikä sitä mitä kirjoitetaan. Tai sitten ei ymmärretä tai tiedetä kokonaisuutta.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 29, 2019, 10:45:39
Ai että divari kuihtui minun takiani. En sanonut kenellekkään, että lähtekää muualle. Nyt on Tiikkiksen tulo estetty. Olisin uskonut kiellon, jos olisitte sanoneet jo aikaisemmin kesällä.

Eihän me voitu sanoa aiemmin kesällä, kun ei voitu edes tajuta, että toimit noin. Et myöskään kysynyt meidän mielipidettämme kesän alussa tai kesän aikana. Divarin kuihtuminen oli seurausta omavaltaisuudestasi, josta useampi ei pitänyt. Syy-seuraus.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 29, 2019, 10:45:39Nyt voi varmaan divariin tulla taas pelaajia, kun Tiikkis ei ole divarissa.

Kyllä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 29, 2019, 10:45:39Tarjosin Timolle divaria, koska siellä on ollut kovin tarve. Miksi ette ole itse tarjonneet Timolle mitään ? Hän oli heti valmis tulemaan kun vain jotain tarjottiin ja nyt minua aletaan syyttämään, kun tein jotain asian hyväksi. Ei ole minun asiani tarjota jotain Coppa Italiaa. Se on niiden asia, jotka ovat siellä itse mukana.

Eli ruvetaanko tässä johonkin värväyskilpailuun? Kaikki soittelevat kesällä kilpaa ja tarjoavat eri juttuja? Timon kanssa asioista puhuin elokuun alkupuolella, eikä hän ollut silloin vielä varma tilanteestaan. Puhuttiin alustavasti mm. Bundesista ja Italiasta. En hötkyillyt asian kanssa, koska ajattelin, että on parempi pitää kauden aloituspalaveri kerholla (2.9.) ja sitten katsoa minkäkokoisia sarjoja pelataan ja ketkä mukana (kuinka helppo pelata kaikki pelit). Puhuttiin silloin Timon kanssa, että palataan asiaan vähän myöhemmin.

Eikö oikea toimintatapa ole tarjota koko palettia ja antaa Timon valita siitä? Jos sitten valitsee divarin, niin ok. Kun Timo sitten tulee ekan kerran pelaamaan divaria ja kysytään, että miksi et pelaa Bundesia, tai Italiaa, niin mikähän lienee vastaus, jos olisi mieluummin niitä pelannut.

Minä en päätä mitä Timo pelaa, mutta et voi päättää sinäkään. Timolle on esitettävä vaihtoehdot. Se on ainoa oikea tapa. Tämän voi sitten kaikki minua kritsoivatkin lukea.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 29, 2019, 10:45:39Alan etsiä uutta kerhohuoneistoa.   

Älä ala. Minä en pidä tavasta, jolla toimit näissä asioissa muilta kysymättä, mutta se ei tarkoita sitä, että sinua ei arvostettaisi muuten. Aktiivisuuttasi subuasioissa olisi myös mukavampi arvostaa, kun malttaisit ensin huomioida meidän muiden näkemykset.

Näistä pitäisipuhua kerholla etukäteen ja yleensäkin siellä pitäisi käydä läpi, jos on jotain läpikäytävää, eikä nostaa asioita esille täällä foorumilla.

Tässä ei todellakaan allekirjoittanut tai muutkaan ole virheettömiä. Kaikki toimivat omalla tavallaan välillä hölmösti tai ajattelemattomasti. Silloin voi kritisoida ja tarvittaessa asia käydään läpi.

Epis

Ensiksi täytyy mainita, että koska en kuulu mihinkään Whatsapp-ryhmään saati ole keskustellut muiden harrastajien kanssa aikoihin, niin ainoa ikkunani asioihin on forumin kirjoitukset. Väärinymmärrysten välttämiseksi kyselen hölmöjäkin tarkennuksia, koska osa asioista kuulostaa erikoisilta ja varmaan juuri senkin vuoksi, jos 90% keskusteluista käydään muualla ja täällä rönsyilee vain "tietäjät tietää" kommentit.

Ymmärrän myös pointtisi ruokalajeista, mutta jos molemmat ovat jutelleet Timon kanssa niin luulisi kaverilla olevan laajempi kuva koko menusta ja historiankin valossa tietävän, että pelataan useampia sarjoja. Lähinnä ihmettelin miksi te molemmat kinaatte keskenänne asiasta, jonka Timo itse tietää ja osannee parhaiten päättää.

En ole tietoisesti ottanut puolia näiden kirjoitusten seuraamisessa, vaan enemmänkin takertunut kirjoitus/toimintatyyliin. Hönkin osalta olen nähnyt omatoimista pelaajien mukaan pyytelyä ja sinun osaltasi lähinnä poissulkevia ja hyökkääviä ulostuloja. Voi tietty johtua ihan luontaisesta kirjoitustyylistä ja/tai muualla puhutuista/sovituista asioista muiden harrastajien kesken ja jos Hönkki on toiminut yleisen ilmapiirin vastaisesti rekryissään, niin osoittaa sellainenkin käytös välinpitämättömyyttä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!