• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Mr. Posh

Aloitan Bundesin lokakuussa.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Saadaanko lokakuulle sovittua joku maanantai, jolloin todella tulee porukkaa?
Snadia kokouksen tynkää + pelejä (+ viimeistään silloin siivous..).
Kalenteriin vaan rohkeasti ehdotuksia.

Stop HeSun saattohoidolle!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 26, 2016, 14:41:12
Saadaanko lokakuulle sovittua joku maanantai, jolloin todella tulee porukkaa?
Snadia kokouksen tynkää + pelejä (+ viimeistään silloin siivous..).
Kalenteriin vaan rohkeasti ehdotuksia.

Stop HeSun saattohoidolle!


Nyt olen saanut pelattua 6 peliä Polia ja ekalta puoliskolta minulla on jäljellä enää sellaisia, joita vastaan voin pelata Hermannissakin. Eli tästä eteenpäin käyn Hermannissa tiiviimmin.

Onkohan HIFK:lla vielä paljonkin pelejä maanantaisin ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Maanantai 10.10.,  ehdotukseni ns HeSun avajaisiksi.

Hönkki

Tänäänkö me aloitetaan ?

Teemana viideltä kertsille ja kuudelta turpaan (pelillisesti).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Kertsillä kuulluun tiedon mukaan Hönkki on toistuvasti levittänyt sormiinsa HUULIRASVAA?!?
:nooo

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - lokakuu 13, 2016, 22:35:03
Kertsillä kuulluun tiedon mukaan Hönkki on toistuvasti levittänyt sormiinsa HUULIRASVAA?!?
:nooo

En tiedä miksi kysyn, mutta kuinka paljon edellä mainittu tieto liittyy pöytäjalkapalloon?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epis - lokakuu 13, 2016, 22:40:20
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - lokakuu 13, 2016, 22:35:03
Kertsillä kuulluun tiedon mukaan Hönkki on toistuvasti levittänyt sormiinsa HUULIRASVAA?!?
:nooo

En tiedä miksi kysyn, mutta kuinka paljon edellä mainittu tieto liittyy pöytäjalkapalloon?

Olet ilmeisesti yhä uutispimennossa..

Killer

Suurkiitokset Hoville kertsin imuroinnista ja lattian pesusta! Esimerkillistä toimintaa.
             :respect :buds

Hönkki

LainaaInter-Fiorentina 0-2 (0-1)
0-1 Kalinic (Astori) 39 (oj), 0-2 Babacar 90+3 (op).

Inter: Handanovic 5, Ranocchia 5,5, Murillo 5,5, Nagatomo 5, Kondogbia 6, Banega 6*, Candreva 5, Brozovic 4,5, Jovetic 5, Palacio 5,5, Icardi 5.
Fiorentina: Tatarusanu 6, Salcedo 6, Gonzalo 6, Astori 6,5, Bernardeschi 6, Vecino 6,5, Olivera 5,5, Tello 6 (77. Hagi sv), Borja Valero 6,5, Ilicic 5,5 (77. Sanchez sv), Kalinic 7* (87. Babacar sv).

–Sarja avattiin San Sirolla ilman suuria näpäytyksiä ja skandaaleja, vierasjoukkue vei laukaukset nimiinsä 5-1.

Huono peli ja tokalla jaksolla aivan kauhea. Kausi on nyt kuitenkin aloitettu ja muutkin voisivat aloittaa pelaamaan. Onko maanantai huono päivä ?
Pitäisikö yrittää suosiolla enemmän torstaita Hesunkin peleille ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Mulle käy maanantait parin kierroksen Bundeksen suhteen. Ei pitäisi kiire tulla keväällä.

Hovimestari

Maanantait ovat mulle OK ja samoin mm. moni torstai. Ennen viittä on aika hankalaa.

Killer

Maanantait sopinevat mulle hyvin jatkossa. Keskiviikko/torstai vaihtoehtoina hyvä lisuke.

Killer

Äkkiä asiat muuttuu. Uusia järjestelyjä duunissa, joten jatkossa torstai mulle paras.

Hönkki

Subbuteo bongattu TV1:n rikossarjassa "George Gentlyn tutkimukset". Isokokoinen sububoxi vilahti kuvassa kun ylikomisario Gently oli tutkimassa ongelmanuoren asuntoa. Sarjan tapahtumat sijoittuvat 60-luvun Englantiin. Sububoxi oli todennäköisesti World cup edition.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses