• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Epis

#2595
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 10, 2016, 10:57:14
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 10, 2016, 10:31:18
Kerran Porvoossa jopa kuulin, kun jatkolaukaus tempaistiin pysähtyneeseen palloon 6-0 tilanteessa, mutta maali kuitenkin hyväksyttiin: "tämä oli niin oikein"

Taas jotain propagandaa. Enskerralla kun oot autokyydissä Askolaan, niin koko matka soitetaan Luciano Pavarottia.
Kuitenkin vielä pääsee kyytiin?
Btw, tällä kaudella kulkee myös KOSTO-biili *bröm bröm*
:auto
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaKuitenkin vielä pääsee kyytiin?

pääsee, pääsee, jos vain haluaa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 08, 2016, 12:45:46
Järjestönä KKK on hyvin parjattu, mutta varmasti siitä löytyy paljon hyvääkin.

Milloin Posh pelataan meidän Hesu-peli pois? Pöytälätkää samaan syssyyn.

Ylihuomenna torstai-iltana?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Sopii mainiosti. Olen kertsillä klo 17

JS

Aloitin vuonna -90, joten pelivuosia on 26 takana. Kulunut kausi oli ensimmäinen jolloin pelien jälkeen jatkuvasti vitutti. Syystä tai toisesta.

Olen ammatikseni pelannut voitoista ja häviöistä. Ollut omistajan toimistossa monet kerrat valmennustiimin kanssa rivissä kuuntelemassa, että alkakaa voittamaan tai sitten etsitään ne jotka osaa voittaa. Subbuteo on aina ollut pieni mukava osa vapaa-aikaa jolloin saa pariksi tunniksi ajatukset täysin muualle. Vaikka olen erittäin kilpailuhenkinen, niin subupelien häviöt on vituttanut korkeintaan 5 minuuttia pelin jälkeen. Viime kaudella oli toisin. Aloin pelaamaan voitoista ja häviöistä ja hauskuus pelistä katosi.

Tuntuu myös, että taidot eivät ole enää entisellään. Vaikka Jyrki tätä kritisoikin, niin siinä on totuutta. Olen vaan nihkeällä taktisella puolustuksella kompensoinut sitä etten osaa enää tehdä maaleja. Onko sillä sitten jotain merkitystä, niin en tiedä. Lisää ainakin harmitusta.

Aikaisemmin hymyilin kerhon riidoille ja sille, että joku ei voi pelata jonkun kanssa samassa sarjassa. Isot miehet muovimiehiä näpyttelemässä ja saa aikaiseksi riitoja. Viime kaudella löysin itseni huutamasta hartiat kyyryssä haistavittua kerholla ja kuin aikanaan nuoruuden voimissa hesarin stella starin edessä pilkun jälkeen ottamassa ilmoittautumisia päähänlyöntikisaan..

Viime kauden jälkeen ymmärrän todella paljon paremmin miksi osa valitsee ainoastaan tietyt sarjat pelattavakseen. Eri sarjojen otteluiden tunnelmassa on suuri ero. Se tunnelma mikä oli divarissa ja Serie A:ssa oli täysin eri kuin HeSussa. En sano, että se on kaikilta osin huono asia mutta se oli jotain mistä itse en viime kaudella nauttinut. Hiirenniityn Kyllikin kellarissa Timon oppikoulussa olen oppinut enemmän siihen divarin tunnelmaan. HeSu on kaikkein kaunein ja pieni jännite sinne kuuluukin mutta jollain tapaa se ei ollut sitä mitä se on ollut ennen.

Mulla ei ole jäänyt ketään kohtaan mitään henkilökohtaista. Ei ole sellaista etten voisi jonkun kanssa pelata samoja sarjoja. Yleinen ilmapiiri on vaan mielestäni erilainen kuin ennen. Mulla on kaveri joka on alkoholisti. Ensimmäiset vuodet kun hän joi, niin oli mitä parhainta ja hauskinta seuraa. Jossain vaiheessa tarinoiden sävy joille ennen naurettiin muuttui ja kaverit vähitellen yksi kerrallaan tippui pois. Toivotaan, että HeSun kaverit pysyy pöydän ääressä.

Olin jo ennen polven rikkoutumista päättänyt, että en jatka pelaamista. Ehkä jossain vaiheessa taas jos siltä tuntuu. Kiitos peleistä ja hyviä pelejä ensi kaudelle. Itse poistun.

JS

Yhden ajatuksen verran vielä kuten täällä forumilla taitaa olla tapana..

Kun aloin pelaamaan voitoista ja häviöistä, niin mietin seuraavaa. Pystyn puolustamaan kuin Kari, hyökkäämään kuin Janne ja pelaamaan taktisesti kuin Mika. Kun yhdistän nämä, niin minua vastaan on ikävä pelata. Taisin siinä myös onnistua mutta onnistuin myös tappamaan oman ja muiden peli-ilon. Kaikella rakkaudella (sellaisella raukkaudella mitä voi kokea vantaalaista keski-iän jo hyvän aikaa sitten ylittänyttä perheenisää kohtaan) Kari, mutta olen nauttinut Man Utd:ta vastaan peleistä varmasti vähiten HeSussa. Interiä vastaan tilanne on toinen, koska pelityylisi on erilainen. Olen nauttinut niistä peleistä varmasti saman verran kuin katsoessani telkkarista 0-0 jalkapallo-ottelun. Jollain taktisella perversillä silmällä siitä nauttien mutta samalla puhelinta tylsistyneenä selaillen. Olen vaan itse muuttanut pelityylini samanlaiseksi ja ehkä sitten lisätään siihen se yksi tehty maali.

Jos pelataan ainoastaan voitoista ja häviöistä, niin taktiikkani oli melkein täydellinen. Jos mennään pari kertaa kuussa pitämään hauskaa, niin taktiikka oli yhtä hyvä kuin vastaanottokeskusten sijoittaminen vaaleahiuksisten mikroshortseissa pyörivien teinityttöjen keskelle.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: JS - elokuu 17, 2016, 16:20:20
Yhden ajatuksen verran vielä kuten täällä forumilla taitaa olla tapana..

Kun aloin pelaamaan voitoista ja häviöistä, niin mietin seuraavaa. Pystyn puolustamaan kuin Kari, hyökkäämään kuin Janne ja pelaamaan taktisesti kuin Mika. Kun yhdistän nämä, niin minua vastaan on ikävä pelata. Taisin siinä myös onnistua mutta onnistuin myös tappamaan oman ja muiden peli-ilon. Kaikella rakkaudella (sellaisella raukkaudella mitä voi kokea vantaalaista keski-iän jo hyvän aikaa sitten ylittänyttä perheenisää kohtaan) Kari, mutta olen nauttinut Man Utd:ta vastaan peleistä varmasti vähiten HeSussa. Interiä vastaan tilanne on toinen, koska pelityylisi on erilainen. Olen nauttinut niistä peleistä varmasti saman verran kuin katsoessani telkkarista 0-0 jalkapallo-ottelun. Jollain taktisella perversillä silmällä siitä nauttien mutta samalla puhelinta tylsistyneenä selaillen. Olen vaan itse muuttanut pelityylini samanlaiseksi ja ehkä sitten lisätään siihen se yksi tehty maali.

Jos pelataan ainoastaan voitoista ja häviöistä, niin taktiikkani oli melkein täydellinen. Jos mennään pari kertaa kuussa pitämään hauskaa, niin taktiikka oli yhtä hyvä kuin vastaanottokeskusten sijoittaminen vaaleahiuksisten mikroshortseissa pyörivien teinityttöjen keskelle.


Usko tai älä, mutta tähän kauteen oli tarkoitus lähteä all-in. Minun tapauksessa tarkoittaa 4-2-4 systeemiä.

Niin ja joo, en asu Vantaalla. Joku raja sentäs.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

"Sitä, että työstämme jotakin, josta emme pidä, kutsutaan stressiksi. Sitä, että työstämme jotakin, mistä pidämme, kutsutaan intohimoksi."
En just nyt löydä muita ajatuksia. Odotan Jussia joskus&jossakin vihreälle(kts.tuloskäyrää). Nostaisin heti pallon ilmaan ja heittäisin näpsynverran figuja perään, ajatuksella: et edes nähny sen tulevan. Määränpää, matka, kanssahomo.. Mikä, milloinkin tärkein. Kellonaikainflaatiouskottavuus.pirkko. Kuten olette scheisseni väleistä lukeneet, olen jättänyt jäsenhakemukseni KOSTO:eihin jo ajat sitten. Vaikka hakemukseni huomioitaisiin, kylvän uusien liigojen ja sääntöjen siemeniä. Olen ennenkaikkea PSK:n ja emälajin miehiä. Rinnakkaisuusko vain kuitinalusena vai se kauniimpi kokkeliviivan tarjottimia. Periksiantamattomuus ja "tilannenotkeus" repivät joskus eri suuntiin.
Välihuomautuksena: haista vittu, et voi oikeasti ymmärtää..annoin sen jo heti anteeksi sulle /mulle mut läheiset ja työpaska&oikea futis ja vagina-all-most-mint!! ei.
Kaivan kuitenkin jostain aikaa haastamaan ennenkaikkea itseni ja teidät oi' Subbuteon lapset. Vitut päähän vain jos sarja jää kesken. Mahdollisemman vähän pelejä kiitos. #cupit jää #ota #tai jätä #montakotistadionia #myyty_mies. Vois toimia. Äiti makaa verta valuen viereisessä huoneessa ja kukaan teistä ei usko.
Vittuun kaikki, ootte tervetulleita jonnekin vitun Askolaan. Opetellaan käyttäytymään. Subbuteo on vielä meidän, korjaan Meidän.
P.S. Hönkki ei oo tod.näk. ikinä muistuttanu minkään maan pressaa tai hyökännyt hurlumgaynä..edes..niin. Edes.. Kaudelle 2017/18 jotkut karsinnat kuka varpailija pelaa ManUlla. Tuun Heikosen ja käsiaseen kanssa hiirimetsälle. #vantaanlähiöhelvettihymiö
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Tänään saadaan siis kausi 15-16 historian pölyihin. Ei muuta kuin uusin ilmein kaudelle 16-17. Mehän me tekemisillämme ja anteellamme päätämme millainen kaudesta tulee. Jussille kovasti tsemppiä polven kuntoutumiseen!

Hönkki

Alkavalla kaudella torstait sopivat minulle hyvin pelipäiviksi. Pitäisi onnistua heti töiden jälkeen.
Maanantaisin pääsen klo 20, eli sekin ok, jos myöhäispelit sopivat. Myös viikonloppuillat järjestettävissä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Selman "Silisee ja solisee" -tanssiryhmä jatkuu torstaisin, joten lähes kaikki torstait mulle ovat ok, kuten jo Magna chartassa mainitut maanantait. Arki-iltoja voinee onnistua mulloinkin, silti Askolan sunnuntait ovat liikaa vaaditut, joten Porvoon liiga on pakko passata.

Killer

#2606
Maanantain "kihisee ja nitisee" -subun myöhäisilta ei oikein maistu. Panostan aikaisempaan ajankohtaan. Torstai sopivat vaihtelevasti.

Kaiken kaikkiaan Bundesligaa lukuunottamatta kaikki  täysin auki ja hämärän peitossa.
Tänään, tässä ja nyt HeSu lähimpänä ohimarssia...

Hönkki

Hyvää Taiteiden Aamua, erityisesti Kokkikselle !

Maanantait heti töiden järjestettävissä silloin tällöin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 26, 2016, 09:36:26
Hyvää Taiteiden Aamua, erityisesti Kokkikselle !

Maanantait heti töiden järjestettävissä silloin tällöin.

Työyhteisön kehittämispäivän roolileikki? Oot ahtaaja.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"