• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

#750
Kello 11.00 eteenpäin käy koko päivän, samoin perjantaina jos joku tulossa.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hovimestari

#751
Mulle käy Helatorstaina n. klo 12 ->

Muista Puu hakea avaimet Rixulta ajoissa.

Rossonero

#752
Lainaus käyttäjältä: "JS"Monelta pystyisitte torstaina aloittamaan pelit? Lähinnä Petri, Jykä ja Vesa?

Kymmeneltä, jos olet jo silloin paikalla ja jos Puulta saa avaimet kesken aamiaisen.

Muista tosiaan Puu hakea avaimet jo keskiviikkona.

Porvoon turkkilainen

#753
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "JS"Monelta pystyisitte torstaina aloittamaan pelit? Lähinnä Petri, Jykä ja Vesa?

Viimeistään klo 12 pääsen paikalle.

Killer

#754
Yhä estynyt. Ilmoitan kun tilanne muuttuu.

SouthernBoogieCat

#755
Onko Hönkki tulossa huomenna?

SouthernBoogieCat

#756
Koska Hönkki ja/tai Jykä eivät ole paikalla tänään, en ole myöskään minä.

Rossonero

#757
Huominen taitaa jäädä väliin, koska ei ole kaiketi kukaan tulossa. Minulla olisi pelejä Puuta, Hönkkiä ja Jykää vastaan, mutta yhden pelin takia en tule. Hovimestari ja Jussi eivät kai ole tulossa ainakaan.

Epis

#758
En ole tulossa, kun ei ole virallista pelattavaa...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#759
Mulla on jengit mukana ja voin tulla pelaamaan yhdenkin pelin. Jäljellä Jaakko, jussi ja Vesa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#760
Menen torstaina Jaakon ja Jussin kanssa kertsille. Pelataan Norwich - Blackpool ja Inter-Roma.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#761
Torstai sopisi minulle myös.

SouthernBoogieCat

#762
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Menen torstaina Jaakon ja Jussin kanssa kertsille. Pelataan Norwich - Blackpool ja Inter-Roma.

Torstai sopii mulle kuten sillon yhtenä päivänä puhuin. Hönkki, onnistuuko kyyti Otaniemestä Matinkylään? Laitoin sulle privana työkännykkäni numeron ja mikäli kyyti onnistuu niin voidaan torstaina soitella tarkemmasta ajasta ja tapaamispaikasta. Muutenkin jos arkisin virka-aikaan on asiaa niin soittele jatkossa työkännykkääni koska privaattikännykkäni on työaikaan suljettuna.

Hovimestari

#763
Pääsettekö Vesa tai Jykä huomenna mestoille?

Killer

#764
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pääsettekö Vesa tai Jykä huomenna mestoille?

Tulossa huomenna. Pääsen aikaisinkin tarvittaessa.