• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

#735
Lainaus käyttäjältä: "Porvoon turkkilainen"Vielä varmistaisin, että Puulle sopii tänään viideltä?

Juu sopii..  :spank:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Porvoon turkkilainen

#736
Juu sopii..  :spank:[/quote]

Hyvä. Eilisten tulosten perusteella taidetaan olla kovassa iskussa, joten Cardiffin täytyy pelata terävästi koko ottelun, jotta ei tarvitse poistua Helsingin bussiin se paikka ruvella, jonne aurinko ei paista. Jos asian saa vain ilmaista näin kauniimmin.

AriFerra

#737
Lainaus käyttäjältä: "Porvoon turkkilainen"Juu sopii..  :spank:

Hyvä. Eilisten tulosten perusteella taidetaan olla kovassa iskussa, joten Cardiffin täytyy pelata terävästi koko ottelun, jotta ei tarvitse poistua Helsingin bussiin se paikka ruvella, jonne aurinko ei paista. Jos asian saa vain ilmaista näin kauniimmin.

Täältä näin perjantaina, kun duuniin herätty 0444 ja nyt työt tehty, piiiitkä viikonloppu alkanut. Pihahommia by janojuomien kera.
Täytyy kyllä [off-topickina] todeta, että on melkoinen piristysruiske foorumille tämä Turkmestianin miehen saaminen tänne foorumille. :D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#738
Kenelle sopisi Helatorstaina pelit? Minulle sopisi jo päivällä. Entä muiden aikataulut? Esim. Jussi, Puu, Hovimestari.

Hovimestari

#739
Helatorstai sopii varmaankin, mutta tulisin myös mielelläni nyt maanantaina, mikäli vain on pelejä. Olen Ruotsissa ma 25. päivä, joten se jää väliin. Jäljellä on ainakin vielä:

1 x Puu (Fiorentina-Lyon)
1 x Jussi (Roma-Fiorentina)
1 x Jykä (Werder Bremen-HSV)
2 x CL-välierä (Athletic-joku)
6 x Vesa (Serie B)

Eli noin tusinan verran pelejä.

Porvoon turkkilainen

#740
Mulle kävisi helatorstai. Mites Jykälle ja Jussille, joita vastaan mulla on enää pelit jäljellä?

SouthernBoogieCat

#741
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Kenelle sopisi Helatorstaina pelit?

Minulle sopii Helatorstaina ja/tai perjantaina (vapaapäivä) pelit. Minulla on Hönkkiä vastaan vika divaripeli. Onko Hönkki tulossa? Lisäksi olisi kiva pelata nopean treenimatseja mikäli joku ehtii virallisten pelien keskellä pelata.

Rossonero

#742
En siis ole tulossa nyt maanantaina, vaan seuraavan kerran vasta torstaina.

Hönkki

#743
Olen tulossa ma 18.5. Helatorstaista en vielä tiedä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#744
Jätän kanssa väliin tämänpäiväisen ja tulen torstaina.

Killer

#745
Pyrin paikalle helatorstaina.  Viime tingassa selvisi, että voin tulla myös tänään, mutta ei taida löytyä sopivia vastustajia.

JS

#746
Yritän paikalle torstaina.

Porvoon turkkilainen

#747
Lainaus käyttäjältä: "JS"Yritän paikalle torstaina.

Hyvä homma, jos Jykän kanssa pääsette paikalle, niin allekirjoittanut saa pelattua sarjan pois alta.

JS

#748
Monelta pystyisitte torstaina aloittamaan pelit? Lähinnä Petri, Jykä ja Vesa?

Puppe

#749
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Kenelle sopisi Helatorstaina pelit?

Minulle sopii Helatorstaina ja/tai perjantaina (vapaapäivä) pelit. Minulla on Hönkkiä vastaan vika divaripeli. Onko Hönkki tulossa? Lisäksi olisi kiva pelata nopean treenimatseja mikäli joku ehtii virallisten pelien keskellä pelata.

Voin tulla helatorstaina pelailemaan harkkamatseja...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..