• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Tulossa huomenna. Pääsen aikaisinkin tarvittaessa.[/quote]

Tarkoitus on myös tulla, joten saa tämän kauden osalta Hesun pakettiin.

Hovimestari

Pääsen paikalle joskus viiden maissa.

Hovimestari

Pääsen ma 1.6. paikalle n. klo 17->

JS

Mulla on jäljellä seuraavat pelit:
Vesa x2, Jykä, Hönkki
Tulevalla viikolla mulla on treenejä joka päivä klo 18:00 asti. Sen jälkeen voisin tulla pelaamaan??

SouthernBoogieCat

Vastoin aiempia kaavailuja en valitettavasti pääse paikalle huomenna ma 1.6. Yritetään jotakin muuta päivää esim. seuraavaa maanantaita.

Killer

En tule 1.6.

Hönkki

tulossa 1.6
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hönkki

Tää päivä ei tuu onnistumaan. En ole tulossa.

Masse

Ennakkotiedoista poiketen (laitoin viesti Hönkkille että pääsen pelaa tänään) en päässe tänään pelaa. Joudun varmaan koko tämän viikon olee ylitöissä reippaasti yli klo. 18.00 ja jos työllisyystilanne ei ala parantua niin voi olla että joudun olee koko loppuvuoden ylitöissä ilman ylityökorvauksia, koska valtiossa ei tiedetä ylitöistä. Vituttaa, syytän kaikkia jotka äänesti porvareita jotka leikkaavat työhallinnon resursseista samalla kun nuorisotyöttömyys on noussut vuodessa yli 95%. Porvarihallitus alas!
Support your local football club!

Hönkki

LainaaEnnakkotiedoista poiketen (laitoin viesti Hönkkille että pääsen pelaa tänään) en päässe tänään pelaa. Joudun varmaan koko tämän viikon olee ylitöissä reippaasti yli klo. 18.00 ja jos työllisyystilanne ei ala parantua niin voi olla että joudun olee koko loppuvuoden ylitöissä ilman ylityökorvauksia, koska valtiossa ei tiedetä ylitöistä. Vituttaa, syytän kaikkia jotka äänesti porvareita jotka leikkaavat työhallinnon resursseista samalla kun nuorisotyöttömyys on noussut vuodessa yli 95%. Porvarihallitus alas!

Politiikan osalta jättäydyn tämän foorumin osalta täysin puolueettomaksi, mutta Masselle lohdutukseksi (?) voin sanoa, että tänään ei olisi onnistunut muutenkaan.

Hönkki

LainaaMulla on jäljellä seuraavat pelit:
Vesa x2, Jykä, Hönkki
Tulevalla viikolla mulla on treenejä joka päivä klo 18:00 asti. Sen jälkeen voisin tulla pelaamaan??

Muutama poikamiespäivä tiedossa. Pääsen pelaamaan to ja pe iltana sekä la päivällä.

Lauantai-iltana talkoohengessä lippuja repimässä Suomi-Liechtenstein pelissä  :multi:

Rossonero

Lauantaina tarkoitus pelata aamupäivästä (klo 10?) alkaen. Alustavan tiedon mukaan ainakin Hönkki, Jussi ja minä olemme paikalla. Jussi varmaan puolenpäivän maissa.

Toivottavasti joku muukin pääsee. Miten esim. Puu ja Hovimestari?

Koska palsta menee kiinni jo tänä iltana, on pakko sopia puhelimitse, jos ei ehdi ennen tuota aikarajaa kirjoitella. Ymmärsin, että näitä voi kuitenkin lukea.

Epis

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Koska palsta menee kiinni jo tänä iltana, on pakko sopia puhelimitse, jos ei ehdi ennen tuota aikarajaa kirjoitella. Ymmärsin, että näitä voi kuitenkin lukea.
Testasin tuon ja ei pysty lukemaan :( Sori että tieto tulee tässä vaiheessa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Onko ketään nopean pelaajia menossa Kala-Maijaan ma 22.6? Mulla alkaa huomenna 5 vkon loma joten ainakin maanantai sopii ja niin sopii moni muukin päivä nyt kun ei ole päivisin duunia.

Hönkki