• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Liigacup 2013/14

Aloittaja Hovimestari, syyskuu 12, 2013, 23:03:19

« edellinen - seuraava »

Killer

YES!
Semifinaalissa on niin ihanaa. Lupaan yrittää.

Hönkki

LainaaYES!
Semifinaalissa on niin ihanaa. Lupaan yrittää.

Tämä tästä farssista tekeekin täydellisen.

En missään nimessä halua alkaa asiasta riitelemään, mutta on ihan pakko esittää yksi kysymys: jos se OIKEAA jalkapalloa pelaava suosikkijengi peluuttaisi vahingossa pelikiellossa olevaa pelaajaa ja saisi siitä OIKEASTI jonkun rangaistuksen, niin tekisittekö oman subujenginne kanssa saman perässä ? kun on kerran pakko peluuttaa oikeaa kokoonpanoa.

Manulla olen pelannut koko Hesun historian aikana ehkä 2 peliä sillä ihan oikealla kokoonpanolla. Norwichin peleistä en edes pidä kokoonpanotilastoja, onneksi. Voisi käydä todella kylmät.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

kesämesu

No eihän noita seurakohtaisia sanktioita varmaan voi siirtää hesuun eri asia on sitten henkilökohtaiset pelikiellot.

JOS joku chelsean pelaaja saisi vaikka koko kauden pelikiellon niin en kyllä kyseistä pelaajaa peluuttaisi minäkään koska nykyäänkin esim loukkaantununeet ja pelikieltoiset
ei minulla pelaa ja siinä on tietysti pieni ristiriita kun meillä on myös oma pelikielto systeemi vaikka se ei ihan oikeasti menekään koska esim Liiga ja cupin kortit lasketaan OIKEASTI yhteen.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 28, 2014, 12:18:54
No eihän noita seurakohtaisia sanktioita varmaan voi siirtää hesuun eri asia on sitten henkilökohtaiset pelikiellot.

JOS joku chelsean pelaaja saisi vaikka koko kauden pelikiellon niin en kyllä kyseistä pelaajaa peluuttaisi minäkään koska nykyäänkin esim loukkaantununeet ja pelikieltoiset
ei minulla pelaa ja siinä on tietysti pieni ristiriita kun meillä on myös oma pelikielto systeemi vaikka se ei ihan oikeasti menekään koska esim Liiga ja cupin kortit lasketaan OIKEASTI yhteen.

tarkoitan siis tällaista tilannetta:

-oikea Chelsea pelaa pelin ja peluuttaa vahingossa Torresia, joka pelikiellossa jo ennen peliä
-sinä muistat Torresin olevan pelikiellossa, mutta samalla tiedät että oikea Chelsea peluutti siitä huolimatta Torresia
-peluutatko Torresia vai et seuraavassa Hesun liigapelissä ?

edit: tarkemmin luettuna et ilmeisesti peluuttaisi. Tuo on kyllä tuplarangaistus, että noudattaa meidän oman pelikieltosysteemin lisäksi oikean valioliigan pelikieltoja. Antaa myös taktikoinnin mahdollisuuksia.

Porvoon turkkilainen

Näissä kekkereissä minä kannatan Coventryä. Toivon, että marssivat voittoon.

kesämesu

Chelsea-Q.P.R

Cech, Ivanovic (Hazard 45), Cole,Terry,Luiz,Oscar,Ramires,Lampard,Schurrle,MATA,Ba (Etoò 45)

Hönkki

Ok sitten. Sinänsä aika huvittavaa että Matan 2 ekaa peliä Manussa olivat juuri nuo Coventry ja Sevilla pelit. Ei se mitään. Liigassa tulee isoa myllyä.

Voisi harkita sellaista että liigapeleistä aletaan merkitsemään kokoonpanot tänne foorumille. Olisi myös hyvä jos säännöt pelaajien peluutusten rajoituksista olisivat jossain kirjoitettuina, ovat ne sitten kuinka ikiaikaisia tahansa. En ole aikaisemmin kiinnittänyt niihin paljonkaan huomiota. Minulle ei todella tullut mieleenkään kokoonpanoja valitessa, että Mataa ei saisi peluuttaa Hesun peleissä. Vasta sitten myöhemmin kun ihmettelin, miksi Mata ei pelannut Olympiakosta vastaan, asia alkoi valjeta.

Ai niin. Kesis, olet mulle edelleen 20 eur velkaa niistä parista jengistä.

Killer

Kuten Puppe on fiksusti aiemmin todennut. Pelit ratkaistaan pöydällä. Olen ulkona tästä kupista.

Hysteerinen rage quittaaja

Välierä:

1. jalka:

ManU - ManCity 0-0 ( 0-0 )

Varoitukset: Nasri (MC) 9min., Zabaleta (MC) 43min.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

Välierä

1.osa

Leeds - Portsmouth 2-0 (2-0)
1-0 Hunt 14min, 2-0 Hunt 31min
Varoitus: Mowatt(L) 58min
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

No ou jee,voin sanoa että hurlumheitä tiedossa ja Norwichan vaihto just manageria!

kesämesu

Hetken mietin et ehkä en pysty,arpokaa seuraava!

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - huhtikuu 07, 2014, 22:32:56
Hetken mietin et ehkä en pysty,arpokaa seuraava!

Et PYSTY?!?
Kaikki samalla viivalla.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Puppe - huhtikuu 01, 2014, 00:04:03
Välierä

1.osa

Leeds - Portsmouth 2-0 (2-0)
1-0 Hunt 14min, 2-0 Hunt 31min
Varoitus: Mowatt(L) 58min

2.osa

Portsmouth - Leeds 1-0 (1-0)
1-0 Hollands 8min
Varoitukset: Murphy(L) 50min

-Leeds finaaliin yhteismaalein 2-1
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

Kyse on vissiin FACin semistä vaikka tämän otsikon alla onkin?