• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSun Allsvenskan 2009

Aloittaja Benali, tammikuu 21, 2009, 15:48:05

« edellinen - seuraava »

Benali

Lainaus käyttäjältä: "Killer"Näyttää siis selvältä, että keväällä alkaa Allsvenskan.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Myöhemmin sitten ehdottomasti Allsvenskan.

Eli näyttää vihdoin siltä että pitkä odotus päättyy ja Allsvenskan olisi starttaamassa. En halua ottaa mitään roolia avaamalla tätä otsikkoa, mutta luulen on kuitenkin helpompi keskustella täällä, kuin privaviestejä lähettelemällä.

Allsvenskanin hallituksen puheenjohtajana nuijaa heiluttava Killer luo vissiin linjaukset liigalle? Itseäni kiinnostaa seuraavat asiat:

- Koska pelataan? Kevät - (Kesä) - Syksy ja talveksi telakalle? Tällöin aloitus olisi maaliskuussa ja lopetus marraskuun alussa.

- Jengien määrä? Ilmeisesti tällä hetkellä neljä joukkuetta olisi tulossa mukaan. Mikä olisi hyvä määrä? Kuusi? Ilmeisesti voittajan olisi tarkoitus osallistua seuraavan kauden CL-karsintoihin joten mukavaa olisi jos mukana olisi "hieman" enemmän joukkueita.

- Pelipaikka? Itse suosisin tätä Killerin paikkaa ihan vain sen takia että matka sinne lyhenee yli puolella. Täten sinne voi ihan yhden pelinkin takia tulla.

- Myllyttäjiltä pääsy kielletty?

Hönkki

#1
Wille mukana Bajenilla eli Hammarbyllä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#2
Tällä hetkellä mukaan ilmoittautuneet: Benali (Sundsvall), Wille (Hammarby), Kokkonen (Göteborg tai Mälmö) ja ak (AIK).

Benalin aiemmin mainitsemia "mylläreitä" tässä sarjassa  ei siis (vielä) mukana. Pari jengiä lisää olisi tarpeen.
Jos joku kiinnostunut lukee tätä topikkia, niin mukaan vaan. Ja kyllä kai yksi "piiskaajakin" mahtuisi mukaan; vai mitä gossar.
Sarjan tarkoitus alkaa huhtikuussa, jatkuen tarvittaessa alkusyksyyn. Kesällä varmaakin  hitaalla ottelurytmillä, ellei pidetä kokonaan kesälomaa.
Mutta sovitaan näistä kun kaikki mukanaolijat selvillä.

Killer

#3
Viimeksi keskusteltu aiheesta tammikuussa. Joten ajattelin, että olis aika kysellä vieläkö Allsvenskan -intoa riittää ?
Itse palasin tänään Stokiksesta, ja kun kädessäni on Sportbladetin: "allt om Allsvenskan, Fotbollsbibeln" niin jo välillä hiipinut into on taas palannut. Kausihan alkaa Ruotsissa ensi lauantaina, mutta entä meillä ?

T: Jykä Stahre (oprövad, men ivrig)

Benali

#4
Lainaus käyttäjältä: "Killer"Viimeksi keskusteltu aiheesta tammikuussa. Joten ajattelin, että olis aika kysellä vieläkö Allsvenskan -intoa riittää ?

Mihin se olisi hyytynyt?

Porvoon turkkilainen

#5
Edelleen innostusta riittää. Olisiko sarjalle hyvä aloitus esim. toukokuu, jos siihen mennessä sais hesun pelit pelattua mahdollisimman loppuun?

Killer

#6
Hyvä, hyvä. Täytyy vielä tavoittaa Wille, ja lisäksi pohtia mistä "kalastettais" lisäjengejä. Vesa saattais olla kiinnostunut, mutta on(ko) liian mylläri ?
Toukokuu vois olla ihan hyvä aloittaa.
 Mikä on Porvoon kebabin jengi ? (Vinkkinä: muutkin kuin sir S(/m) omistaa subujengejä... saa soittaa)

Porvoon turkkilainen

#7
Mun puolesta Vesa voi tulla mukaan liigaan, vaikka se vaaraa voi olla, että on sarjassa ylivoimainen, mutta onpahan haastetta.

Helsingborgs IF ois sellainen jengi, joka kiinnostaisi. Jos jollakin on punapaitaisia joukkueita myynnissä, niin ei kun vain kohtuuhintaisia tarjouksia kehiin. Housut voi olla valkoisetkin, koska ne voi värjätä/maalata sinikynällä.

Benali

#8
Lainaus käyttäjältä: "Porvoon turkkilainen"Mun puolesta Vesa voi tulla mukaan liigaan, vaikka se vaaraa voi olla, että on sarjassa ylivoimainen, mutta onpahan haastetta.

Helsingborgs IF ois sellainen jengi, joka kiinnostaisi. Jos jollakin on punapaitaisia joukkueita myynnissä, niin ei kun vain kohtuuhintaisia tarjouksia kehiin. Housut voi olla valkoisetkin, koska ne voi värjätä/maalata sinikynällä.

Väännät suoraan Kalmarin niin ei tarttis housuihin koskea.

Kelle maistuisi Syrianska?


Rossonero

#9
Mukana olen. Jengiksi en ota Gefleä, vaikka paikallispeli olisikin sitten Sundsvallin kanssa. Sori Benali. Vaihtoehdot satunnaisessa järjestyksessä ovat Kalmar, Halmstad ja Helsingborg.

Timo oli kiinnostunut, eikä olisi liian mylläri, jos lähtisi mukaan hieman samanlaisella jengillä kuin minä (katso alla). Jenginä olisi DIF.

Lainaus käyttäjältä: "Porvoon turkkilainen"Mun puolesta Vesa voi tulla mukaan liigaan, vaikka se vaaraa voi olla, että on sarjassa ylivoimainen, mutta onpahan haastetta.

Enpä usko. Lähden mukaan todennäköisesti täysin muikkujengillä, jossa ei ole laattapohjia. Zombieita (heikompi versio muikusta) voi olla mukana. Vanhoja korkeintaan pari, jos jollekin pelaajalle sopii vain sellainen.

Lainaus käyttäjältä: "Porvoon turkkilainen"Helsingborgs IF ois sellainen jengi, joka kiinnostaisi. Jos jollakin on punapaitaisia joukkueita myynnissä, niin ei kun vain kohtuuhintaisia tarjouksia kehiin. Housut voi olla valkoisetkin, koska ne voi värjätä/maalata sinikynällä.

Lainaus käyttäjältä: "Killer"Tällä hetkellä mukaan ilmoittautuneet: Benali (Sundsvall), Wille (Hammarby), Kokkonen (Göteborg tai Mälmö) ja ak (AIK).

Mihinkäs nuo Göteborg ja Malmö katosivat? Joukkuetta ei muuten kannata värjätä kynällä, vaan maalilla. Muuten jää värit käteen, kuten Newcastlen raidat. Uskoisin, että apuakin on saatavilla tuohon väsäykseen, ja jengejä (parempia) löytyy tosiaan muualtakin kuin Sir S:ltä.

Benali

#10
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Mukana olen. Jengiksi en ota Gefleä, vaikka paikallispeli olisikin sitten Sundsvallin kanssa. Sori Benali. Vaihtoehdot satunnaisessa järjestyksessä ovat Kalmar, Halmstad ja Helsingborg.

Ei mulla ole mitään maajusseja vastaan.

Porvoon turkkilainen

#11
Mihinkäs nuo Göteborg ja Malmö katosivat?

Nämä seurat ovat kiinnostavia vieläkin, koska molemmat ovat sen verran perinteikkäitä ruotsalaisseuroja. Helsingborgs tuli sitten näiden tilalle sen takia, koska heidän tämän hetkinen kokoonpano vaikuttaa mielenkiintoisemmalta mm. Larsson, paljon afrikkalaisia pelaajia sekä pari suomalaista. Osa vaikutus oli myös joukkueen väreillä, kun ajattelin, että Helsinborgin näköinen joukkue on helpompi saada kuin Göteborgin raitavärit. No, Mälmönkin näköisiä joukkueita on varmasti jonkun verran liikkeellä.

Mikään ei kuitenkaan ole poissuljettua, eli nämä aikaisemmin kadonneet joukkueet käyvät vieläkin.

SouthernBoogieCat

#12
Olen kiinnostunut osallistumaan Allsvenskaniin. Malmö FF tai Kalmar FF ovat joukkueet joilla olisin kiinnostunut pelaamaan.

Rossonero

#13
Näyttää vahvasti siltä, että pelaan Halmstadilla. Vaakakupissa alkoi olla painoa, kun huomasin, että joukkueen kotikentällä on luonnonnurmi, ja stadionin nimi on Örjans Vall. Allekirjoittanut on aina ihaillut ruotsalaisista nimistä eniten Örjania ja Urbania, joten ratkaisu on enää sinettiä vailla.

Hienoa, jos BarsaJake tulee mukaan.

Killer

#14
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Olen kiinnostunut osallistumaan Allsvenskaniin. Malmö FF tai Kalmar FF ovat joukkueet joilla olisin kiinnostunut pelaamaan.
Hienoa, tervetuloa ! Tästä jo nyt muodostumassa 2000 -luvun Kuninkaiden Liiga.  :gunkku:

PS Laittakaa kokeeksi em Kuninkaiden Liiga google -hakuun...