• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ostetaan..

Aloittaja TJ Lazer, huhtikuu 15, 2008, 08:48:05

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#15
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Porvoon turkkilainen:
Katsoppas tätä http://www.subbuteoworld.co.uk/product_ ... ts_id=3350

Eikös ole juurikin sama setti jonka ostit Italiasta femmalla?

Vastaan il turcon puolesta, että onhan se. Subbuteoworldissa nuo "harvinaisuuksien" hinnat ovat ihan poskettomia välillä. Etenkin vanhojen jengien hinnat ovat korkeita. Toki tuota Brasiliaa ei varmaan tosiaan ole paljon Italian ulkopuolella.

Porvoon turkkilainen

#16
Tarkoitus on pitää tämä jengi niin kauan pakkauksessa kuin mahdollista. Eiköhän subu ole hengissä vielä parin kymmenenkin vuoden päästä, ja jos kuulu viikatemies ei ole vielä allekirjoittanutta liian villin tai rauhallisen elämän vuoksi korjannut, niin ihan mielenkiinnolla katselee, että mikä arvo jengillä on

Epis

#17
Nopea veikkaus on, että jos ne on jotenkin numeroitu kuten wanhat HW:t ref numerolla niin saattaa osa kiinnostaa joitain keräilijöitä, mutta jos ei niin noista wanhoista random kamoista ei kauheen arvokkaita oo tullu...

Onnea odotukseen kuitenkin :)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Löytyykö keneltäkään ylimääräisiä pelifiguurien säilytysbokseja joihin mahtuu 10-12 kpl pelifiguureja?
Saavat olla melkein minkälaisia vain. Pahvisia (70-luku?). Styroksisia (80-luku?). Tai vaikka jopa Zeugo, 3D jne. muovibokseja?
Ostaisin 2-4 kpl.

ps. jos peräti joltakin joka osallistuu 9.10.2010 pelattavaan turnaukseen löytyy ko. boxeja, ottakaa mukaan ja antakee joko Mikmalle tahi PSK:n Petelle. Maksan sitten kun jaksan, kiitos.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 07, 2010, 19:59:47
Löytyykö keneltäkään ylimääräisiä pelifiguurien säilytysbokseja joihin mahtuu 10-12 kpl pelifiguureja?
Saavat olla melkein minkälaisia vain. Pahvisia (70-luku?). Styroksisia (80-luku?). Tai vaikka jopa Zeugo, 3D jne. muovibokseja?
Ostaisin 2-4 kpl.

ps. jos peräti joltakin joka osallistuu 9.10.2010 pelattavaan turnaukseen löytyy ko. boxeja, ottakaa mukaan ja antakee joko Mikmalle tahi PSK:n Petelle. Maksan sitten kun jaksan, kiitos.
Mulla pitäis muistin mukaan olla, jos ei ole suuressa vääryydessä ja epähuomiossa lentänyt roskiin... Yritän löytää lauantaiksi.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 07, 2010, 20:23:11
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 07, 2010, 19:59:47
Löytyykö keneltäkään ylimääräisiä pelifiguurien säilytysbokseja joihin mahtuu 10-12 kpl pelifiguureja?
Saavat olla melkein minkälaisia vain. Pahvisia (70-luku?). Styroksisia (80-luku?). Tai vaikka jopa Zeugo, 3D jne. muovibokseja?
Ostaisin 2-4 kpl.

ps. jos peräti joltakin joka osallistuu 9.10.2010 pelattavaan turnaukseen löytyy ko. boxeja, ottakaa mukaan ja antakee joko Mikmalle tahi PSK:n Petelle. Maksan sitten kun jaksan, kiitos.
Mulla pitäis muistin mukaan olla, jos ei ole suuressa vääryydessä ja epähuomiossa lentänyt roskiin... Yritän löytää lauantaiksi.

Upeaa. Kiitos etukäteen.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

kasse

Olisko jollain myydä 3d soccer jengi tai hw jengi!!
ei ole väliä mikä joukkue!!

t:kasse

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: kasse - marraskuu 04, 2010, 14:56:39
Olisko jollain myydä 3d soccer jengi tai hw jengi!!
ei ole väliä mikä joukkue!!

t:kasse

Löytyy kaikenlaista. Laitan y-viestiä.

Hönkki

Voin myydä HW-jengejä 20 eurolla.

Ostin itse eräältä eronneelta naiselta, joka kaupitteli ex-miehensä pelivälineitä (peräti 4 jengiä + veskareita). Tapaaminen oli eräässä kahvilassa ja hänellä oli subuäijät merkkinä pöydällä. Ja minä ajattelin vaan mistä äijästä teen Hernandezin. Jykän mielestä olen tullut vanhaksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 05, 2010, 13:07:32Ostin itse eräältä eronneelta naiselta, joka kaupitteli ex-miehensä pelivälineitä (peräti 4 jengiä + veskareita). Tapaaminen oli eräässä kahvilassa ja hänellä oli subuäijät merkkinä pöydällä. Ja minä ajattelin vaan mistä äijästä teen Hernandezin. Jykän mielestä olen tullut vanhaksi.
Mitä tähän voi enää sanoa? ::) Tosin itse muistelin, että kyseessä oli leski..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaTosin itse muistelin, että kyseessä oli leski..

Kaitsukin on tavannut jonkun naisen  :)


Sain kyllä ihan hyviä äijiä. Kohta syntyy Owen, Rafael, Bebe, Obertan, Smalling, Macheda ja Valencia. Pienellä onnella pääsevät jopa kentälle asti. Reservi-liigaa vois muuten alkaa pelaamaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 05, 2010, 14:11:50
LainaaTosin itse muistelin, että kyseessä oli leski..

Kaitsukin on tavannut jonkun naisen  :)
En ole :-[ Kaikki naiskontaktini muodostuvat kertomistasi tarinoista.. Tällä kertaa muistini vain teki tepposet..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

QPR:lla on perinteiseen Ressuliigaan ehdottomasti mielenkiintoa!

mikma

punapohjaisia HW ukeleita... Oliko ne walkkereita?? ei viivalla seisovia.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: mikma - elokuu 08, 2011, 12:30:01
punapohjaisia HW ukeleita... Oliko ne walkkereita?? ei viivalla seisovia.

Löytyy...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..