• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ostetaan..

Aloittaja TJ Lazer, huhtikuu 15, 2008, 08:48:05

« edellinen - seuraava »

TJ Lazer

Olisiko jollain ylimääräisenä joukkueellista Raptor G2 pohjia figuureineen? Joukkueella/väreillä ei ole niinkään väliä..

Muutakin kamaa saa tarjota aloittelevalle harrastajalle. Metallimaalit ainakin kiinnostaisi. Ja tietty jos jollain löytyy ylimääräisenä kohtuuhintainen astroturf, niin sellaisenkin voisin ostaa..

AriFerra

#1
Lainaus käyttäjältä: "TJ Lazer"Muutakin kamaa saa tarjota aloittelevalle harrastajalle.

Onko kukaan ottanut sinuun yhteyttä privana?
Muistan, että jokin aika sitten eräs pelaajista kertoi että hänellä olisi "ylimääräisiä" Astroja. Ainakin Hki Openin jälkeen luulisi että olisi yksi myytäväksikin asti?

Oliko niin että olet Turusta? Jos, niin onko siellä pelikaveria sinulle?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#2
Ainakin minä laitoin viestiä.

TJ Lazer

#3
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ainakin minä laitoin viestiä.

Ja mä laitoin juuri yv:tä.

En huomannut tuota sun vastausta ennenkuin tänään. En pystynyt kirjautumaan tänne forumille omalla hotmail-osoitteellani, joten käytin tyttökaverin lähes kokonaan käytöstä poistettua osoitetta. En siis saa tiedotteita saapuneista yksityisviesteistä omaan sähköpostiini jne. Ihmetyttää kyllä kun hotmail-osoite ei tänne kelvannut. Itselläni ollut sama osoite vuodesta '98 enkä sen käyttöä tämän takia ajatellut lopettaa..


Mitä noihin Turkulaisiin pelikavereihin tulee, mulla on muutamia kavereita jotka ovat myös innostuneet pelistä(eivät tosin omista omaa pelialustaa tai joukkueitakaan). Tällä hetkellä pelaillaan Zeugo-sarjan ManU:lla tuollaisia itsemaalattuja Raptor-pohjaisia äijiä vastaan. Siksi tässä toista raptor-joukkuetta metsästänkin kun tuntuvat luontevimmilta mun ja monen kaverinikin pelityyliin. Pienimuotoisia turnauksia olisi tarkoitus järkkäillä mun luona lähinnä dokailun merkeissä jne. Tällä hetkellä hirvittää ajatuskin että pelaisin jotain vastaan joka lajia on pidempään harrastanut, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Epis

#4
Aikas moni osoite hotmailin lisäksi on blokattu noiden turhien bottien takia. Asia korjaantuu kun forumin päivityksessä/vaihdoksessa päästään eteenpäin. Lisää voi lukea sivustoon&forumiin liittyvässä topikissa yleisen puolella jos kiinnostaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#5
Lainaus käyttäjältä: "TJ Lazer"Pienimuotoisia turnauksia olisi tarkoitus järkkäillä mun luona lähinnä dokailun merkeissä jne. Tällä hetkellä hirvittää ajatuskin että pelaisin jotain vastaan joka lajia on pidempään harrastanut, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Tärkeintä on pelata peliä, ja saada siitä iloa irti. Tämä onnistuu hyvin yhdenkin pelikaverin kanssa. Mutta, jos jossain vaiheessa haluaa kokeilla muita vastaan, niin turnauksiin ja moniin muihinkin pelisessioihin ovat kaikki tervetulleita. Tappioita ei kannata pelätä, koska niitä tulee kaikille.

TJ Lazer

#6
Joo, pitää tosiaan katsoa miten tässä alkaa pääsemaan peliin sisälle. Tällä hetkellä mun pelailu on vielä aikamoista räpellystä. Joitain sääntöjäkin tulkitaan aina vähän tilanteen mukaan, mutta eihän sitä tiedä miten tässä kehittyy ja innostuu. Sinänsä olisi ihan mukava kokeilla jotain pro-tyyppiä vastaan niin oppisi vähän paremmin noita sääntöjä epäselvissä tilanteissa jne...

AriFerra

#7
Meillä Porvoossahan homma sai siivet selkäänsä, kun Yhdistyksestä muutama jäsen kävi esittelemässä lajia meille.
Järkättiin tila ja pojat kävivät pelaamassa näytösottelun + kertoivat lajista.

Ennen tuota meitä oli kaksi, minä ja poikani. Nyt meitä on täällä 10 pelaajaa.
Ensin mekin pelattiin customoiduilla säännöillä, mutta pian sitten otettiin pilkun tarkat käyttöön.
Vaikka se tosiaan ei ole pääasia. Tärkeintä on, että "kerholla" tai "porukalla" on keskenään sovitut säännöt ja nauttivat pelistä.

Ai,ai... Tiedän erään Raisiolaisen kaverin joka on ollut 80-90 lukujen vaihteessa oikea guru subbuteossa. Aktiivinen liiga pyöri silloin Turussa.
Sanoi vain tuossa jokin aika sitten, että hänen pelinsä on pelattu eikä mikään saa muuttamaan päätöstään.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

TJ Lazer

#8
Mekin on pikkuhiljaa päivitelty sääntöjä mahdollisimman virallisiksi, mutta kai meillä jossain tilanteissa olisi vielä parantamisen varaa. Mukavampihan se tietty on pelailla virallisten sääntöjen mukaan, kun sellaiset kerran on olemassa.

Mulla on noin seitsemän pelikaveria, mutta kenelläkään heistä ei tosiaan ole omia joukkueita tms. Saa nähdä innostuvatko sellaiset hankkimaan. Ovat kuitenkin kovia futisfaneja joten luulisi että omilla suosikkijoukkueilla olisi mukavampi pelata. Itselleni ei noilla joukkueiden väreillä tms ole niinkään väliä kun oikea futis ei voisi vähempää kiinnostaa, heh!

miku

#9
Lainaus käyttäjältä: "TJ Lazer"Mekin on pikkuhiljaa päivitelty sääntöjä mahdollisimman virallisiksi, mutta kai meillä jossain tilanteissa olisi vielä parantamisen varaa. Mukavampihan se tietty on pelailla virallisten sääntöjen mukaan, kun sellaiset kerran on olemassa.

Mulla on noin seitsemän pelikaveria, mutta kenelläkään heistä ei tosiaan ole omia joukkueita tms. Saa nähdä innostuvatko sellaiset hankkimaan. Ovat kuitenkin kovia futisfaneja joten luulisi että omilla suosikkijoukkueilla olisi mukavampi pelata. Itselleni ei noilla joukkueiden väreillä tms ole niinkään väliä kun oikea futis ei voisi vähempää kiinnostaa, heh!

Mahtavaa jos sieltäkin suunnalta löytyisi intoa ottamaan osaa myös yhteisiin kisoihin. Luonnollisesti tärkeintä on viihtyä pelin ääressä, ei välttämättäkään kilpailla.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

#10
Lainaus käyttäjältä: "miku"Luonnollisesti tärkeintä on viihtyä pelin ääressä, ei välttämättäkään kilpailla.

Hienointa on yhdistää viihtyminen ja kilpailu, kuten minä meinaan tehdä 24.5.

-nimim: pataan joka matsissa vähintään 0-12-  ;D

Onkohan kukaan laskenut, montako maalia FISTF-säännöillä pelattaessa on mahdollista tehdä? 1/min = 30.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#11
Nyt tulee hieman erikoinen kysymys:
Olisiko kellään, joka on tulossa lauantaina Hki Openiin, myydä kahta Soccer 3D-pelifiguuria minulle?

Niin, niin. Luit oikein. Vain kaksi, ja värityksellä ei ole väliä.
Siis jos jotain sekalaista löytyy, jäänyt jostakin joukkueesta jota ei käytä tms, niin ostaisin kaksi.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#12
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Nyt tulee hieman erikoinen kysymys:
Olisiko kellään, joka on tulossa lauantaina Hki Openiin, myydä kahta Soccer 3D-pelifiguuria minulle?

Niin, niin. Luit oikein. Vain kaksi, ja värityksellä ei ole väliä.
Siis jos jotain sekalaista löytyy, jäänyt jostakin joukkueesta jota ei käytä tms, niin ostaisin kaksi.

Minulta taitaa löytyä mustia ylimääräisiä. Pitää tarkistaa vielä.

Hönkki

#13
Eräs minulle aivan uusi kaveri haluaisi ostaa kattavan starter-setin (kenttä, jengit, maalit, aidat, pallot) tai edes osan siitä. Ilmoitan meiliosoitteen privana jos olette halukkaita myymään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

#14
Porvoon turkkilainen:
Katsoppas tätä http://www.subbuteoworld.co.uk/product_ ... ts_id=3350

Eikös ole juurikin sama setti jonka ostit Italiasta femmalla?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!