• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

LainaaTulen kanssa sit puolilta päivin...Kaitsu? Hönkki?

Molemmat lapset kipeenä joten en ainakaan lupaa mitään. Lasse muuten kyseli mahdollisuutta pelailla pääsiäisen aikana nopeeta. Kerron tästä sessiosta ja maanantaista. Yritän tulla ainakin maanantaina.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Laitetaan nyt varmuuden vuoksi tännekin maanantain pelikerrasta, kun ei kalenteriin kukaan ole merkinnyt tulevansa.

Eli maanantaina kahdesta eteenpäin paikalla.

Porvoon turkkilainen

Harmittelut siitä, että eilinen jäi väliin, mutta vielä suuremmat siitä, kun asian ilmoittaminen jäi puolitiehen ja Hönkki joutui soittamaan. Näistä peleistä kyselisin sen verran, että onnistuuko kenellekään pelailut perjantaina viidestä eteenpäin? Ainakin tuo CL-matsi olisi hyvä pelata pois.

Rossonero

En pääse ennen maanantaita. Tuon CL-pelin voi ehkä pelata silloin.

Porvoon turkkilainen

Minulla jää myös ensi maanantai väliin, kun olen Prahassa silloin. Tulen keskiviikkona pois. Ensi viikon olen lomalla, joten torstaista eteenpäin mulle kävisi ihan mikä aika tahansa.

Rossonero

Menee sitten sitä seuraavaan maanantaihin. Viikonloppuna on SiSu-turnaus, joten minulle ei sovi muut päivät. Suurta merkitystä tuolla ei ole, koska toisessa avoimessa CL-otteluparissa on osallisena Tuuri, joka ei pariin viikkoon pääse pelaamaan ja toisessa Hönkki, joka varmaan pelaa mielellään nopeata ennen kisoja.

Porvoon turkkilainen


Fabio

Paikalla taas klo 17 eteenpäin! Mikko ei tänään pääse..  :P On kuulemma futisharkat (?)

T:Pasi

Rossonero

Onko kukaan tulossa maanantaina? Laitan tännekin, kun kalenteria eivät ehkä kaikki huomaa.

Porvoon turkkilainen

Tulossa ollaan suoraan töistä. Pääsen neljältä, joten 16.30 aikoihin mestoilla.

Hovimestari

Otin uuden lennon vasta viikonlopun jälkeen, joten missaan ensi maanantain (26. päivä). Sen jälkeen pitäisi olla taas maisemissa.

Hovimestari


Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - toukokuu 03, 2010, 10:14:27
Olen tulossa joskus viiden maissa.

Samoin tulossa hiukan 17 jälkeen.

Jussi tulee 18 maissa
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Avaimet saamme vasta sitten kun Pekkalan vaimo tulee kotiin, viimeistään klo 17.30.

Olen tulossa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses