• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Benali

#45
No ei olisi mielestäni iso vaiva jos merkkaisi ylös edes omat maalintekijät aikoineen. Mutta et ole ensimmäinen jota ei tilastointi kiinnosta. Pakkanen aikoinaan jopa merkkaili tilastoja ylös mutta kun niistä raapustuksista ei kuitenkaan saanut selvää...

Tähän pitäisi saada joku järkevä ratkaisu. Pitääkö hommasta tehdä niin virallista että ennen jokaista peliä täytetään "kokoonpanoluettelo" (samalla voisi tarkkailla varoitustilejä..) johon myös merkitään maalintekijät aikoineen sekä kortit?

Muuten, pelasiko Sheffield Unitedin Chris Armstrong ottelussa Man Utd-Sheff Utd (0-0)?

Hönkki

#46
Rossonerolla pitäis olla se lappu jossa ovat nuo puuttuvat maalintekijät aikoineen. Kyse on pelikerrasta 15.10.2007. Olenkin odotellut niitä tietoja.

... tilastot ovat puoliruokaa  8)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#47
Lainaus käyttäjältä: "Benali"Muuten, pelasiko Sheffield Unitedin Chris Armstrong ottelussa Man Utd-Sheff Utd (0-0)?
Ei pelannut, oli ihan oikeasti hyllytettynä :D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Benali

#48
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "Benali"Muuten, pelasiko Sheffield Unitedin Chris Armstrong ottelussa Man Utd-Sheff Utd (0-0)?
Ei pelannut, oli ihan oikeasti hyllytettynä :wink:

Muuten tuosta varoitushommasta ei kai mitään yhtenäistä päätöstä ole tehty joten tässä ehdotus.

Lainaa- Kahdesta varoituksesta tulee pelaajalle yhden ottelun pelikielto mikä kärsitään siinä kilpailussa missä kortit on kerätty.

- Kahdella varoituksella ulosajettu pelaaja kärsii yhden ottelun pelikiellon mutta hänen korttitililleen jää voimaan yksi varoitus.

- Suoralla punaisella kentältä ajettu pelaaja huilaa kaksi seuraavaa ottelua.

- Kun varoitustili täyttyy kolmannen kerran (kauden 5. ja 6.varoitus) tulee automaattisen pelikiellon päälle vielä yksi ottelu lisää.

Tätä samaa voi sitten soveltaa myös cupin puolella.

brfcboy

#49
Tilastot o yhtä kateissa kun aikoinaan Harri Laineelle bussimatkaavarten lainaamani lutonin ohjelmat ja Rothmans kirjat

voisi ehkä lähettää kadonneet sarjaan jos sieltä suunnalta saisi vihiä missä lie nykyään.

Benali

#50
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Tilastot o yhtä kateissa kun aikoinaan Harri Laineelle bussimatkaavarten lainaamani lutonin ohjelmat ja Rothmans kirjat

voisi ehkä lähettää kadonneet sarjaan jos sieltä suunnalta saisi vihiä missä lie nykyään.

Syvä uuh...Olen palauttanut kaikki materiaalit ennen Ruotsiin muuttoa.

brfcboy

#51
Mulle ei ainakaan oo palautettu ku ei oo nähty kaveria vuosiin ennen kuin sm kisoissa katsojana niinkuin itsekin olin...

varmaan mennyt vahingossa jonnekkin tuurille tai muille kirjat ku ei oo ainakaan mulla...

liekkö sitten italiassa ainakin 3kpl mun rothmanseja noh ehkä hovimestari  voi vahvistaa  8)

Benali

#52
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Mulle ei ainakaan oo palautettu ku ei oo nähty kaveria vuosiin ennen kuin sm kisoissa katsojana niinkuin itsekin olin...

varmaan mennyt vahingossa jonnekkin tuurille tai muille kirjat ku ei oo ainakaan mulla...

liekkö sitten italiassa ainakin 3kpl mun rothmanseja noh ehkä hovimestari  voi vahvistaa  :roll:

Hovimestari

#53
Rothman'seja ei ole Italiassa ja tarkistin juuri futiskirjahyllyni, jossa oli vain omiani. Löysin kuitenkin kirjan "Grazie azzurri, il racconto del quarto posto al mundial", joka on Pyydyshousun, vaikka onkin osoitettu "Pirjolle Italiasta 26.2.1979 Päiviltä". Palautan sen liimacupin pelin yhteydessä.

----

Tulevat HeSu-pelipäivät:
 
ma 3.3.
ma 24.3. (pääsiäismaanantai)

brfcboy

#54
okey, nuoruusiän dementia vaivaa :lol: , täytyy kysellä maunulan maradonalta josko oisi asunnossa piilossa.

Benali

#55
En pääse kumpanakaan päivänä..

Hysteerinen rage quittaaja

#56
Newcastle - Manchester City  -ottelun maalintekijät löytyvät HeSu-liiga topikista.  Newcastle-Manchester City 0-3   ( Elano 2 ja Petrov )
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Spurs

#57
Morientes,
Birmingham aloittaa liimanhaistelun :oops:  (eli Cupin pelit) ma 3.3. jos tulee vastustajia. Jos ei, niin sitten vaikkapa HeSua.

Eli 3.3. käy.

-ML

Hönkki

#58
QPR - Middles 0-1
Middles - Sheffield U 2-1
Tottenham - Middles 2-3
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#59
QPR-Middlesbrough 0-1 (0-0)
0-1 Mido 82.

Sheffield U-Middlesbrough 1-2 (1-1)
1-0 Webber 18.
1-1 Tuncay 20.
1-2 Downing 50.

Middlesbrough-Tottenham 3-2 (2-2)
0-1 Berbatov 4.
1-1 Tuncay 16.
2-1 Mido 17.
2-2 Lennon 18.
3-2 Tuncay 58.

Sarjataulukko ja ohjelma päivitetty 1. viestiin.