• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#60
Sattuuko HeSulaisille sopimaan pelit lauantaina joskus puolenpäivän jälkeen?

Espanjan liigan otsikossa pohdittiin pelejä lauantaiksi, mutta ainoastaan kaksi on ilmoittanut tulevansa. Löytyykö HeSulaisista tulijoita, kun ei yhden pelin takia kannata lähteä.

Benali

#61
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sattuuko HeSulaisille sopimaan pelit lauantaina joskus puolenpäivän jälkeen?

Espanjan liigan otsikossa pohdittiin pelejä lauantaiksi, mutta ainoastaan kaksi on ilmoittanut tulevansa. Löytyykö HeSulaisista tulijoita, kun ei yhden pelin takia kannata lähteä.

Voisin keskustella asiasta...en pidä mahdottomana.

Hovimestari

#62
Voin tulla.

JS

#63
Mä pääsisin vasta joskus kolmen jälkeen. Varmaankin menee myöhäiseksi.

Benali

#64
Lainaus käyttäjältä: "JS"Mä pääsisin vasta joskus kolmen jälkeen. Varmaankin menee myöhäiseksi.

No ei minun mielestäni..

Rossonero

#65
Pelataan lauantaina.

Menen itse puolenpäivän maissa. Minulla ei ole JS:ää vastaan peliä, joten en kommentoi tuota kellonaikaa. Voin kuitenkin pelata karkeasti arvioiden klo 12-16.

Benali

#66
Pääsen paikalle jo 11.30 koska jätän perheen matkanvarrelle klo11.

Benali

#67
So'ton-Man City 0-0

Benali

#68
So'ton - Tottenham 0-1
0-1 Berbatov (45)

muistaakseni...

Rossonero

#69
Southampton-Tottenham 0-1 (0-1)
0-1 Berbatov 45.
varoitus: Woodgate

Varoitus tuli toisen jakson viimeisessä hyökkäyksessä Woodgaten potkaistua vastustajaa, kun olisi pitänyt avata ylös. Jotain oli selvästi hampaankolossa Sotonin pelaajaa kohtaan.

Sarjataulukko ja ohjelma päivitetty.

Lainaus käyttäjältä: "Benali"So'ton-Man City 0-0

Kumman kotipeli?

Benali

#70
Ohjelman mukaan 9.kierros Man Cityn. Viimeisen kierroksen sitten So'tonin..

Rossonero

#71
Lainaus käyttäjältä: "Benali"Ohjelman mukaan 9.kierros Man Cityn.

Tämän takia tarkistin.

Benali

#72
En pääse paikalle maanantaina 24.3. Voisi kyllä yrittää jotain järjestää pääsiäiselle jos vain jollekin sopii..? Mites puu, meinaatko olla lakossa vai saisko sen cupin pelin pelattua?

Hovimestari

#73
Pääsiäisenä pääsen vain maanantaina.

Jos silloin on enemmän HeSu-väkeä paikalla, voitaisiin aloittaa hallitustunnustelut, vaikka itse asiasta olen henk.koht. sitä mieltä, että sovittaan mieluummin kaikki yhdessä isossa valiokunnassa kuin tehdään ratkaisuja muutaman tyypin kesken...

Killer

#74
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pääsiäisenä pääsen vain maanantaina.

Jos silloin on enemmän HeSu-väkeä paikalla, voitaisiin aloittaa hallitustunnustelut, vaikka itse asiasta olen henk.koht. sitä mieltä, että sovittaan mieluummin kaikki yhdessä isossa valiokunnassa kuin tehdään ratkaisuja muutaman tyypin kesken...

Samaa mieltä. Emme tarvitse vanhasia, kanervoja. Kannatan 'yhtäköyttä -yhdistystä'.