• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 07-08

Aloittaja Zinga, syyskuu 11, 2007, 23:58:11

« edellinen - seuraava »

Puppe

#45
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"26.11 pelejä koululla ja ilmeisesti nopeaa, koska Puppe paikalla.

Jobinpostia koskien 26.11 pelejä...en pääse jäämään paikalle kuitenkaan vaan mun tarvii ajaa kotiapäin jo 25 pv nopeen sm-kisojen jälkeen....Sorry!! :oops:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#46
Ehtiikö/jaksaako pelata liigapelejä turnauksen aikana?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

#47
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Ehtiikö/jaksaako pelata liigapelejä turnauksen aikana?

Tottakai...varsinkin jos noutaja tulee jo aikaisessa vaiheessa... :wink:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#48
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Ehtiikö/jaksaako pelata liigapelejä turnauksen aikana?

Tottakai...varsinkin jos noutaja tulee jo aikaisessa vaiheessa... :wink:

niin ja kunhan tuomarit riittää turnauspeleihin. vaikka tfrc lynxin miehiä onkin paikalla..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#49
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Ehtiikö/jaksaako pelata liigapelejä turnauksen aikana?

Tottakai...varsinkin jos noutaja tulee jo aikaisessa vaiheessa... :wink:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#50
Tänään ei siis ole pelejä, vaikka jossain vaiheessa siitä oli puhetta. Surimmalle osalle ei päivä sopinut.

Hönkki

#51
Maanantaina 10.12. pelit Kurvissa klo 17 alkaen. Puppe tulossa. Tarkoitus saada Pupelle ja Masselle paljon pelejä. Onko tulijoita ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#52
Voin tulla ja tuoda samalla pari kenttää. Toiset metallimaalit olisi hyvät, jos jollakin on.

Olisi hyvä, jos n. 5-6 pelaajaa tulisi.

Epis

#53
Tulossa ja metallimaalit löytyy.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#54
Osallistumiseni onkin epävarmaa, koska joudun ehkä olemaan töissä.

Arse

#55
Olen tulossa, jos on tarvetta ja pelejä tiedossa. Pelkästään kentän laidalle en tule seisomaan.

Sakdi

#56
En ole tulossa huomenna.

Masse

#57
Olisi hyvää että joku toisi pari kenttää koska kentät täällä Kurvissa on aika huonoja verrattuna koulussa oleviin.

Voidaan toki yrittää laittaa paremmin kiinni nastoilla ja muutta mutta helpompaa olisi tuoda uusia kenttiä koulusta.

Toinen asia mikä mättää Kurvissa jos haluaa pelata metallimaalivahdeilla on että pöydät ovat niin pienet että molarit putoavat helposti laidan yli ja hajoavat helposti.

Eli olisi toivottavaa että joka hakee kentät.
Support your local football club!

Rossonero

#58
Varmistui, että en pääse.

Joku muu saa nyt organisoida pelit. En tiedä ketkä tulevat.

Kaitsullahan ainakin on kenttiä, ja ehkä jollakin muullakin. Toki koulultakin voi illalla hakea levyn tai pari. Pitää vain soittaa ensin minulle.

Zinga

#59
Mä voin periaatteessa tulla. Toisaalta mulla on pelattuna jo Masse, Timo ja Kaitsu, joten en tiedä onko mun järkeä tulla paikalle.

Juho lukee ilmeisesti tenttiin ja Jarkko parantelee iskiasta.