• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vaalit Ohi!

Aloittaja Fabio, huhtikuu 20, 2015, 09:42:41

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Ihan hyvä sijoitus, vaikka kusta löytyy rappukäytävän lattialta, jopa Töölössä. Laitetaan suut suppuun, kun asuinympäristö on mukava. Olen samaa mieltä.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 11, 2015, 11:35:11
Ihan hyvä sijoitus, vaikka kusta löytyy rappukäytävän lattialta, jopa Töölössä. Laitetaan suut suppuun, kun asuinympäristö on mukava. Olen samaa mieltä.

Ihminen on sellainen että kun se ostaa asunnon, niin se katsoo saavansa "alueen mukaan" vastinetta rahoilleen. Jos ostaa asunnon Itä-Helsingistä, ei varmaan voi alkaa valittamaan Somaleista.. Mutta jos ostat asunnon Töölöstä, et todellakaan ole tietoinen että rapussa saattaa olla kusta yllärinä! Töölö on hienoa aluetta ja hinnat ovat asunnoissa sen mukaisia! Kuten olen jo maininnut, Dena-Asuntoloiden sijoittamisessa tulisi miettiä myös sitä, nostaako / laskeeko / pysyykö alueen viihtyisyys asuntolan tulon jälkeen.. Kyllä siellä Westendissä olisi aika hankalaa Alkoholisti-asuntolaa pyörittää!! ..siksi ihmettelenkin, miksei Töölössä laitettu vielä kovemmin hanketta vastaan! (Koska kyseessä on Diakonissalaitoksen business!)

Ja se "kusijuttu" oli käynyt kaverilleni.. Ja viimeinen pisara oli sen auton potkiminen kahteen kertaan.. Sen takia hän muutti Denojen naapurista pois! Ja näin on tehnyt moni muukin.. Toivotaan että ostajat ovat tienneet etukäteen mikä pytinki talon edessä möllöttää! :)

t.Pasi


Porvoon turkkilainen

Puhut täyttä asiaa ghettojen puolesta. Arvostan avointa apartheid-politiikkaasi. Ehkäpä se Tikkurila vois olla oikea paikka, jossa laitapuolelle ajautuneet voisivat tavata toisiaan enemmän, eikä muiden tarvitsisi heitä nähdä. Siellä Tikkurilassakin on muuten ihan mukavaakin rivitaloaluetta.....

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 11, 2015, 15:04:30
Puhut täyttä asiaa ghettojen puolesta. Arvostan avointa apartheid-politiikkaasi. Ehkäpä se Tikkurila vois olla oikea paikka, jossa laitapuolelle ajautuneet voisivat tavata toisiaan enemmän, eikä muiden tarvitsisi heitä nähdä. Siellä Tikkurilassakin on muuten ihan mukavaakin rivitaloaluetta.....

Oho!

Karkaa nyt vähän raiteilta, muistutan että puhumme nyt Alkoholistiasuntoloista.

Nyt oikeasti ihmettelen! Etkö tiedä että on olemassa erilaisia asuinalueita?!? Ei ole mitään syytä pilata kaupungin hienoimpia alueita (Eira, Ullanlinna, Töölö..) jollain alkoholisti-asuntoloilla.. Mitä tällä saavutettaisiin?!? Parantaako se näiden hienojen alueiden viihtyvyyttä?? Olisiko sinun "unelmasi" sellainen että jokainen rikas saisi naapurikseen nistin?? Kuulostaa aika hölmöltä..

Itse katson että rikkaat ovat maksaneet kovan hinnan asunnoistaan ja ansaitsevat alueensa viihtyvyyden. Miksi heitä pitäisi rangaista denoilla tai nisteillä??? Mitä he ovat tehneet ansaitakseen sellaista? Jos asuntolat, nistit tai denat eivät ihmistä haittaa, löytyy kyllä kaupunginosia, missä sellaisista saa nauttia ihan vapaasti.

Eikä tuollainen 150 denan "asuntola" ole kovin järkevä ratkaisu minnekään! Vihervasemmisto ei oikeasti osaa hoitaa ongelmia!

t.Pasi


Fabio

Väliin politiikkaa:

Ps:n Juho Eerola vetää hallitusneuvottelujen maahanmuuttoryhmää

Tulee mielenkiintoista! Nyt siellä taitaa olla PS ja Kesk. vastaan Kokoomus
tässä asiassa..

t.Pasi

Porvoon turkkilainen

Näitä denoja sun muita tulee aina olemaan, joten jossainhan heidän on asuttava, joten mikä olisi luokkayhteiskuntaihanteissasi heille oikea loppusijoituspaikka, kun heitä ei pidä asuttaa minnekään? Sen hyväksyn, että ei missään nimessä hienoille asuinalueille. Sekin kannattaa muistaa, että elämä voi olla aika arvaamatonta, joten sitä ei koskaan tiedä mihin tilanteeseen itse joutuu esim. sairastumisen myötä, jos mieli vaurioituu. Ehkäpä nekin ovat näkemystesi mikaan itse aiheutettuja, en tiedä, mutta joka tapauksessa vapaassa maassa saat olla asioista mitä mieltä tahansa. Kerron vain oman näkemykseni, en muuta. Kummallisuuksia saattaa silti tapahtua hyvinkin hienoilla alueilla. Näkyipä aikoinaan erään miehen pihalta hakaristilippu suoraan Kultarannalle, jossa presidentiltä ja muilta upeilta vierailta varmasti iltateet hörpättiin useammankin kerran väärään kurkkuun. No, minkäs teet, kun mies oli onnistunut saamaan näin hienolta alueelta mökkinsä omin varoin. Eirassa, Ullanlinnassa ja Töölössä hienoilla ihmisillä alkoholin tai huumeiden kanssa ei koskaan ole mitään ongelmia, eivätkä perheriidatkaan häirtse naapureista ketään, joten hyvä niin  ;)

Porvoon turkkilainen

Kimpaannuin kun Jalkapallopubissa näytetään nykyään myös MM-lätkää, mutta kuin luin tämän tiedotteen, niin säpsähdin omaan mustavalkoisuuteen ja rajoittuneisuuteen ajattelussa. Erittäin hieno tiedote ja kylän paras pubi:

https://www.facebook.com/helsinginjalkapallopubi


Killer

Joskus muinoin Töölö ei ollut nouveaux riche nousukkaiden asuinaluetta. Niin ne ajat muuttuu.

Ei muuta.

Epis

Noh noh.. Nyt rahvas rauhottuu ja tukkii suunsa, kun (velka)raha puhuu..
Näytän esimerkkiä ensimmäisenä, hyvää yötä!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - toukokuu 11, 2015, 23:05:43
Noh noh.. Nyt rahvas rauhottuu ja tukkii suunsa, kun (velka)raha puhuu..
Näytän esimerkkiä ensimmäisenä, hyvää yötä!

Ei lainarahassa ole mitään pahaa.. Kaikki jotka haluavat vähänkään suurempia hankintoja tehdä, joutuvat
turvautumaan lainaan.. (Ellei sitten ole syntynyt kultalusikka hanurissa). Harva esim. asunnon ostoon pystyy
ilman lainaa (jos ei osta asuntoaan Kuusankoskelta).

Olen ollut velkaa pankille vuodesta 1998 saakka ja paljon maksanut myös korkoja.. Mutta mieluummin
niin kuin vuokralla koko ajan.. Mitään en tod.näk. omistaisi, jos niin olisin tehnyt! Varsinkin Töölössä vuokrat
ovat nousseet vuosi vuodelta hurjasti! 24m2 yksiön vuokrat lähentelevät  jo 800€:a!! Sillä jo jonkinlaista
lainaa lyhentää.. Ongelma ostamisen suhteen on tietysti se että tällä hetkellä tuo kyseinen kämppä maksaa jo lähes
200 000€! :) Hirveästi edullisempia eivät ole vuokrakämpät Kalliossakaan.. Mielenkiintoista on nähdä tapahtuuko
Helsingin asuntojen hinnoille mitään pudotusta.. Kova on kuitenkin ihmisten hinku tänne!

t.Pasi

AriFerra

Vain 200k? Höh...mä aattelin oikeesti että sä oot kunnon kroisos. Vaikka...olikos sulla niitä kämppiä kaksin kappalein joista toisen olet vuokrannut, vai muistanko ihan väärin?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Nyt sitten pitäisi tietysti mennä ostamaan asunto sen Töölön alkoholistiasuntolan vierestä, kun halvalla sieltä kerran saa. Jossain vaiheessa asuntola lähtee pois ja asunnon hinta nousee.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

#72
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 12, 2015, 12:39:24
Vain 200k? Höh...mä aattelin oikeesti että sä oot kunnon kroisos. Vaikka...olikos sulla niitä kämppiä kaksin kappalein joista toisen olet vuokrannut, vai muistanko ihan väärin?

Tiedän että voi saada leveistä puheista "Kroisos" kuvan.. Mutta se ei ole totta!
Puolet on "Töölö-lisää"! :)

On yksi sijoituskämppä, mutta niitä pitäisi olla 4 tai 5 niin voisi oikein paukutella
henkseleitä!

Sitä paitsi.. Kaikkihan ne rahansa johonkin laittaa.. Jollain on autoja, mökkejä,
lapsia, koiria.. Mulla ei oo mitään niistä. Mopo kyllä on, mutta senkin myymistä
olen ajatellut! :)

t.Pasi

Fabio

#73
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 12, 2015, 12:47:29
Nyt sitten pitäisi tietysti mennä ostamaan asunto sen Töölön alkoholistiasuntolan vierestä, kun halvalla sieltä kerran saa. Jossain vaiheessa asuntola lähtee pois ja asunnon hinta nousee.

Muuten hyvä suunnitelma, mutta asuntolan lähdöstä ei ole mitään takeita! Ja sitten siinä kämpässä pitäisi itse asua tai huijata siihen joku landepaukku vuokralle.. Ei ole helppoa sekään! :)

t.Pasi

Tossa kuitenkin Hönkille vinkiksi "Helmi".. 1,5krs suoraan Ruusulankadun "sikalaa" vastapäätä! :)
(Huomaa varjo kuvassa!) Neliöhinta todella kohtuullinen! (..vaikka putkiremppa tulossa)

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9333900

Fabio

EU antanee Suomelle varoituksen talouden tilanteesta!

Kuulostaa liian hyvältä ajoitukselta ollakseen sattumaa..

No, helpottaa ainakin hallituksen säästötoimien läpimenoa!
Vihervasemmisto kun änkyttää oppositiosta käsin leikkauksista,
niin on helppoa näyttää sormella että "EU vaatii". Ja sitten on taas
suut supussa!  :)

T:Pasi