• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesu-Liigan tilastot 2014-15

Aloittaja kesämesu, syyskuu 06, 2014, 01:00:07

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#75
Liverpool - ManUtd 0-1 (0-1)
0-1 Falcao 16 min (oj)

Tässä pelissä keksittiin termi "sankarijatsi".

Höis hön Hööl kiittää vastustajaa reilusta pelistä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

Southampton-Everton 0-1 (0-0)
62 min. Naismith 0-1

Benali

QPR - So'ton 1-0 (0-0)
54 min. Kranjar 1-0 (op)

Porvoon turkkilainen

#78
Manu-Everton 0-0

varoitus: Mata (Manu)

Sain selkääni Laineelta, sitten harkkapelissä Liikaselta ja vielä Närhiltä turpaan, jotta nöyryytys on maksimaalinen, mutta tässä tukistin. Pitäis olla himassa, mutta mieli on niin pelottavan heikko ja liha turhankin vahva.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

#80
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 23, 2015, 23:16:24
Manu-Everton 0-0


Kuka oli punaisella joukkueella maalissa?

Porvoon turkkilainen


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 24, 2015, 09:53:49
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 23, 2015, 23:16:24
Manu-Everton 0-0


Kuka oli punaisella joukkueella maalissa?

De Gea oli. En muistanut pelikieltoa. De Gea oli poissa seuraavasta pelistä Sunderlandia vastaan, jossa oli Lindegaard.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


kesämesu

#84
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 24, 2015, 11:14:58
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 24, 2015, 09:53:49
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 23, 2015, 23:16:24
Manu-Everton 0-0


Kuka oli punaisella joukkueella maalissa?

De Gea oli. En muistanut pelikieltoa. De Gea oli poissa seuraavasta pelistä Sunderlandia vastaan, jossa oli Lindegaard.



Jotain rankkua kenties ???  ja pelasiko Mata Sunderlandia vastaan ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

LainaaJotain rankkua kenties Huh?  ja pelasiko Mata Sunderlandia vastaan ?

Mata ei pelannut Sunderlandia vastaan.

Rosso ei jaksa kirjoittaa tilastoja foorumille. Minä en muista pelikieltoa. Minusta aika samanarvoisia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Minun mielestä Manu-Everton pitäisi muuttaa 0-3  koska Coventryn 2 peliä viime kaudella muutettiin samassa tilanteessa 0-3 tulokseksi eihän tässä ole muuten mitään logiikkaa !
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Oikeudenmukaisuuden nimissä toivon, että Coventrylle viime kauden maalit ja pisteet palautetaan. En halua saada ilmaisia pisteitä tokalla kaudella putkeen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 24, 2015, 11:40:18
Minun mielestä Manu-Everton pitäisi muuttaa 0-3  koska Coventryn 2 peliä viime kaudella muutettiin samassa tilanteessa 0-3 tulokseksi eihän tässä ole muuten mitään logiikkaa !

Täysin samaa mieltä! Ei pitäisi olla mitään epäselvää. Rosson tilastokuvio ei liity asiaan millään tavoin.
Tulos 0-3 Evertonille.

Jos joku muu päätös menee läpi, niin rage quit'taan varmasti!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - helmikuu 24, 2015, 11:40:18
Minun mielestä Manu-Everton pitäisi muuttaa 0-3  koska Coventryn 2 peliä viime kaudella muutettiin samassa tilanteessa 0-3 tulokseksi eihän tässä ole muuten mitään logiikkaa !

Jos viime kaudella ollaan vastaavassa tilanteessa toimittu noin pitää nytkin toimia koska muuten toista joukkuetta suositaan ja ei ole selkeää linjaa. Tilastojen puuttuminen ei mielestäni ole pätevä syy, koska kyllä pelikiellot ja varoitukset pitää itse muistaa. Tästä lähtien ehdotan että jokaisen vastuulla on omat tilastot ja pelikieltojen/varoitusten seuranta koska muuten tästä ei tule mitään jos voi vierittää oman huolimattomuuden toisen niskoille. Tilastot laittaa foorumille sovitusti joku mutta em. tilastointi on omalla vastuulla. Itse olen toiminut Hellaksen kohdalla näin, että olen pitänyt kirjaa pelikielloista/varoituksista vaikka joku muu olisi laittanut tilastot foorumille (tai unohtanut laittaa). Subussa pelaajilla pitää olla vapaus johon kuuluu myös vastuu.