• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Keskustelua tulevasta kaudesta (2016-2017)

Aloittaja AriFerra, toukokuu 12, 2014, 18:38:22

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Ei varmaan pitäisi vielä kirjoittaa tätä, ennenkuin ollaan Mikman, Lassen ja Jaban kanssa istuttu pyöreän pöydän ääreen, mutta hieman on sellainen kutina että josko jätettäisiin PSK Cup sittenkin pelkästään PSKlaisten liigaksi. Jos, niin sorry Kesis... Mutta se selvinnee kenties su.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

Arvoisa PSK:n johtokunta!

Hellas Verona hakee liigapaikkaa PoLi-liigasta kaudelle 2015-2016. Päätös hakemukseen toivotaan viimeistään lauantaihin 29.8.2015 klo 23.59 mennessä. Päätöksessä toivotaan olevan vain yksi sana: joko hyväksytty tai hylätty. Perusteluja päätökseen ei siis tarvitse liittää. Päätös toivotaan ilmoitettavan tähän ketjuun.

Ystävällisin terveisin,

Diego Walmaggio
Manageri, Toimitusjohtaja

kesämesu

#62
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 20, 2015, 23:25:06
Ei varmaan pitäisi vielä kirjoittaa tätä, ennenkuin ollaan Mikman, Lassen ja Jaban kanssa istuttu pyöreän pöydän ääreen, mutta hieman on sellainen kutina että josko jätettäisiin PSK Cup sittenkin pelkästään PSKlaisten liigaksi. Jos, niin sorry Kesis... Mutta se selvinnee kenties su.

PSK Cupin tilanne ok,PoLia olisi kiva pelailla mutta jos osanotto on näin nihkeää niin voi olla että jää väliin ja pelaan  Vantaalla kissojen kanssa treenimatseja mutta katellaan....
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Onko tässä nyt sellainen tilanne, että jos PoLiin tulee liian kovia pelaajia, niin jotkut jäävät sen takia PoLista pois ? Se ei ollut todellakaan tarkoitus.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 09:55:49
Onko tässä nyt sellainen tilanne, että jos PoLiin tulee liian kovia pelaajia, niin jotkut jäävät sen takia PoLista pois ? Se ei ollut todellakaan tarkoitus.

Suoraanhan sitä ei ole kukaan sanonut, mutta eiköhän se taustalla ole vaikuttamassa jollakin tasolla.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 21, 2015, 09:59:25
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 09:55:49
Onko tässä nyt sellainen tilanne, että jos PoLiin tulee liian kovia pelaajia, niin jotkut jäävät sen takia PoLista pois ? Se ei ollut todellakaan tarkoitus.

Suoraanhan sitä ei ole kukaan sanonut, mutta eiköhän se taustalla ole vaikuttamassa jollakin tasolla.

paitsi, että minä olen sanonut. Sen takia olin osallistumassa vain PSK liigacupiin. Mutta Jaballe möläyttäen, että jos hän pelaa niin minäkin pelaan ja näin ollen olemme PSK cupissa mukana.

En toki halua estää kenenkään pelaamista PSK:ssa ja on hyvä pelata myös kovia pelaajia vastaan ja osa haluaa pelata.
Mutta fakta puhuu karua todellisuutta kohdallani. Koko subu urani aikana en ole voittanut yhtään PSK:n ulkopuolista pelaajaa, paitsi viime kaudella Kokkosen, hänen tehtyään oman maalin. Aina eri kisoihin lähden fiiliksellä, että jos nyt, mutta aina tulee pataan. Kyllä se syö miestä.
Ymmärrän hyvin esim. Jonatanin haluttomuuden pelata. Samaa taistelen itsekin.

Hönkki

Mitenköhän nyt sitten tehtäisiin ? Voin jäädä pois mutta sitten ei ole Jaakolla kyytiä, eikä olisi Kebabillakaan jos haluaisi pelata. Pitäisikö minun pelata Cupissa ja Liigassa sitten isompi sakki ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

#67
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 12:42:53
Mitenköhän nyt sitten tehtäisiin ? Voin jäädä pois mutta sitten ei ole Jaakolla kyytiä, eikä olisi Kebabillakaan jos haluaisi pelata. Pitäisikö minun pelata Cupissa ja Liigassa sitten isompi sakki ?

Jos tuollaiseen päätökseen mennään, niin sitten eivät muutkaan (PSKn ulkopuoliset) saa osallistua.

Mielestäni tuo olisi loogisinta. Eihän sellaiseen voi mennä, että lasketaan tilastoista + arvuutellaan kuka on liian kova ja kuka ei.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 21, 2015, 12:47:21
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 12:42:53
Mitenköhän nyt sitten tehtäisiin ? Voin jäädä pois mutta sitten ei ole Jaakolla kyytiä, eikä olisi Kebabillakaan jos haluaisi pelata. Pitäisikö minun pelata Cupissa ja Liigassa sitten isompi sakki ?

Jos tuollaiseen päätökseen mennään, niin sitten eivät muutkaan (PSKn ulkopuoliset) saa osallistua.

Mielestäni tuo olisi loogisinta. Eihän sellaiseen voi mennä, että lasketaan tilastoista + arvuutellaan kuka on liian kova ja kuka ei.

Elikkä siis paras olisi että jään pois, vai ? Se on minulle ok. Lupaan ettei jää hampaankoloon. Mites PoFi ?
Viime kauden Kebabin loput pelit pitää kyllä vielä hoitaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#69
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 09:55:49
PoLiin tulee liian kovia pelaajia


Minun kohdallani tuo ei varmastikaan pidä paikkaansa. Olin pelaamatta FI-sääntöjä vuodet 2009-2014 ja siinä ajassa PSK-pelaajat ovat voineet mennä ohitse tai tulla ainakin samalle tasolle. Pelasin FI-säännöillä viimeksi PSK-pelaajia vastaan (ennen viime kautta) vuoden 2008 aloittelijoiden turnauksessa jossa luonnollisesti voitin mutta siitä on aikaa. Tosin viime kaudella kohtasin Jarkon useamman kerran ja hävisin kaikki pelit. Olen pelannut KV-säännöillä mm. Ileä vastaan Suomen Cupissa. Olen juuri sen tasoinen pelaaja jota vastaan voi olla hyviä pelejä tiedossa mikäli minut otetaan mukaan. En ole liian hyvä enkä liian huono vaan juuri sopivan tasoinen. Kaikenkaikkiaan Subu-otteitani leimaa epätasaisuus: saatan voittaa/pelata tasan ketä tahansa vastaan yhtenä päivänä ja seuraavana hävitä kenelle tahansa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 12:52:52
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 21, 2015, 12:47:21
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 12:42:53
Mitenköhän nyt sitten tehtäisiin ? Voin jäädä pois mutta sitten ei ole Jaakolla kyytiä, eikä olisi Kebabillakaan jos haluaisi pelata. Pitäisikö minun pelata Cupissa ja Liigassa sitten isompi sakki ?

Jos tuollaiseen päätökseen mennään, niin sitten eivät muutkaan (PSKn ulkopuoliset) saa osallistua.

Mielestäni tuo olisi loogisinta. Eihän sellaiseen voi mennä, että lasketaan tilastoista + arvuutellaan kuka on liian kova ja kuka ei.

Elikkä siis paras olisi että jään pois, vai ? Se on minulle ok. Lupaan ettei jää hampaankoloon. Mites PoFi ?
Viime kauden Kebabin loput pelit pitää kyllä vielä hoitaa.

Eipäs nyt vielä tehdä päätöksiä. Tässä on muitakin mutkia matkassa. Sunnuntai-iltana tiedämme enemmän. Keskustelua tottakai saa jatkaa.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

#71
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 21, 2015, 09:55:49
Onko tässä nyt sellainen tilanne, että jos PoLiin tulee liian kovia pelaajia, niin jotkut jäävät sen takia PoLista pois ? Se ei ollut todellakaan tarkoitus.

Jonatan on varmastikin ainoa, jolla tuo vaikuttaa (edit: näemmä myös Mikma) :)  Itseäni ei erittäin kova vastus haittaa, päinvastoin!


Ja ilmoitan tässä nyt samalla itseni myös PoLiin! Jonatan pelannee pelkän Cupin. Tulehan sinäkin Mikma PoLiin - kyllä sä mut voitat!


Edit again:
Joukkueeni
Cup: Norwich City
PoLi: Blackpool FC

ps. mikä muu joukkue pelaa oransseilla paidoilla ja sukilla, sekä valkoisilla shortseillla kuin Blackpoool ja Hollanti? Olisi kiva kokeilla "uutta tiimiä".


Lasse

Enempi minua potuttaa hävitä itseäni huonommille (eli kaikille PSK-laisille  ;D ;D) kuin noille lajin pioneereille.

SouthernBoogieCat

#73
Eikös Jarkko (joka pelaa mm. KTP:llä, Stokella ja Peterboroughlla) ole PSK:n pelaajia? Hänet kohtasin treenipeleissä useamman kerran viime kauden aikana ja hävisin kaikki. Pelit olivat tasaisia mutta aina Jarkko onnistui tekemään 1-2 maalia minua enemmän (yhdessä pelissä oli kolmen maalin ero). Eli siinä hieman osviittaa miten voisin pelata teitä muita vastaan ja myös osviittaa PSK:n kärjen ja HeSun (Serie A:n) häntäpään välisistä voimasuhteista.

Muuten pelasin viime kaudella siten, että sijoituin 9 joukkueen Serie A:ssa kahdeksanneksi. Jätin taakseni vanhan konkari Jykän Lazion, jonka pudotin myös Coppa Italian karsintakierroksella. Pelasin kaudella myös tasan Mika Tuurin Fiorentinan kanssa 1-1 sekä hävisin Fiorentinalle 3-5. Lisäksi voitin viime kauden Pre-Seasonissa Tuurin QPR:n 1-0. Häviöitä kaudella tuli selkeitä mm. Hönkille kahdesti 0-5 sekä treenimatsissa Mika Tuurin Werder Bremenille 0-11.

Tämän kauden pre-seasonissa olen pelannut viimeksi Hönkin kanssa kahdesti 0-0 ja voittanut pilkkukisassa.

Tässä siis esimerkkejä peli-esityksistäni jotka voivat siten vaihdella päivästä toiseen. Hyvänä päivänä voin siis voittaa sellaisia pelaajia kuten Jykä tai Tuuri ja pelata Hönkin kanssa tasan. Huonona päivänä voin sitävastoin hävitä rumastikin. Eli tässä tuli hieman tietoa minkä tason pelaajasta minun kohdallani on kyse. Eli vaikka tulen samoista ympyröistä kuin Hönkki tai Janne en ole lähellekään samantason pelaaja. Minua ei näinollen kannata niputtaa samaan kategoriaan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 21, 2015, 13:02:42
Pelasin FI-säännöillä viimeksi PSK-pelaajia vastaan (ennen viime kautta) vuoden 2008 aloittelijoiden turnauksessa

Korjasin tuohon edelliseen postaukseeni että olinkin pelannut Jarkkoa vastaan (jota en muistanut ennen kuin katsoin tilastoistani) PSK:n pelaajista viime kaudella. Muita vastaan en ole pelannut FI-säännöillä sitten tuon aloittelijoiden turnauksen - ainakaan tilastoistani ei löydy. Ja vuosien 2009-2014 välisenä aikana en olisi voinutkaan koska en pelannut FI-säännöillä peliäkään ketään vastaan.