• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Keskustelua tulevasta kaudesta (2016-2017)

Aloittaja AriFerra, toukokuu 12, 2014, 18:38:22

« edellinen - seuraava »

Epis

Oon tässä hekumassa lueskellut pääkohtia virallisista säännöistä ja siksi kysymyksiä heräilee..

Ohi jatkaneiden kanssa toimitaan siis kuten KOSTOssa, paitsi että tuo törmäilysääntö on uusi ja kuullostaa kannustavalta.. Onko sillä muuten ollut vaikutusta jatkolaukauksiin?
Irtomaalivahti ja kalastukset selvät ja KOSTOn hengessä mennään..
Muistelin kerholla tuon 5 näpäytyksen viimeisen hyökkäyksen olevan Hesun, kunnes KosSu-miehet (KOSTO-HeSu) valaisivat sen olevan juurikin PSK:n sääntö..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Mulle kelpaa pelit aikaisin, on nääs sunnuntaisin bundespäivä. Vaikka kulkeehan eurosportplayer vaikka mukana nykyään.

AriFerra

Lainaatörmäilysääntö on uusi ja kuullostaa kannustavalta.. Onko sillä muuten ollut vaikutusta jatkolaukauksiin?

Me ollaan niin huonoja ja harvoin ees pystytään yrittää jatkoja, ettei pysty sanomaan mitä vaikutusta on.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaOnkohan niin ettei jatkolaukaisua yrittäneen figun törmäilyistä muihin ole tullut vaparia vaan on vain menetetty hallinta.

Vapari tulee muttei varoitusta. Kun laukaisuyrityksessä ajelee, niin se on usein kunnon hirvikolari ja jos sellaisen tekee normaalilla näpäytyksellä, niin saa antaa suoran punaisen. Ainakin Hesussa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Kelpaako irmana muikkupohja hw-figuurilla vai pitääkö olla muikku eviä myöten?

Hönkki

Siis mites se menikään Polissa, jos rappaa jatkolaukauksissa ? Tuleeko vapari ? Ei kai sentään hyväksytä maalia, jos ekaksi osuu vastustajaan ja vasta sitten palloon ?
Kolme kautta olen Polissa ollut ja ihan Hesu-säännöillä olen jatkot vetänyt, mutta varmistetaan nyt kuitenkin kaikkien epäselvyyksien karkottamiseksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 02, 2016, 09:38:24Siis mites se menikään Polissa, jos rappaa jatkolaukauksissa ? Tuleeko vapari ? Ei kai sentään hyväksytä maalia, jos ekaksi osuu vastustajaan ja vasta sitten palloon ?
Kolme kautta olen Polissa ollut ja ihan Hesu-säännöillä olen jatkot vetänyt, mutta varmistetaan nyt kuitenkin kaikkien epäselvyyksien karkottamiseksi.

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - elokuu 06, 2016, 11:49:59Onkohan niin ettei jatkolaukaisua yrittäneen figun törmäilyistä muihin ole tullut vaparia vaan on vain menetetty hallinta. Muistaakseni joku tällainen oli kannustamassa PSK:laiska yrittämään jatkoja ilman pelkoa mahdollisesta vaparista.

Tätä ohinäpäytyksen sääntöä teroitettiin vielä Shefun PSK-debyytissä, mutta eiköhän vastustajan kautta palloon osuminen ole edelleen rike..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!