• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

Masse

#210
Tänään olen tulossa, pitkästä aikaa.
Support your local football club!

Epis

#211
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Tänään olen tulossa, pitkästä aikaa.
:roll:  :twisted:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

#212
Wille tulossa. Jos Timo ja Jussi tulisivat, saisivat Petri, Masse, Timo ja Jussi pelattua noita rästipelejä, joita pääsiäisenä ei ilmeisesti pelattu. Itse en ole tulossa.

Alla joitain pelejä, joita laskujeni mukaan ei ole vielä pelattu (tulos 1. kierrokselta):
Jussi-Timo 0-2
Kaitsu-Jussi 1-2
Petri-Masse 2-0
Timo-Petri 3-0
Zaccy-Jussi 0-5
Saku-Masse
Zaccy-Petri 0-1
Wille-Masse 2-0
Timo-Saku 1-0
Masse-Timo 0-8
Jussi-Petri 1-1
Kaitsu-Masse 4-0
Petri-Wille 1-3
Zaccy-Masse 0-0

Epis

#213
Tänään jos saa Massea ja Jussia vastaan pelattua niin kausi on Puppe-pelin jälkeen paketissa. Saako kaikki pelinsä ekaksi pelannut jonkin lohdutus/ylläri -palkinnon?  :P
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

zaccy

#214
Jos saanette spelipariskuntia tarpeeksi niin voisin jäättää tämän illan pelit väliin.

Hönkki

#215
Jussi ei pääse tänään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#216
Niille tiedoksi jotka menevät kertsille: kentät kannettiin viimeksi punttisalin puolelle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Sakdi

#217
Saku ei pääse tänään.

AriFerra

#218
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Niille tiedoksi jotka menevät kertsille: kentät kannettiin viimeksi punttisalin puolelle.

Siis toi Kalamaijahan on paratiisi: Subbuteo areena ja punttisali!
Paljonkohan nuo kämpät nykyään tuolla epsoossa maksaa...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Puppe

#219
Oon tulossa kertsille maanantaina 7.4 vaikka taitaakin olla Hesu-ilta...jos on halukkuutta joillakin mun vika vastustajista pelata peli pois...eli jussi,kaitsu,zaccy,timo,vesku tai zinga...parin peliä ainaskin jos vaan onnistuu??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#220
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Oon tulossa kertsille maanantaina 7.4 vaikka taitaakin olla Hesu-ilta...jos on halukkuutta joillakin mun vika vastustajista pelata peli pois...eli jussi,kaitsu,zaccy,timo,vesku tai zinga...parin peliä ainaskin jos vaan onnistuu??
Paikalla, voidaan hyvin pelata.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#221
Olisiko seuraava oikea HeFi-kerta 14.4.?

Ensi maanantaina voin pelata vaikka Puppea ja jotakuta muuta vastaan rästipelit pois.

Masse

#222
Huomenna en päässe pelaamaan ja muutenkin maanantait ovat huonoja päiviä jatkossa. Ehdin jatkossa pelata yksi peli jos pääsen pelaa klo. 17.30 viimeistään.
Support your local football club!

Rossonero

#223
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Ehdin jatkossa pelata yksi peli jos pääsen pelaa klo. 17.30 viimeistään.

Kenties joku kerta onnistuu, kun pelataan ylimääräinen kerta eri viikonpäivänä. Kriittisimmät pelisi ovat Sakua kahdesti ja Zaccy kerran. Petriä vastaan peli onnistunee Kurvissa, enkä usko meidän pelimme olevan ongelma.

Sakdi

#224
Kotona kipeitä sen verran, ettei huominen onnistu. Sori.