• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi - Pelipäivät ja poissaolot

Aloittaja Rossonero, maaliskuu 09, 2007, 01:14:23

« edellinen - seuraava »

zaccy

#240
Ei onnaa, on toinen turnajainen sovittuna jo kyseiselle päivälle.

Masse

#241
Pelataanko la 3.5. ollenkaan.

Minulla on vähän hankalaa saada kausi loppuun koska ma 12.5. on suus HJK-KuPS ja silloin olen siis seisomokatsomossa pitämässä hauskaa.

Sopiiko Zaccy:lle ja Sakulle sitten tulla Kurviin pelaamaan pelit vaikka joskus to-su 8-11.5.?
Support your local football club!

Rossonero

#242
Lainaus käyttäjältä: "Masse"Pelataanko la 3.5. ollenkaan.

Jos vain porukkaa saadaan kasaan. Nopean porukasta en tiedä, mutta muutamia HeSulaisia kai ainakin on tulossa.

Myös ma 5.5. on tarkoitus pelata.

zaccy

#243
Jeps nyt on sen verta hyvä haitari "to-su 8-11.5.?", jotta eiköhän tohon väliin onnaa....
Katsellaan lähempänä H-hetkeä mikä päivä kurvitellaan.

Puppe

#244
Ihan vaan välihuomautuksena, ettei unehdu...se 12.5 kai ollaan edelleen pelaamassa nopiaa...?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#245
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Ihan vaan välihuomautuksena, ettei unehdu...se 12.5 kai ollaan edelleen pelaamassa nopiaa...?

Jep, silloin olisi tarkoitus saada sarja loppuun. Kaikki muut näistä pelipäivistä ennen sitä ovat mahdollisisa sekä nopeaan että hitaaseen. Nyt vain aktiivisuutta, ja yritetään pelata noita rästejä pois ennen grande finalea.

Zinga

#246
La 3.5. tulen paikalle, jos vain saan kaksi peliä pelattua. Ilmeisesti Vesa on paikalla, joten mites Jussi, Juho tai Petri?

Rossonero

#247
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"La 3.5. tulen paikalle, jos vain saan kaksi peliä pelattua. Ilmeisesti Vesa on paikalla, joten mites Jussi, Juho tai Petri?

Olen paikalla. Petri on myös tietääkseni tulossa. Muista mainituista en tiedä.

Arse

#248
Olen tulossa lauantaina 3.5. Maanantaina 12.5. en pääse.

Rossonero

#249
Mikäs aikataulu kenellekin sopii? Minulle sopii mieluummin mahdollisimman aikaisin, koska n. klo 13 maissa pitää lähteä muuttohommiin. Jos vastustajia löytyy, niin voisin tulla jo klo 9.30.

JS

#250
Voisin yrittää tulla lauantaina ettei Hönkin toivoma mestaruuskrapula ehdi vaikuttaa. En kyllä millään ole hereillä 9:30.. 12:00 voisi olla mahdollinen.

Epis

#251
Ei taita lauantai onnistua...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Arse

#252
Lauantaina pääsisin paikalle n. klo 10.30. Odotan myös pientä taisteluhenkeä ja venymistä Kuurinnityn Pikku-Pavicevicilta, vaikka aamut vaikeita olisivatkin. Aikaisin paikalle ja aikaisin pois...

Hönkki

#253
Olisin tulossa 5.5 pelaamaan Timoa vastaan. Mitenköhän Sakulle, Masselle ja Juholle kävis silloin ? Sakulla on jäljellä Timo, Masse (2 kpl) ja Juho.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#254
Masse tulee 5.5 Matinkylään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses