• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kokeulun arvoinen homma

Aloittaja Epis, maaliskuu 08, 2007, 00:00:57

« edellinen - seuraava »

Epis

Törmäsin pitkästä aikaa Ebaytä selaillessani uudehkoon subbuteo-nettikauppaan, jonka toinen perustaja/omistaja on saksalainen Bodo Reckzeh, jota vastaan Miku pelasi 1-1 tasurin Tanskasta pari viikkoa sitten.

Kaupasta löytyy sponsori ym. logoin maalattuja joukkueita, joihin saa valita joko Raptor G2 tai PTF Sureshot pohjat ja figuureiksi Stefan Corda 2k4 tai perus LW ukkelit. Joukke sisältää 10 pelaajaa sekä yhden irtokeijon. Hintaa tulee 19.50GBP eli 28.5-29eur (riippuen kurssin tilanteesta).

Tältä näyttää esim. Sheff Utd (Raptor G2)



Myös hieman halvemmallakin pääsee, jos ei halua noita logoja mukaan esim. tälläinen perusmaalattu joukkue samoilla vaihtoehdoilla pohjien ja figuurien suhteen maksaa 13.50gbp eli vajaat 20eur.

Sheff Utd (PTF Sureshot)


Eri joukkueita on tarjolla/listattuna suht runsaasti useammasta eri liigasta, joten eiköhän jokaiselle löydy omansa. Joukkueista on tarjolla kuusi (6) erilaista pakettiratkaisua, joiden alvin paketti sisältää pelkät perusmaalatut äijät (ei pohjia) ja kalleimpaan pakettiin kuuluu pohjat, sekä logoin, numeroin ja nimin varustetut figuurit. Pakettien hintahaitari 11GBP (16eur) <-> 29.50GBP (43eur).

Nettikauppa löytyy osoitteesta //http://subbuteo-berlin.com
Pakettivaihtoehdot osoitteesta //http://subbuteo-berlin.com/shop/index.php?cPath=28


Olen lähettänyt sivuston kautta pojille pientä kyselyä toimituksen nopeudesta ja postikuluista ja nyt odottelen vastausta. Pääsivulla mainittiin toimituksen olevan perillä 10 päivän sisällä maksun varmistuksesta, mutta esimerkiksi Sheff Utd:n tarkemmassa tuoteselostuksessa lukee, että toimitus voi kestää jopa 3 viikkoa.

Edit: Subbuteoworldistä kun hommaa tälläiset hianot numero-logo-väri -tarrat niin alkaa joukkue olla nk tuunattu. Tosin ainakaan listauksessa ei näkynyt Burya eikö Finlandia, joten vanha Sureshot -jengini säilyttää karun peruslookkinsa edelleen.



Lista tarroista löytyy //http://www.subbuteoworld.co.uk/index.php?cPath=24_59&sort=2a&page=1
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#1
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"hintahaitari 11GBP (16eur) <-> 29.50GBP (43eur).

Mistä tällainen kurssi (1,45) löytyy? Itse en ole alle 1,50:n kurssiin törmännyt. Yleensä lähempänä 1,55.

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Olen lähettänyt sivuston kautta pojille pientä kyselyä toimituksen nopeudesta ja postikuluista ja nyt odottelen vastausta.

Postikulut £2-2,50

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Pääsivulla mainittiin toimituksen olevan perillä 10 päivän sisällä maksun varmistuksesta, mutta esimerkiksi Sheff Utd:n tarkemmassa tuoteselostuksessa lukee, että toimitus voi kestää jopa 3 viikkoa.

Sille ei taida juuri olla kysyntää...

 
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Subbuteoworldistä kun hommaa tälläiset hianot numero-logo-väri -tarrat niin alkaa joukkue olla nk tuunattu. Tosin ainakaan listauksessa ei näkynyt Burya eikö Finlandia, joten vanha Sureshot -jengini säilyttää karun peruslookkinsa edelleen.

Maalaamallahan nuo saa myös hienommiksi.

Epis

#2
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Mistä tällainen kurssi (1,45) löytyy? Itse en ole alle 1,50:n kurssiin törmännyt. Yleensä lähempänä 1,55.
Hieman riippuu myös siitä mitä maksutapaa käyttää, mutta katselin kurssia täältä -> //http://www.xe.com/ucc/


Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Olen lähettänyt sivuston kautta pojille pientä kyselyä toimituksen nopeudesta ja postikuluista ja nyt odottelen vastausta. Pääsivulla mainittiin toimituksen olevan perillä 10 päivän sisällä maksun varmistuksesta, mutta esimerkiksi Sheff Utd:n tarkemmassa tuoteselostuksessa lukee, että toimitus voi kestää jopa 3 viikkoa.
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sille ei taida juuri olla kysyntää...
Tuo Delivery will be made within 3 weeks of clear payment teksti kylläkin näkyy kaikkien joukkueiden tuoteselostuksessa ja ajattelin uteliaisuuttani kysyä, koska pääsivulla näkyy infona DELIVERY ANYWHERE IN THE WORLD SHOULD BE WITHIN 10 DAYS.


Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Subbuteoworldistä kun hommaa tälläiset hianot numero-logo-väri -tarrat niin alkaa joukkue olla nk tuunattu. Tosin ainakaan listauksessa ei näkynyt Burya eikö Finlandia, joten vanha Sureshot -jengini säilyttää karun peruslookkinsa edelleen.
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Maalaamallahan nuo saa myös hienommiksi.
Totta, jos aikaa ja energiaa löytyy niin voihan niitä sutia...


Figuurit, joihin on nuo logot lisätty näyttävät huomattavasti paremmilta, kuin mihin tiedän omilla sutimisillani pystyvän. Numeroitu logo-tarra ei ole välttämätön, mutta voi tuoda näyttävyyden lisäksi helpotusta tunnistamiseen samanväristen joukkueiden kohdatessa. Halvemmaksi tai saman hintaiseksi tulee tilata pari tälläistä jengiä, kuin että tilaisi 10-11 tribase pohjaa. Pakko ei ole jos ei halua  :reallyhap:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#3
mä kyllä haluan kaitsu tuollaiset tarrat eli ilmoita jos oot tilaamassa. meikäläisen sutimisella ei saa kuin sanomista joten suosiolla tuollaiset..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#4
minä voin tilata tarroja myös eli jos tilaamas niin ilmottakaa!!  :roll:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

#5
Lainaameikäläisen sutimisella ei saa kuin sanomista

Oon pannu merkille... :hattua:
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Epis

#6
Noista tarroista voisi laittaa tilausta lähipäivinä. Sakdilla taitaa olla tilaus subbuteoworldissä tällä hetkellä, joten siihen samaan voisi nuo tarratkin saada mahdutettua?! Tosin jos ei kauheita varastoja tilaa niin luulisi selviävän perus kirje-/postimaksulla
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#7
Samantyyppisiä tarroja saa muuten myös Astrobasesta ja Profibasesta. Kannattaa käydä katsomassa nekin. Omaan makuuni osa niistä näytti paremmilta.

Muuten tuo punnan kurssi, jonka itse mainitsin, on Paypalin käyttämä.

Epis

#8
Onhan niitä tarjolla, mutta en löytänyt kummastakaan Sheff Utd:n tarroja. Saattaisihan kysymällä ja erikseen tilaamalla setin saadakkin, riippuu tekevätkö itse. Onhan noita tietysti itsekkin mahdollisuus tehdä ja kysyä vaikkapa Sepolta neuvoa.. muistaakseni mies on joitain noita vääntänyt..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

#9
Nyt on Sheff Utd jengit tilattu, joten voidaan laittaa tilaus noista tarroista, kun vaan päätetään mistä tilataan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Purtsi

#10
mä voisin kans tilailla noita tarroja samalla kertaa!
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Sakdi

#11
Mä pistän subuworldiin tilauksen ihan parin tunnin sisällä. Jos jotain haluais siihen mahduttaa, ni viestiä. Jos sais posteja vähän pienennettyä olis plussaa...

Epis

#12
Ihan pienenä korjauksena.. nuo eivät ole tarroja vaan siirtokuvia, jotka raaputaan arkista pohjaan. Samaa tekniikkaa käytetään esim. logojen, numeroiden ja nimien lisäämisessä pelipaitaan. Sori väärästä infosta.


Edit: Astrobase myy tarroina ja Profibasesta ei löydy mainintaa. Astrobase tarjoaa myös mahdollisuuden tilata minkä tahansa jengin tarrat vaikkei niitä listalla olisikaan. Hinta tosin 'nousee' 8eur. (Subbuteoworld.com 2GBP)
Tässä linkki-> //http://www.astrobase.it/easyStore/SchedeVedi.asp?IDCatSchede=1861&IDCatVar=
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#13
tähän tilaukseen en vissiin ehtinyt mukaan mutta pitää tsekkaa purtsin kanssa mitä tilaillaan ja jos kaitsu ehtii vaikka su/ma ilmoittelemaan niin tehdään tilaus kimpassa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

#14
Sakdin tilaukseen en itsekkään ehtinyt, kun vielä jäin arpomaan, että ostaako nuo decalit vai tarrat, joiden ulkoasun voi tarvittaessa itse päättää kunhan väsää oman näkemyksensä ja lähettää kuvan astrobaseen.

Katellaan sitä tilausta, kun ensin on hieman kikkaillut Photoshopin kanssa. Peliliike olisi tietysti sisällyttää Subu ry:n logo tarroihin  :sol3:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!