• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestarien liiga 2013-14

Aloittaja Rossonero, marraskuu 05, 2013, 01:09:07

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaValitset jengiin 15-20 parasta figuuria,, ja peluutat niitä. Siirtojen yhteydessä vaihdat vaan nimiä.
Eihän tämä ehkäise mitenkään sitä, että peluuttaisin vääriä äijiä, jos en tiedä muiden jengien aikaisempia kokoonpanoja, mutta aivan sama. Armahdus on hyvä.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

kesämesu

Jos armahdus niin LOPETAN subun!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - maaliskuu 03, 2014, 16:02:47
Jos armahdus niin LOPETAN subun!

Panokset kovenee.

Jos Hönk siirtyisi ensi kaudeksi akselille Porvoo - Turku. Sitä väliä kun muutenkin tullee suhaamaan. Näin ehtisi pöly laskeutua. . .

Tällä kaudella ulos vain CLsta.

Killer

Hönkille myönnetty täysarmahdus.

kesämesu

Ja millähän perusteilla ?????

Ei olisi varmaan saanut kaikki säännöt huomioon ottava CHELSEA ARMAHDUSTA ??????.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

Hankala tilanne mutta niin kauan kun ottelukohtaisia kokoonpanoja ei vaadita kirjattavaksi ylös, niin ei tiedetä kuka on cup-pannassa ja kuka ei.

Esim. mulla Maiga ei ymmärtääkseni ole cup-tied FA Cupin välierässä, mutta Ravel Morrisonin kohdalla en tiedä, kun Närhen kokoonpanoista ei osaa sanoa. Luultavasti jätän Morrisonin penkille.

kesämesu

Chelsea tulee rikkomaan kaikkia mahdollisia sääntöjä loppukauden peleissä tässä sirkuksessa!

Hönkki

Voitte uskoa, että olisin halunnut muistaa tarkistaa Mataa koskevat rajoitukset, mutta kun en vaan muistanut. CL-säännöt eivät ole minulle niin fudiksen perusasioita. Minulle ovat perusasioita vaikkapa Atik Ismailin 2 maalia Suomi-Kreikka 3-0 pelissä vuonna -79 tai Gary Baileyn loppuhetkien torjunta Brightonia vastaan FA Cupin finaalissa -83. Ymmärrän Kesiksen harmistumisen, mutta pakko sanoa, että todella järkyttäviä 0-3 häviöt olisivat tuollaisista rikkeistä. Olen ostanut punapohjaisia äijiä varmasti yli sadalla eurolla ja valkannut niistä parhaat Manuun. Olen myös treenannut öisin yhteensä kymmeniä tunteja parin viime kauden aikana. Olen siis oikeasti jonkin verran panostanut hitaan pelaamiseen (HUOM. hitaan, en nopean). Tätä taustaa vasten 0-3 häviöt olisivat oman oikeustajuni mukaan täysin suhteettomia rangaistuksia yhdestä unohduksesta.

Kun Hesuun aikoinaan tuotiin todellisuutta peilaavat säännöt pelaajien peluutuksesta, ei minulta kysytty mitään. Sanottiin vaan että näitä pitää noudattaa. Olen niitä noudattanut joskus enemmän, joskus vähemmän. Parina viime kautena olen yrittänyt noudattaa peluutussääntöjä jopa normaalia enemmän, mutta nyt vaan pääsi käymään tämä pieni lapsus. Minulle sopii oikein hyvin, että Mata ei pelaa enää tällä kaudella CL:ssä ja liigacupissa. Ja jos liiganeuvosto syystä tai toisesta vielä peruuttaa armahduksensa, niin sekin pitkin hampain ok. Jos ei, niin Manun tavoite on neljä mestaruutta tällä kaudella.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..