• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat FI-säännöillä Askolassa 23.11.2013

Aloittaja Hönkki, syyskuu 30, 2013, 09:14:41

« edellinen - seuraava »

Pejoka

#30
Jos kaimapoika ei saa muualta kyytiä, minun kyytiin kyllä mahtuu. Tosin lähden Vuosaaresta noin klo 7.15 ja haen matkalla Ilen ja Kassen Porvoosta.

Tarkoitus olisi tosiaan pelata sillä systeemillä, mitä "infoviestiin" olen kirjoittanut. Toki, jos ei tule 12 pelaajaa, niin sitten muutamme pelisysteemiä sen mukaan, kuinka monta meitä on aamulla valmiina taistoon.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.


Killer

Toi 12 niin hyvä lohkojaon kannalta, et  paree jäärä pois.

Hönkki

Siis 11 osanottajaa. Uusi systeemi harkinnassa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 22, 2013, 13:04:10
Siis 11 osanottajaa. Uusi systeemi harkinnassa.
MITÄH!?!
Ymmärsin, että eilen (ilman minua) 12.
Tulen, jos silloin meitä 12.

Hönkki

#36
LainaaMITÄH!?!
Ymmärsin, että eilen (ilman minua) 12.
Tulen, jos silloin meitä 12.

Meitä on 12 kun olet mukana. Siis edelleen 4 kolmen lohkoa Katilan suunnitelman mukaan.

edit: Tapsun koira ei osallistu
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kasse


Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - marraskuu 21, 2013, 12:31:36
Noissa kolmen lohkoissa on myös pieni ongelma, että ensimmäisenä huilivuorossa oleva joutuu pelaamaan kylmiltään jo ottelun pelannutta vastaan. Tästä on etenkin aamupelissä varmasti etua. Toisaalta se voisi olla sijoitetulle pelaajaalle annettava lisäetu.

Otan tuosta Mikan viestistä kopin. Mikäli hallitus suo, niin miettikääpä herrat sijoitetut, haluatteko missä vaiheessa alkulohkossanne pitää huilivuoron? Eli haluatteko pelata pelit putkeen vai huilata välillä? Ja jos pelit putkeen, niin aloitatteko vai lopetatte huilivuoroon?

Ilmoittaa saa tänne, privana tai sitten huomenna paikan päällä.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Puppe - marraskuu 18, 2013, 23:39:15
Tuon mukana parit muovimaalit varalle/lisäksi...

Kiitos Puppe. PSK:lla kolmet hyvät muovimaalit. Eli nyt kisoissa viidet muovimaalit. Jos jonkun hihaan ei tartu vielä yksiä muovimaaleja, laitetaan yhteen alemman jatkosarjan eli "PSK-sarjan" kenttään metallimaalit.


Tampereelta nääs

Liesivaara ja Pekkala on saatava samaan alkulohkoon. Sitä huutamista ja v-alkuisten sanojen kylvämistä on mahtava seurata. Välieräparinakin olis ihan must...  ;)

kesämesu

Itse aloittaisin ensin parilla pelillä ja sit huilaisin ja keskittyisin pelaamaan sijoista 9-12 :)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Tampereelta nääs - marraskuu 22, 2013, 20:07:05
Liesivaara ja Pekkala on saatava samaan alkulohkoon. Sitä huutamista ja v-alkuisten sanojen kylvämistä on mahtava seurata. Välieräparinakin olis ihan must...  ;)

Vesalan boot campiltä tulevat pelaavat kun se heille suodaan.