• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

pelipäiväehdotukset

Aloittaja Hönkki, helmikuu 16, 2012, 00:03:07

« edellinen - seuraava »

Rossonero

HeSu-liigassa vielä aika paljon pelattavaa, ja pahasti uhkaa mennä kesän puolelle kausi. Cupitkin ovat kaukana finaaleista. Olisiko siis syytä sopia pari pelipäivää, jotka eivät ole maanantaisin? Esim. joku viikonloppupäivä tai kenties helatorstai, joka on pyhäpäivä.

kesämesu

Mulle sopis la 12.5 pelata jos porukkaa tulis paikalle ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Mäkin voisin YRITTÄÄ 12pv lauantaita...tuun pietarin risteilyltä aamulla ja kondiksesta riippuen voisin joskus 13 jälkeen päästäkin  :8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

La 12. päivä sopisi myös mulle. Helatorstain ja ko. viikonlopun olen Hangossa.

Rossonero

Lauantai voisi sopia aamupäivällä. Viimeistään klo 14 pitää lähteä.

kesämesu

Voitais aloittaa vaikka klo 10 ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - toukokuu 08, 2012, 08:15:45
Voitais aloittaa vaikka klo 10 ?

Voipi olla et en sit suoraan laivalta kyl tule kuitenkaan... ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Lauantaina kymppi sopisi mulle hyvin. Joudun häipymään joskus neljän tietämillä.

Rossonero

Ikävä kyllä selvisi, että lauantai ei onnistukaan. Ennakkotiedosta poiketen meneekin lastenhoitohommiksi tuo päivä.

Helatorstai (ensi viikon to) sopisi minulle kuitenkin, joten löytyykö siihen tulijoita?

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 09, 2012, 19:56:33
Ikävä kyllä selvisi, että lauantai ei onnistukaan. Ennakkotiedosta poiketen meneekin lastenhoitohommiksi tuo päivä.

Helatorstai (ensi viikon to) sopisi minulle kuitenkin, joten löytyykö siihen tulijoita?

Helatorstaina pääsisin 9.30-13.30
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

yrittäkää saada Jussia kiinni
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

jos rosso ei tuu niin mäkin passaan ja helatorstai käy mulle mainiosti,yritetään sitten uudestaan
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Jätän väliin. En pääse Helana, mutta tulevana maanantaina olen paikalla.

Rossonero

Voisin yrittää tulla torstaina n. kymmeneksi (mulla avaimet). Voin pelailla pitkäänkin.

Hönkki

LainaaVoisin yrittää tulla torstaina n. kymmeneksi (mulla avaimet). Voin pelailla pitkäänkin.

Jussille sopii. Soita hänelle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses