• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

7.11. KOKOUS!!

Aloittaja Fabio, marraskuu 04, 2011, 14:36:12

« edellinen - seuraava »

Fabio

Missä tämä pidetään? Monelta?

t.Pasi

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Onko tästä lähetetty info kaikille pk-seudun pelaajille? Pitäisi lähettää.

Jos porukkaa ei ole tulossa kuin muutama (SM-kisat ja mahdollinen informaation myöhäisyys), niin olisi varmaan syytä siirtää. Itse olen Munkassa tuolloin joka tapauksessa.

Hönkki

LainaaOnko tästä lähetetty info kaikille pk-seudun pelaajille? Pitäisi lähettää.

Jos porukkaa ei ole tulossa kuin muutama (SM-kisat ja mahdollinen informaation myöhäisyys), niin olisi varmaan syytä siirtää. Itse olen Munkassa tuolloin joka tapauksessa.

En ole lähettänyt privakutsuja. Kokous voidaan minun puolesta siirtää. Asialla ei ole kiire, sillä Hermannilla ja Kala-Maijalla pärjätään toistaiseksi hyvin. Kokous on kuitenkin hyvä pitää jossain vaiheessa. Haluatko itse lähettää kutsut ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 04, 2011, 15:55:42
En ole lähettänyt privakutsuja. Kokous voidaan minun puolesta siirtää. Asialla ei ole kiire, sillä Hermannilla ja Kala-Maijalla pärjätään toistaiseksi hyvin. Kokous on kuitenkin hyvä pitää jossain vaiheessa. Haluatko itse lähettää kutsut ?

En oikeastaan, enkä tiedä ketkä kaikki täällä seudulla pelaavat.

Minusta tuo olisi hyvä pitää aika pian. Hermannin ja Kala-Maijan käytännöistäkin olisi varmaan hyvä jutella. Ja lisäksi sopia kuka hoitaa avaimet, kentät, siivoukset yms. pienen käytännön puuhan, johon menee rutosti aikaa vuoden mittaan. Myös vaikkapa välineiden säilytyksestä olisi hyvä sopia, koska esim. puulevyjen vääränlainen säilyttäminen kierouttaa ne nopeasti. Monia muitakin asioita löytyy varmasti.

Ja olisihan se mukava saada joku käsitys siitä mitä jengi pk-seudun subulta haluaa. Siis muidenkin osalta kuin foorum-aktiiveiden.

Fabio

#5
....eli pidetään kokous maanantaina Munkassa?? Ei siihen mitään henk.koht. Kutsuja tarvita!! Kaikkihan tätä forumia lukee! Ja jos ei pääse tulemaan, ei pääse vaikka olis saanu kutsun! : ). Sitäpaitsi kokouksesta ensi maanantaina puhuttiin jo monta viikkoa sitten.. Hönkkikin oli siinä käsityksessä että kokus pidetään nyt! (ja niin oli varmasti moni muukin!) Musta ei ole tarvetta turhaan siirtää tätä..

Pääseekö porukka tulemaan JOS kokoustetaan maanantaina? / Haluaako joku henk.koht. kutsun?

T. Pasi

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

VonKebbels


ZIPPO

Moi,
are you planning to play tomorrow or  to have just your meeting?

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Voidaan toki jutella jotakin, mutta jos porukkaa ei ole kunnolla paikalla, ei ole mitään sen kummempaa iloa kuin tavallisen maanantain juttelusta.

Isojen kisojen jälkeen porukka ei usein ole kovin hanakasti maanantaina paikalla, ja lauantain kisoissa ymmärsin, ettei kokousta olisi.

Uskoisin, että läheskään kaikki pk-seudun pelaajat eivät seuraa aktiivisesti tällaisia asioita foorumilta. Ainakin monien muiden asioiden kohdalla suora tiedotus (kutsu) on ollut tarpeen.

Lainaus käyttäjältä: ZIPPO - marraskuu 06, 2011, 14:11:57
Moi,
are you planning to play tomorrow or  to have just your meeting?

We'll play at least some of the time. If we have a meeting, it will only be a small one this time.

Hönkki

Lainaaja lauantain kisoissa ymmärsin, ettei kokousta olisi.

Niinhän sitä tuli kesken pelin luvattua. Rehellisesti sanoen nyt ei olisi energiaakaan kokouksen läpikäymiseen. Lähetän kutsut pikapuoliin.
Ovatko 14.11 tai 21.11 huonoja ? Yritän löytää mahdollisimman monelle sopivan päivän.

Noloa kun perutaan jo toisen kerran, mutta kyllä se vielä onnistuu. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

Voisin tulla pelaileen - ainakin Kaitsu taitas sopia ottelukaavioon.

Epis

Lainaus käyttäjältä: zaccy - marraskuu 07, 2011, 10:25:25
Voisin tulla pelaileen - ainakin Kaitsu taitas sopia ottelukaavioon.
Joo, josko täl kertaa ois se 0-0..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Vesa Närhi tulossa pelaamaan divaria
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses