• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

PK-seudun kerhotilakeskustelu

Aloittaja Rossonero, syyskuu 13, 2011, 00:01:03

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#90
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 20, 2011, 11:39:46
24.10 tulee ehkä sittenkin liian aikaisin. Ainakin itse haluan tutkia vähän tarkemmin mitä tiloja on tarjolla.

Pidetään kokous 7.11.2011 Munkassa. Toivottavasti ok. Maksetaan lokakuun ja marraskuun vuokra ihan kiltisti.

Munkassa on kuukauden irtisanomisaika, joten tuo tarkoittaisi tilavuokran jatkumista myös joulukuulle.

Toivon, että ainakin nämä kuukaudet toimivat maksun suhteen jollakin tavalla (täyttäen Hönkin summan), koska muuten olisin irtisanonut tilan jo aiemmin, kuten ilmoitin. Toivon, että en joudu tässä nyt makselemaan useita kuukausia itse, kun en tilaa itse tarvitse enää muuten kuin pelailuun, kuten kirjoitin keskustelua aloitettaessa. Muistaakseni ilmoitin, että voin taata Hönkin laskuista ylimenevät osat parilta kolmelta kuukaudelta, jos ei saada katettua muulla tavalla (esim. kisat), jotta asia voidaan käsitellä.

Minkäänlaista polemiikkia ei ole tässä tarkoitus synnyttää. Oman perheen talous vain tykkää aikamoista kyttyrää, jos joudunkin hoitamaan noista valtaosan yksin.

Killer


Hermannin kerhotilan voisi tulla katsastamaan esim viikolla 44. Tilaa ei ole tainnut nähdä muut kuin Janolaiset, joten "isot kihot" tulkaahan antamaan tuomionne.  ;)

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 21, 2011, 12:47:30

Hermannin kerhotilan voisi tulla katsastamaan esim viikolla 44. Tilaa ei ole tainnut nähdä muut kuin Janolaiset, joten "isot kihot" tulkaahan antamaan tuomionne.  ;)


Aaahh.. Vanha kunnon Hermanni! Mahtuisiko sinne muuten teoriassa vaikka 4 pöytää? (Vai estääkö se "sohva" siinä toisessa huoneessa pöydän asettelun? En oikein muista..) Sehän olisi jo aika kova juttu!

t.Pasi

zaccy

LainaaSehän olisi jo aika kova juttu!

Hmmm sohvako tekee kovax :o

Puppe

Lainaus käyttäjältä: zaccy - lokakuu 21, 2011, 13:56:24
LainaaSehän olisi jo aika kova juttu!

Hmmm sohvako tekee kovax :o

Sohvan päällinen  :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 21, 2011, 13:44:52
Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 21, 2011, 12:47:30

Hermannin kerhotilan voisi tulla katsastamaan esim viikolla 44. Tilaa ei ole tainnut nähdä muut kuin Janolaiset, joten "isot kihot" tulkaahan antamaan tuomionne.  ;)


Aaahh.. Vanha kunnon Hermanni! Mahtuisiko sinne muuten teoriassa vaikka 4 pöytää? (Vai estääkö se "sohva" siinä toisessa huoneessa pöydän asettelun? En oikein muista..) Sehän olisi jo aika kova juttu!

t.Pasi

Käyn tänään katsomassa kerhon nykyisen sisustuksen, mutta uskon neljän pöydän mahtuvan. Laitan tarkemmin tilanteesta kun olen siellä
käynyt.
Fabio, oletko kuskannut sinne jonkun sohvan ja kenties myös makuualustan ?! ScoredSmiley

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 21, 2011, 14:22:07
Lainaus käyttäjältä: Fabio - lokakuu 21, 2011, 13:44:52
Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 21, 2011, 12:47:30

Hermannin kerhotilan voisi tulla katsastamaan esim viikolla 44. Tilaa ei ole tainnut nähdä muut kuin Janolaiset, joten "isot kihot" tulkaahan antamaan tuomionne.  ;)


Aaahh.. Vanha kunnon Hermanni! Mahtuisiko sinne muuten teoriassa vaikka 4 pöytää? (Vai estääkö se "sohva" siinä toisessa huoneessa pöydän asettelun? En oikein muista..) Sehän olisi jo aika kova juttu!

t.Pasi

Käyn tänään katsomassa kerhon nykyisen sisustuksen, mutta uskon neljän pöydän mahtuvan. Laitan tarkemmin tilanteesta kun olen siellä
käynyt.
Fabio, oletko kuskannut sinne jonkun sohvan ja kenties myös makuualustan ?! ScoredSmiley


Huh!! Jutut vähän karkaa...  ;D ;D ;D Mä niinkun oletin että kun tuo yksi lause on suluissa, niin ymmätää että se "kova juttu" viittaa sihen neljään pöytään..

Ja nyt kun muistelen, niin eihän siellä sohvaa olekaan vaan yks tai kaks nojatuolia.. Ja joku pöytä?

t.Pasi the Man


Hönkki

LainaaSuomen lautapeliseuralle

Täältä tuli alustavasti vihreää valoa heidän Espoon Leppävaarassa sijaitsevan pelitilansa suhteen. Pitää vähän kysellä neliöitä, vuokran kokoa, pelipäiviä, varastotilan suurutta jne, ja miettiä
olisiko edistysaskel siirtyä samaan tilaan heidän kanssaan. Ovat kuulemma joskus kokeilleet subua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 24, 2011, 11:34:18
Tässä kuvia tarjotusta tilasta
https://picasaweb.google.com/106031568263618376003/SLSKerhotila?authkey=Gv1sRgCKuR26yY1JO8Dw
Näyttää kahden kentän kokoiselta tilalta, mutta voi tietty olla että kuvat valehtelevat. Odotellaan lisätietoja.. itse näkisin meidän tarvitsevan isomman tilan, mutta onko lautapelaajilla tarvetta lisätilalle (ja kustannuksille)?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaHermannin kerhotilan voisi tulla katsastamaan esim viikolla 44.

tulossa

t. katsastusmies iso kiho


Lainaamutta onko lautapelaajilla tarvetta lisätilalle (ja kustannuksille)?

Niin joo, täytyy kysellä.

Olemme tervetulleita tähän tilaisuuteen, jos jotakuta kiinnostaa
http://www.lautapelaamaan.fi/

En ole itse menossa, kun hitaan kisatkin ovat 5.11

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#101
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 20, 2011, 19:27:10
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 20, 2011, 11:39:46
24.10 tulee ehkä sittenkin liian aikaisin. Ainakin itse haluan tutkia vähän tarkemmin mitä tiloja on tarjolla.

Pidetään kokous 7.11.2011 Munkassa. Toivottavasti ok. Maksetaan lokakuun ja marraskuun vuokra ihan kiltisti.

Munkassa on kuukauden irtisanomisaika, joten tuo tarkoittaisi tilavuokran jatkumista myös joulukuulle.

Toivon, että ainakin nämä kuukaudet toimivat maksun suhteen jollakin tavalla (täyttäen Hönkin summan), koska muuten olisin irtisanonut tilan jo aiemmin, kuten ilmoitin. Toivon, että en joudu tässä nyt makselemaan useita kuukausia itse, kun en tilaa itse tarvitse enää muuten kuin pelailuun, kuten kirjoitin keskustelua aloitettaessa. Muistaakseni ilmoitin, että voin taata Hönkin laskuista ylimenevät osat parilta kolmelta kuukaudelta, jos ei saada katettua muulla tavalla (esim. kisat), jotta asia voidaan käsitellä.

Minkäänlaista polemiikkia ei ole tässä tarkoitus synnyttää. Oman perheen talous vain tykkää aikamoista kyttyrää, jos joudunkin hoitamaan noista valtaosan yksin.

Aika hiljaista näyttää antamallani tilillä olleen. Siis suhteessa siihen mitä pitäisi olla Hönkin laskelmien mukaan. Kiitokset niille, jotka ovat olleet aktiivisia.

Siispä ylläolevaan tekstiin ja tilin hiljaisuuteen viitaten olisi pakko saada nyt maanantaina (kuun viimeinen päivä) varmuus siitä irtisanonko tilan vai en.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 31, 2011, 01:41:46Aika hiljaista näyttää antamallani tilillä olleen. Siis suhteessa siihen mitä pitäisi olla Hönkin laskelmien mukaan. Kiitokset niille, jotka ovat olleet aktiivisia.

Siispä ylläolevaan tekstiin ja tilin hiljaisuuteen viitaten olisi pakko saada nyt maanantaina (kuun viimeinen päivä) varmuus siitä irtisanonko tilan vai en.

Ymmärtääkseni tänä maanantaina suurin osa pelaajista on menossa puuhastelemaan Kala-Maijaan, joten kannattaisi varmaan suunnata Espooseen jos haluaa tästä keskustella. En tiedä onko Stefano käynyt K-M:ssa, mutta tulisi tuokin pelipaikka siinä samalla katsastettua.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#103
Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 31, 2011, 08:42:09
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 31, 2011, 01:41:46Aika hiljaista näyttää antamallani tilillä olleen. Siis suhteessa siihen mitä pitäisi olla Hönkin laskelmien mukaan. Kiitokset niille, jotka ovat olleet aktiivisia.

Siispä ylläolevaan tekstiin ja tilin hiljaisuuteen viitaten olisi pakko saada nyt maanantaina (kuun viimeinen päivä) varmuus siitä irtisanonko tilan vai en.

Ymmärtääkseni tänä maanantaina suurin osa pelaajista on menossa puuhastelemaan Kala-Maijaan, joten kannattaisi varmaan suunnata Espooseen jos haluaa tästä keskustella.

Eikö asiasta ollut tarkoitus keskustella jonakin erityisenä päivänä jolloin mahdollisimman moni on läsnä. K-M:ssä ei varmaan ole uutta tietoa laajemmin asiasta. Asia on nyt ollut esillä yli puolitoista kuukautta.

Olen saanut sen käsityksen, että asia on ok Hönkin selvittämien kk-maksujen osalta toistaiseksi ja vuoden loppuun tila pidettäisiin toistaiseksi. Tämä myös siksi, että ehditään puhua tila-asiasta kunnolla (ehdotin itse keskustelua lokakuun puolelle kuten ylempää voi todeta). Tililtä tarkistettu todellisuus ei vastaa tätä, joten kyselin asiasta.

Painotan uudelleen sitä, että en voi ottaa riskiä maksumieheksi joutumisesta, jos mitään takeita ei ole oikeastaan kenenkään maksuista (poislukien jo maksaneet). Jokainen voi itse kuvitella kuinka mahdoton tilanne on olla vastuussa maksuista, kun rahan saanti on edelleen sen varassa, että "maksakaa, jos haluatte jatkaa". Jokainen käsittänee tämän.

Jos varmempaa tietoa ei tule, tilan irtisanominen on oman rahatilanteen turvaamiseksi välttämätöntä tänään.

Rossonero

Tarkennetaan myös (väärinkäsityksien välttämiseksi), että mitään pahaa en tällä tarkoita ketään kohtaan. Asia on vain selvitettävä. Muille kuin rahallisessa vastuussa olevalle asia ei tietenkään ole järin merkityksellinen.