• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

23.5.2011 Munkka

Aloittaja Hönkki, toukokuu 20, 2011, 09:49:21

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Zinga - toukokuu 22, 2011, 20:01:23
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 22, 2011, 17:11:43
Jos Zinga olisi tullut myös, niin olisi voitu saada Wille-Zinga ja Zinga-Hönkki hitaat pelattua pois.
Näillä näppylöillä voisin tulla pelaamaan nuo alta pois. Tulenko siis Maijaan vai Munkkaan? Monelta Wille ja Hönä paikalla?

Muistuttakaa, että Wille ottaa hitaan jengin mukaan.

Paikka lienee Hönäkkälästä kiinni. Ja siitä riittävätkö Maijassa kentät (en muista montako on).

Hönkki

Menen aluksi Kala-Maijaan, mutta voin hyvin tulla myöhemmin Munkkaan. Esim. klo 18.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Jos Wille ja Zinga sitten tulee Munkkaan ja pelaa hitaan pois. Zinga ja Hönä voi sitten pelata omansa, kun Hönkki tulee. Ja Willeä vastaan on nopeitakin.

No, sopikaatten keskenänne miten teette.

Hönkki

LainaaJos Wille ja Zinga sitten tulee Munkkaan ja pelaa hitaan pois. Zinga ja Hönä voi sitten pelata omansa, kun Hönkki tulee. Ja Willeä vastaan on nopeitakin.

Varmaan hyvä noin. Munkkaan tarvittais nyt nopean pelaajia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Mulla on lähinnä Rossoneroa ja Hönkkiä vastaan (+ yksi Puppea ja Jykää) pelejä jäljellä, joten tulen Munkkaan n. viideksi.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 23, 2011, 01:42:30
Menen aluksi Kala-Maijaan, mutta voin hyvin tulla myöhemmin Munkkaan. Esim. klo 18.
Mun on lähdettävä viimeistään klo 19:12. Pelataan uusintapeli ja siihen liittyvät jatkoajat ja rankkarit sitten joku toinen kerta.

Wille

mihin aikaan porukkaa menossa paikalle?

Hönkki

Lainaamihin aikaan porukkaa menossa paikalle?

Mä tulen klo 18. Kuinka myöhään ehdit olla ? Meillä on pari Hefiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Wille

ehdin olemaan tänään normaalia pidempään, vaikka ysiin asti

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Wille - toukokuu 23, 2011, 13:44:41
mihin aikaan porukkaa menossa paikalle?
Monelta pääset paikalle? Mä pääsen paikalle joskus viiden maissa ja meillä olisi se cupin välierä edessä.

Wille

oon paikalla viimeistään ennen viittä

Juho

En pääse sittenkään paikalle.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net