• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesun tili

Aloittaja Hönkki, syyskuu 03, 2013, 10:18:49

« edellinen - seuraava »

Epis

Ystävänpäivä-supporter maksettu.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaYstävänpäivä-supporter maksettu.

kiitän.

Kamat saapuneet. Pallot avaamattomissa paketeissa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


Hönkki

eBaysta tuli vielä 3 pikkupalloa (1 valkoinen, 1 oranssi, 1 ruskea) ja tällä kertaa laatu on kaikissa hyvä, parempia kuin yksikään omista palloistani. Tuon pallot kertsille pienessä ruskeassa rasiassa, joka tulee olemaan kaapissa muiden subukamojen joukossa. Pallot ovat kaikkien käytössä, mutta palauttakaa ne AINA käytön jälkeen siihen rasiaan. Älkää hukatko, älkää rikkoko, älkää ottako himaan. Ne ovat arvokkaita palloja, vaikka hinta oli vain 10 euroa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 10, 2014, 11:12:32
eBaysta tuli vielä 3 pikkupalloa (1 valkoinen, 1 oranssi, 1 ruskea) ja tällä kertaa laatu on kaikissa hyvä, parempia kuin yksikään omista palloistani. Tuon pallot kertsille pienessä ruskeassa rasiassa, joka tulee olemaan kaapissa muiden subukamojen joukossa. Pallot ovat kaikkien käytössä, mutta palauttakaa ne AINA käytön jälkeen siihen rasiaan. Älkää hukatko, älkää rikkoko, älkää ottako himaan. Ne ovat arvokkaita palloja, vaikka hinta oli vain 10 euroa.

Hyvä löytö  :)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

Tartteeko maaleja? Bongasin kotoa yhdet "vanhat puna-siniverkkoiset" hitaan maalit ja yhdet "laatikkomalliset" metallimaalit.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaTartteeko maaleja?

Tarvitaan. Antaa tulla vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tilillä 70 euroa. Tehdäänkö hankintoja ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..


Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 17, 2014, 11:32:49
Tilillä 70 euroa. Tehdäänkö hankintoja ?

Byyrit niin ajellussa kunnossa, että mun mielestä uusia tarvitaan.

Killer

Mulle tulossa ebay'stä huudetut maalit. Luultavasti tän kauden kausimaksuni maksamatta (?). Lienee ok, että maalit kuittaa mun mahdollisen velan?

Laita Hönkki tietoa keiden muiden kuin Ere Kokkosen maksut rästissä.
(Julkinen häpeälista toimii usein parhaiten).

Porvoon turkkilainen

Hei sorretut ja maksamatta jättäneet! Minä luottamuksellisena sillanrakentajana puolustan teitä, jos Hesun liitto ja systeemi ovat kimpussanne. Vuosimaksun vaatimuksen esityksessä on havaittu puutteita ja epäselviä tietoja, ellei jopa harhaanjohtavia.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - joulukuu 30, 2014, 16:38:30
Hei sorretut ja maksamatta jättäneet! Minä luottamuksellisena sillanrakentajana puolustan teitä, jos Hesun liitto ja systeemi ovat kimpussanne. Vuosimaksun vaatimuksen esityksessä on havaittu puutteita ja epäselviä tietoja, ellei jopa harhaanjohtavia.

Subun Jimmy Hoffa! Varo vaan ettet "katoa"... Hoida sitä ennen maksus!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - joulukuu 30, 2014, 16:38:30
Hei sorretut ja maksamatta jättäneet! Minä luottamuksellisena sillanrakentajana puolustan teitä, jos Hesun liitto ja systeemi ovat kimpussanne. Vuosimaksun vaatimuksen esityksessä on havaittu puutteita ja epäselviä tietoja, ellei jopa harhaanjohtavia.


LainaaSubun Jimmy Hoffa! Varo vaan ettet "katoa"... Hoida sitä ennen maksus!

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!