• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesun tili

Aloittaja Hönkki, syyskuu 03, 2013, 10:18:49

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Saanko sen parikymppiseni takaisin? Meni pilipaliksi tämäkin:

http://www.youtube.com/watch?v=wYL-WwKFE9k

Porvoon turkkilainen

Karhulan poikii hyvinkin.... kuulemma parhautta punkin saralla tai ainakin niin mulle opetettiin aikoinaan Kouvolan peilireissujen yhteydessä! Olin vain hiljaa ja eri mieltä, samalle valkaten hyllystä levyjä, joita halusin kasetille. Hyödyllisiä reissuja

Hönkki

edelleen odottelen maksua yhdeltä managerilta
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Killer - lokakuu 15, 2013, 20:03:09
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - lokakuu 15, 2013, 17:29:42
Saapas kurkulla uhkailtiin, että tulee miinuspisteitä, jos maksu ei ole tilillä ajallaan. Nyt nähdään Hesun hallitus tositilanteessa vai meneekö löysät housuun taas tiukassa paikassa, kuten aina ennenkin   ;D Hamekangasta jälleen kerran  :-*

Tatu Kokkonen.

Salaatti runsaalla kastikkeella on tyyristä.

Porvoon turkkilainen

Pitää paikkansa ja hinnat Kukossa nousseet. No, onneksi Hesu-maksu maksettu jo syksyllä, niin ei asia kummittele.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 24, 2014, 10:33:05

Nimi julki, vai pitääkö kääntyä Seiskan puoleen....
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Emil The Screaming Fisher Rat - tammikuu 24, 2014, 11:59:07
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 24, 2014, 10:33:05

Nimi julki, vai pitääkö kääntyä Seiskan puoleen....

Moi? No, muaahan se. Maksan sitten, kun Hönkki lopettaa yleisveskarin käytön.

Hönkki

Eka tilaus tehty Subbuteoworldista:
- 12 kpl pikkupalloja
- 1 pari vanhoja world cup -maaleja (ne perusveskat sinisillä ja punaisilla verkoilla)

olisin tilannut enemmänkin, mutta ei ollut

HINTA YHTEENSÄ: 80,67 euroa

Rosso voisi todellakin maksaa jo, koska oli itse päättämässä "Hesu-verosta".

Rossonero

Ei noita tartte tuolta tilata, kun niitä samoja on halvemmalla täällä Suomen maassa. Tuo sama setti olisi täältä lähtenyt 50 eurolla. Näistä olisi mukava tietää, että ei tarttis tilailla tuolta. Samalla hinnalla olisi tullut multa kolmet maalit ja tuo setti samoja palloja. Eli ehkä jatkossa kysellään täällä tai muualla, että mitä tarttetaan ja mitä hankitaan ja löytyykö joltakulta. Subbuteoworld on tosi kallis.

Voisin toki maksaa, joo. Toisaalta mun maksamia kamoja on kerholla (ja varmaan Käpylässä sun muualla) varovasti arvioiden yli 600 eurolla (mm. metallimaaleista suurin osa, kenttiä joku 8 kpl, kolme isointa levyä laitoineen jne). Tuon 30 euron erotuksen olisi voinut käyttää vaikka puolikkaan kentän lunastamiseen... Enkä edes nyt rupea puhumaan siitä kuka lupasi (muiden puolesta kaiketi), että eräs vikan kk:n vuokra hoituu, kun olin irtisanomassa erästä tilaa, ja tämä takia pidin sitä vielä yhden kk:n, mutta sitten se ei hoitunutkaan... Lisäksi viimeisen puolen vuoden aikana kolme parasta pikkupalloani on jäänyt jonkun kamoihin tms. kerholla. Mutta kyllähän tuo nyt kuuluu maksaa, ja sitä täällä karhuta, ettei vain ilmaiseksi pelaa...

Maksan siis iloisesti, kun muistan ja nettipankki toimii (ei toimi nyt).

Itse toimitin joskus 90-luvun lopussa uudelle Maunulan kerholle Astroni, jolle ei ollut tilaa kotona. Kentällä oli pelattu n. 3 ottelua, joten vastaa lähes uutta. Haluaisin että HeSu -palauttaa minulle kyseisen kentän, tai maksaa tililleni kentän nykyarvon edestä euroja.

Lisäksi ehdotan, jälleen kerran, että KAIKKI hakevat nyt Hermannista pois omat ns. lainakamansa, jotta voidaan sitten inventoida mitä kamoja HeSulla on, ja mitä tarvitsee tilata (Subbuteoworldista)

Lopetetaan nyt vihdoin tämä lainakamoilla pelaaminen. En jaksaisi jatkuvasti tätä samaa vääntämistä. Rosso ilmoittakoon Munkan kerhohuoneen viimeisen kuukauden vuokran, niin kerätään kolehti. Rupeaa olemaan liikaa hampaankoloissa pikkupalloja.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 12, 2014, 00:13:37
Ei noita tartte tuolta tilata, kun niitä samoja on halvemmalla täällä Suomen maassa. Tuo sama setti olisi täältä lähtenyt 50 eurolla. Näistä olisi mukava tietää, että ei tarttis tilailla tuolta. Samalla hinnalla olisi tullut multa kolmet maalit ja tuo setti samoja palloja. Eli ehkä jatkossa kysellään täällä tai muualla, että mitä tarttetaan ja mitä hankitaan ja löytyykö joltakulta. Subbuteoworld on tosi kallis.

Et voi väittää että et tiennyt meidän tarvitsevan lisää välineitä. Meillä oli kokous, jossa todettiin meidän tarvitsevan lisää välineitä ja että kaikkien pitää maksaa 20 euroa. Kokouksessa et kuitenkaan
a) sanonut että sinun ei tarvitse maksaa 20 euroa
b) sanonut että sinulta voi ostaa pikkupalloja ja maaleja. Varmasti tiesit että juuri niitä tarvitaan. Mitä muutakaan ?

LainaaEnkä edes nyt rupea puhumaan siitä kuka lupasi (muiden puolesta kaiketi), että eräs vikan kk:n vuokra hoituu, kun olin irtisanomassa erästä tilaa, ja tämä takia pidin sitä vielä yhden kk:n, mutta sitten se ei hoitunutkaan

En ole ainakaan minä luvannut mitään.

Minunkin kamoja on eri kertseillä aika paljon.

Porvoon turkkilainen

Ystävänpäivä perjantaina, eikä minulla ainuttakaan sellaista. Me tullaan Lallin kanssa hakemaan ne levyt, joilla on luvatta Hesua pelattu jo vuodesta 90, eli boikottivuodesta.