• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Vasuri-Liiga

Aloittaja Epis, maaliskuu 21, 2011, 21:51:11

« edellinen - seuraava »

Epis

En tiedä onko tämä nyt varsinainen liiga, mutta pelejä on tarkoitus kuitenkin tahkota. Alustavasti lähdettiin hahmottelemaan pelitapaa ja "sääntöjä". Avauspelissä Jykän kokemus jyräsi, kun olin saanut maalipaikkani tuhrittua ja hyvin alkaneet otteet karistettua.

HIFK 2-0 Sheff Utd
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Liiga kaikille avoin (korjaa SUFC jos olen väärässä). Hönkki tietty oikealla kädellä; siis pelaamaan.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Killer - maaliskuu 23, 2011, 10:08:51
Liiga kaikille avoin (korjaa SUFC jos olen väärässä). Hönkki tietty oikealla kädellä; siis pelaamaan.
Kaikille tietysti avoin, varsinkin kun kyse hauskasta treeniliigasta. Ennakkotiedoista poiketen, myöskään poliittisella kannalla ei ole väliä :P
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaHönkki tietty oikealla kädellä; siis pelaamaan.

Ei olisi reilua. Käytän koko ajan molempia käsiä pelatessa. Tietyt näpäytykset menevät paremmin vasurilla, tietyt oikealla. Olen muutenkin sekakätinen: kirjoitus oikealla, pallonheitto vasurilla, haarukka oikeassa, salibandyssa right (siis vasenkätisyyden merkki), tennismaila oikeassa, kuulantyöntö oikealla (sen muutaman kerran kun olen kokeillut). KV-säännöillä pidän veskasta kiinni mieluiten kahden käden right -otteella. FI-säännöillä veskari oikeassa.

Kun pelasin ihan ekoja kertoja tennistä, en lyönyt ollenkaan rystylyöntejä, vaan vaihtelin mailaa kädestä toiseen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

Onko pakko käyttää käsiä?

Killer

Lainaus käyttäjältä: Benali - maaliskuu 23, 2011, 11:23:34
Onko pakko käyttää käsiä?
Hönöys II ! Oikea vasen tai molemmat, pelaat kuitenkin niilo - niilon.