• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

kamerunilaiskirje

Aloittaja Hönkki, tammikuu 10, 2011, 14:17:56

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Millähän kaikilla tavoilla minua yritetään nyt huijata ? Jollakin tavalla yritetään ihan varmasti.  :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mr. President

We are Cameroon Sport table Football Association, following the application for membership of Cameroon to FISTF.

Our country, Cameroon is still amateur in this sport. our office manager to decide to visit some federation who have the experience to acquire much knowledge in the practice of this sport.

we want to send some of our members for a touchdown and a session of your meeting with federation

The delegation will consist of 05 persons

if you have to receive us, thank you for confirming

pending read greetings sport.

THE PRESIDENT

FONDJOU SIELINOU ALEXIS

--

*CAMEROON SPORTS TABLE FOOTBALL
*
*C S T F *
*B.P: s/c 1688 YAOUNDE - CAMEROUN*
*TEL: 00237 99 49 91 04
*
*    00237 75 30 10 82*
*FAX:00237 22 21 69 34*
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ei hemmetti. Nyt minulle jo soitettiin Kamerunista. Puhelu oli lyhyt, mutta ilmeisesti joku sieltä tosiaan haluaisi tulla Suomeen. Vaikuttaa silti edelleen todella erikoiselta. Liittyisiköhän jotenkin oleskeluluvan saamiseksi Suomeen ? En nimittäin voi uskoa, että tässä ollaan ihan oikeasti vain subua opettelemassa. Tai eihän sitä ikinä tiedä.

Ohjaan jatkoviestit nykyiselle puheenjohtajallemme.  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 10, 2011, 14:17:56
Millähän kaikilla tavoilla minua yritetään nyt huijata ? Jollakin tavalla yritetään ihan varmasti.  :)

Aina ja kaikkialla.

Lasse

Aiheutti totaalisen repeämisen. Ei tää voi olla totta... joku huono pila. Kuka tunnustaa?  

Ai niin.. PSK on valmis tarjoamaan mahdollisen turvapaikan. Saadaan lisää pelaajia sarjaan!

Hönkki

Oli kuulemma Zingakin saanut puhelun Kamerunista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Älkää antako Sepon numeroa.

miku

kaveri oli saanut tänään jonkun sekavan puhelun Ghanasta. onkohan afrikkalaiset päättäneet porukalla vallata suomen ja aloittavat hämäävästi pöytäjalkapallosta..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

#7
Ööööö... Itse pitäisin "matalaa prohviilia".

Eli ilmoittaisin kohteliaasti: "Thank you.. Not interested."

En sano että ovat 100% varmasti huijareita, mutta veikkaisin todennäköisyyden olevan n.85% luokkaa. En tietenkään osaa sanoa mitä meistä haluavat.. Ja itseasiassa ei ihan hirveesti kiinnostakaan tietää! :) ..ja eikö niillä olis mahkuja "tutustua peliin" vähän lähempänäkin?!?

..Mutta mä en ookaan puheenjohtaja! Eli on tietysti helppo sanoa.. Mutta sen olen oppinut että liian "sinisilmäinen" ei kannata olla. (tämän tietää myös moni Thai-vaimon maahan tuonut..)

T. Pasi

Ps. Luin pitkät pätkät keskusteluja afrikkalaisten huijauskirjeistä... Silmiin pisti seuraava juttu:

"Tässä vielä yksi hauska vedätys:

Tarinassa "Nigerian chess trainers committee" etsii shakkivalmentajaa, joka saisi kahden viikon työstä palkkaa 8000 dollaria. Pitempikin pesti mahdollinen... Aluksi pitää vain valitettavasti maksaa 980 dollaria työluvasta :)"

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 13, 2011, 20:00:56
onkohan afrikkalaiset päättäneet porukalla vallata suomen ja aloittavat hämäävästi pöytäjalkapallosta..

Asian kuin asian voi tehdä tyylikkäästi.

Noita tuntuu liikkuvan muidenkin maiden subussa, ja suunnilleen kaikessa missä on joku järjestö tai yhdistys tms mukana. Jos eivät ole rahan perässä suoraan, niin haluavat kutsun, jonka avulla saavat viisumin. Sanoisin, että huijauksen todennäköisyys on 99,9%, koska en viitsi olla ilkeä.

Nuo ilmeisesti loppuvat, kun sanoo, että kun hankkivat itse viisumit, hankkivat itse lippunsa ja saapuvat ilman täkäläisten apua maahan, niin voimme heidät tavata. Ei ilmeisesti kuitenkaan lähettää suoraa kutsua ja pitää mainita ehdot, ettei ole vahingossa auttamassa laitonta maahanmuuttoa.

Epis

Voiko yhdistys laskuttaa ko henkilöä esim konsultoinnista? ::)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaNoita tuntuu liikkuvan muidenkin maiden subussa, ja suunnilleen kaikessa missä on joku järjestö tai yhdistys tms mukana. Jos eivät ole rahan perässä suoraan, niin haluavat kutsun, jonka avulla saavat viisumin. Sanoisin, että huijauksen todennäköisyys on 99,9%, koska en viitsi olla ilkeä.

Nuo ilmeisesti loppuvat, kun sanoo, että kun hankkivat itse viisumit, hankkivat itse lippunsa ja saapuvat ilman täkäläisten apua maahan, niin voimme heidät tavata. Ei ilmeisesti kuitenkaan lähettää suoraa kutsua ja pitää mainita ehdot, ettei ole vahingossa auttamassa laitonta maahanmuuttoa.

Jostakin luin, että jos kutsuu tuollaisen kaverin maahan, niin on sen jälkeen velvollinen huolehtimaan hänestä taloudellisesti. Se tästä todella puuttuisikin. Mikäköhän katsotaan viralliseksi kutsuksi ?


LainaaVoiko yhdistys laskuttaa ko henkilöä esim konsultoinnista?

Niin joo, annetaan subusäännöt käteen ja lähetetään lasku perään. Ei tietenkään kerrota etukäteen laskusta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses