• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kentänrakennustalkoot

Aloittaja Zinga, huhtikuu 26, 2010, 17:22:27

« edellinen - seuraava »

Wille

en pääse keskiviikona, futispeli kuudelta tapulissa.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

zaccy

Oletettavasti joko pihatalkoissa (kestänyt vasta 3 iltaa) tai Rasmuksen hoitonakki (mamma viihteellä), "parhaimmassa" tapauksessa sekä-että.

Epis

Mulle ei keskiviikko (12.5?) käy.. :(
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Lasse

Minä voisin muuten mielihyvin tulla talkoisiin, mutta valitettavasti on sen verran omia rakennushommia tällä hetkellä että ei kertakaikkiaan ehdi :( Selitys tuokin... Kentänrakennustalkoista minulla olisi ollut vähäistä kokemustakin, kun rakensin Mäntsälän subukerholle pari kenttää talvella ;)

Rossonero

Taidetaan sitten tehdä kenttiä joko lauantaina tai seuraavalla viikolla.

Hönkki

näyttäis siltä että pääsisin tulemaan lauantaina
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lauantai mulle laustavasti ok, vahvistan myöhemmin (mikäli silloin talkoillaan).
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lauantai hieman huono minulle kuitenkin. En ainakaan ehtisi puutavaraa hakea.

Ensi viikon ti tai ke illat sopisivat.

Pitäisi myös tietää millaista tavaraa kenttiin otetaan. Mdf:n paksuus? Rimat mdf vai muu, ja kuinka korkeat? Levyn mitat (voisivat ehkä olla hieman isompia kuin aiemmat)?

Hönkki

LainaaEnsi viikon ti tai ke illat sopisivat.

Minulle molemmat aika vaikeita, mutta ehtisin kyllä tuoda astrot ja maalit.

On kuitenkin myös mahdollista että käyn ostamassa puutavaran lauantaina ja tuon sen koululle astrojen ja maalien kanssa. En ehtisi jäädä pidemmäksi aikaa.

LainaaLevyn mitat (voisivat ehkä olla hieman isompia kuin aiemmat)?

Uudet astrot ovat 140*100 cm. Levyn mitat riippuvat siitä millainen on laitojen kiinnitys. Mahtuvatko levyt Rossoneron autoon ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Juhon kanssa puhuttiin, että keskiviikkona iltapuolesta talkoot. Tulkoot ketkä pääsevät.

Epis

Voihan prkl, mulle ei sovi keskiviikkokaan :-[
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Aiemmin esittämiini kysymyksiin materiaaleista ja koosta tarvitsisi mielipiteitä.

K-M:n levyt ovat n. 145x100. Mielestäni voisivat olla ainakin viisi senttiä leveämpiä ja ehkä viisi pitempiäkin. Monet uudet kentät ovat itse asiassa 150 pitkiä, joten ne eivät leikkaamatta mahtuisi tuohonkaan.

Lisää kysymyksiä:

Laitojen korkeus ja leveys pitää myös päättää. Ja laitetaanko K-M:n tyyliset pehmusteet niihin? Minusta pehmuste on kyllä tyylikkäämpi, koska on hiljaisempi.

Lasse

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 15, 2010, 11:32:57

K-M:n levyt ovat n. 145x100. Mielestäni voisivat olla ainakin viisi senttiä leveämpiä ja ehkä viisi pitempiäkin. Monet uudet kentät ovat itse asiassa 150 pitkiä, joten ne eivät leikkaamatta mahtuisi tuohonkaan.


Jopa subbuteoworld.co.uk:n myymät Astroturf Pegasukset ovat kasvaneet 150cm pitkiksi! Eli kannatan ideaa. Kuljetusongelmat tosin voivat vähän lisääntyä.
"THE ACTUAL MATERIAL MEASURES 150CMS LONG X 90CMS WIDE AND THE ACTUAL PLAYING AREA IS 118CMS LONG X 80CMS WIDE. THIS LEAVES A 5 CENTIMETRE BORDER DOWN EACH SIDE OF THE PITCH AND A HUGE 16 CENTIMETRE BORDER AT EACH END. "