• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lahjoitetaan vasta-alkajille

Aloittaja Hönkki, elokuu 31, 2006, 23:25:36

« edellinen - seuraava »

Gnucastle (Ommo)

#15
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Taas se Hönkki raiskaa pelaajat haha Rossi on nyt kauden lainassa Newcastlessa oikeasti joten eikait se saa hesuliigassa manussa pelata
vai saako KÄÄÄÄÄÄÄÄÄK  :lol:
Niin, vaikken pelaa HeSussa, niin huomautettakoon silti että olen jo henkisesti valmistautunut nostamaan Rossin Gnucastlen, joka on siis 1989-2006 huonoimmista Newcastle Unitedin pelaajista koostuva jengi.
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

#16
okei,okei. Rossi lainassa. En tosin löytänyt Manun virallisilta sivuilta sellaista tietoa. Täytyy nimetä äijä uudestaan.


Sitten itse varsinaiseen aiheeseen: kaikki jengit jaettu ja laitan postiin lähipäivinä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#17
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"okei,okei. Rossi lainassa. En tosin löytänyt Manun virallisilta sivuilta sellaista tietoa.

Hönkki, www.manu.net ovat Mauno Koiviston kotisivut, EI englantilaisen punapaitaisen jalkapallojoukkueen sivut.. :hacker: <--- Tietoa Rossista ei löydy..

Ohessa apua

http://www.manu.org/
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#18
mä luulen että Manuaalista löytyy neuvot seuraavaan PERINTEISEEN Wiganin muilutukseen.

 :baseb:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#19
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"mä luulen että Manuaalista löytyy neuvot seuraavaan PERINTEISEEN Wiganin muilutukseen.

 :middle:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#20
LainaaPerinteiseen??

jep

 :mulbounce:

 :sheep:      :sheep:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#21
jengit postitettu Kotkaan, Riihimäelle ja Mynämäelle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses