• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Astro-bitchin säilytystuubi

Aloittaja Purtsi, marraskuu 30, 2009, 11:35:52

« edellinen - seuraava »

Purtsi

Onkohan kellää ylimäärästä kentän säilytysputkiloa jossain jemmassa? Jos löytyy ni mä voisin ostaa pois...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Löytyy, toimitan 6.1 turnaukseen.

Hinta: Tyhjä Jallupullo.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - marraskuu 30, 2009, 12:41:41
Löytyy, toimitan 6.1 turnaukseen.

Hinta: Tyhjä Jallupullo.

Hyvä juttu! Pitänee uhrautua ja juoda pullo ruskeeta et saa putkilon maksettua...  8)
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Oliko tälle tuubille vielä tarvetta. Ei oo tosin Jallupulloakaan näkynyt...

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - helmikuu 25, 2010, 22:19:05
Oliko tälle tuubille vielä tarvetta. Ei oo tosin Jallupulloakaan näkynyt...

on tarvetta joo, oon kerinny vaa unohtaa koko tuubin. tyhjiä jallupulloja on tullu kyllä. palataan asiaan vaikka seuraavien kisojen alla. jos ei aiemmin törmätä...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Purtsi

Hei otatko sen tuubin huomenna espoosee matkaa? Tyhjää jallupulloa ei kyl taloudesta tähän hätää löydy, yks täys ois mut ei oikee viittis sitä tyhjentää ku pitäis aamusella ajella autoa...  8)
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Tuubi on autossa, eli huomenna mukana ellei poliisit ota matkalla autoa pois.

Mie oon huolestunu Purhosen nykykunnosta; miksei tyhjiä jallupulloja löydy. Ootkos lähteny Paskiksen linjoille täyskieltoon?

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - huhtikuu 16, 2010, 19:36:52
Tuubi on autossa, eli huomenna mukana ellei poliisit ota matkalla autoa pois.

Mie oon huolestunu Purhosen nykykunnosta; miksei tyhjiä jallupulloja löydy. Ootkos lähteny Paskiksen linjoille täyskieltoon?

Olin liian hätänen lausunnossani, pystyn kuittaamaan maksun huomenna. Ei olla tässä asiassa ihan samoilla linjoilla, kyllä jallukka maistuu ihan entiseen malliin...  :D
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Kerrasshhaaan maahtava iltah, ooonn haishtellu shitä jallupulloo ja olo on kun joshkush ennenvanhhaan.