• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

"Vietä yö Hönkin kanssa" -liiga

Aloittaja Juho, heinäkuu 27, 2009, 01:19:24

« edellinen - seuraava »

Juho

Pitkä kesätauko subusta ohi ja subukenttä pyyhitty ylimääräisestä pölykerroksesta. On siis aika startata valmistautuminen kohti MM-kisoja ja aloittaa samalla "Vietä yö Hönkin kanssa" -liiga.

Ohessa 1. ottelupäivän saldoa: (Alkamisajankohta ~23.00)

ManU (Juho) 2-0 ManU (Hönkki)
ManU (Juho) 2-0 ManU (Hönkki)
ManU (Juho) 4-1 ManU (Hönkki)

Kaiken kaikkiaan illan ottelut tarjosivat (vastustajan, ajankohdan sekä kesätauon huomioiden) yllättävänkin nopeaa ja hyvää peliä. Hönä jaksoi painaa kaksi ekaa peliä hyvin, ja ainoastaan maalipuut estivät maalinteon. Vika peli oli molemmilta jo enemmän hurluttelua, eikä puolustaminen tuntunut kumpaakaan enää juuri maittavan.

Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa kohti MM-kisoja. "Vietä yö Hönkin kanssa" -liiga vaikenee - mutta vain hetkeksi.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Juho

Liiga jatkui muutaman nukutun yön jälkeen kahdella ottelulla:

ManU (Juho) 1-0 ManU (Hönkki)
ManU (Juho) 1-1 ManU (Hönkki)

"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

Onko Manu sarjakärjessä? En saanut laskettua taulukkoa...

Onkohan muuten niin, että jos Juho voittaa liigan, on palkintona Hönkin kuningatar-vuode Rotterdamin Hiltonissa. Tällä tiedollahan minä olen prinsessana noissa lakanoissa.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 31, 2009, 10:45:04
Onkohan muuten niin, että jos Juho voittaa liigan, on palkintona Hönkin kuningatar-vuode Rotterdamin Hiltonissa. Tällä tiedollahan minä olen prinsessana noissa lakanoissa.
Vaadin, että minun eilen pelaamiani pelejä Juhoa vastaan (1-2 ja 2-0) ei lasketa mukaan sarjaan, jos palkintona on kerran Rossonera kuningatarsängyssä.

Jos Niina menee ensi viikolla mökille, voisin ottaa osaa johonkin alkuviikon yösessioon.  :o

Hönkki

LainaaOnkohan muuten niin, että jos Juho voittaa liigan, on palkintona Hönkin kuningatar-vuode Rotterdamin Hiltonissa. Tällä tiedollahan minä olen prinsessana noissa lakanoissa.

Kerran pelasin yöpelin Jannea vastaan isolla panoksella. Voittaja pääsi nukkumaan sänkyyn, häviäjä ei. Nukuin sitten jossain pöydän alla.

Hiltonin lakanoissa pohditaan varmasti pitkään hitaan sääntövivahteita. Night to remember.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

3.8 ma klo 17 alkaen Kala-Maijassa treenipelejä FISTF-säännöillä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Eilisillan satoa

Hönkki-Zinga 1-3
Juho-Zinga 2-0
Juho-Hönkki 2-1
Juho-Hönkki 2-0
Juho-Hönkki 1-0

ja sitten jysähti

Juho-Hönkki 0-3

ketsuppipullo on auki, ei enää ylärimoja.

gol, gol, gol, gol, gol .....
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

tänä yönä:

Juho - Hönkki 0-1
Juho - Hönkki 2-0

vaikea sanoa alkaako Juho taantua minun tasolle vai minä nousta Juhon tasolle. Joka tapauksessa tasaisempaa nyt kuin kuukausi sitten.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses