• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesä turnee ??

Aloittaja mikma, toukokuu 18, 2009, 21:07:39

« edellinen - seuraava »

mikma

Päivää kaikille !

Tässä Rizan kanssa mietimme, että löytyisikö joku taho kesän aikana pitämään jonkin moista kesä turneeta Suomi säännöillä? ilman mitään ranking-pisteitä. Meillä PSK:lla kun on tuo kesätauko, eikä näpyttelyn pariin pääse vasta kuin syyskaudella. Olisi mukavaa päästä taasen haastamaan teitä "guruja"

kesämesu

#1
kannatan,täysillä mukana !!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Epis

#2
Ajankohtavarauksella alustavasti mukana.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#3
Olen puuhaamassa 80-lukulaista kesäturnausta josta enemmän infoa oheisessa linkissä: http://subu.fi/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=495

Turnaus on tavallaan ainakin väliaikainen jäähyväisturnaukseni suomalaisilla säännöillä koska ensi kaudesta lähtien olen keskittymässä ainoastaan nopean peluuseen.

Epis

#4
Eikö näitä voisi yhdistää niin, että halutessaan saa pelata 80-luvun tai nykypäivän kokoonpanoilla? Veikkaan että Hovimestari, Rosso sekä Türkin mies voisivat tähän suostua.. mutta vain varovaisesti arvelen näin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#5
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Eikö näitä voisi yhdistää niin, että halutessaan saa pelata 80-luvun tai nykypäivän kokoonpanoilla? Veikkaan että Hovimestari, Rosso sekä Türkin mies voisivat tähän suostua.. mutta vain varovaisesti arvelen näin..

Kyllä minun puolestani 80-lukulaisessa turnauksessa saa pelata halutessaan myös nykypäivän kokoonpanoilla. Hovimestari, Rosso ja Türkin mies ovat kaikki tosin olleet käsittääkseni kiinnostuneita ideasta pelaamaan 80-luvun kokoonpanoilla.

SouthernBoogieCat

#6
Tai sitten voidaan pelata kaksi eri turnausta: toinen 80-luvun kokoonpanoilla ja toinen nykypäivän.

Rossonero

#7
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Veikkaan että Hovimestari, Rosso sekä Türkin mies voisivat tähän suostua..

Ei missään nimessä. Periaatteesta jo pitää jonkun vastustaa...

Jos hieman totisemmin puhutaan, niin pitäisin kuitenkin mieluummin kaksi eri turnausta, koska muuten kasvavat turhankin isoiksi, ja kai sitä kesällä voi kaksikin turnausta pelata.

Ajankohdista ja omasta ajasta riippuen olen aina peleistä kiinnostunut.

Kävi tuossa jo aiemmin mielessäni, että pitäisi miettiä jotain sessiota porvoolaisten ja muutaman HeSulaisen kanssa, jossa voitaisiin pelaamisen lisäksi käydä hieman läpi ja harjoitella mm. sopivia kierre- ja laukaisutekniikoita juuri porvoolaisten omilla figuureilla (ja nakeilla). Jos halua on, niin tällaisen turnauksen yhteydessä tuollaista voisi tehdä myös.

Hovimestari

#8
80-luvun turnaus kiinnostaa itseäni lähinnä siksi, että QPR:n museolaatikosta löytyy alkuperäisiä säästettyjä figuureita tuolta ajalta.

Mikäli olen maisemissa, niin joku toinenkin hitaan turnaus on OK.

Killer

#9
Jaakko Wälmän toinen jalka haudassa -turnaus.

Siinä nimiehdotus.

Toivoisin, että myös 70-luvun jengit sallitaan ( mitä mieltä Jake ?)

Puppe

#10
Ajankohdan sattuessa oikein kiinnostaa itseänikin jonkunnäköinen kesäturnee...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

#11
Minun puolesta voidaan ihan hyvin pelata vaikka kaksikin turnausta kesällä, jos vain molempiin saadaan riittävästi pelaajia. Wälmän 80-luvun turnauksen lisäksi voitaisiin ihan hyvin uusia myös viimekesäinen summer cup.

Ehdotuksia vain kehiin.

SouthernBoogieCat

#12
Lainaus käyttäjältä: "Killer"Jaakko Wälmän toinen jalka haudassa -turnaus.

Hyvä nimiehdotus sille nykyisillä kokoonpanoilla pelattavalle turnaukselle. :)

Lainaus käyttäjältä: "Killer"Toivoisin, että myös 70-luvun jengit sallitaan ( mitä mieltä Jake ?)

Sopii minulle. Retroiluhan on ton turnauksen perimmäinen idea ja syy sille miksi ehdotin turnausta. 80-lukulaisuus oli ehdotukseni ajankohdaksi josta joukkueet valitaan mutta mielestäni myös 70-luvun kokoonpanoilla saa pelata. Mitä mieltä muut?

mikma

#13
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Tai sitten voidaan pelata kaksi eri turnausta: toinen 80-luvun kokoonpanoilla ja toinen nykypäivän.

juu pidetään vaan tuo retroilu ja nykypäivä erillään ;)

mikma

innostusta löytyi, mutta harmi ettei saatu aikaiseksi...