• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 2010

Aloittaja Zinga, huhtikuu 29, 2009, 10:26:23

« edellinen - seuraava »

Händikäp

#240
Hyvät jaot.
SAATANAN TUNARIT

miku

osallistumismaksut viimein maksettu
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Jos ihmettelette kuka on kisojen päätuomari, niin odottelen FISTF:n päätöstä. FISTF:stä tuli tänään kysely osallistujista.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Pitäisi saada tietää onko 5-0 -sääntö voimassa?

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 20, 2010, 23:08:29
Jos ihmettelette kuka on kisojen päätuomari, niin odottelen FISTF:n päätöstä. FISTF:stä tuli tänään kysely osallistujista.

Jos ei tule tietoa, niin kuka valitaan? Yrjö sanoi, että voi olla, että jotkut ulkomaalaiset saattaisivat ihmetellä, jos on " tuntematon" suomalainen. Toisaalta täällä pitäisi minusta pelata täkäläisillä sääntötulkinnoilla, ettemme itse joudu ihmettelemään jotain tuomiota.

Fabio

Kannatan 5-0 sääntöä! Ei tule nöyryytyksiä, eikä hyvien pelaajien tarvi
tuhlata voimiaan aloittelijoiden kaatamiseen!

T:Pasi

Fabio



Jos ei tule tietoa, niin kuka valitaan? Yrjö sanoi, että voi olla, että jotkut ulkomaalaiset saattaisivat ihmetellä, jos on " tuntematon" suomalainen. Toisaalta täällä pitäisi minusta pelata täkäläisillä sääntötulkinnoilla, ettemme itse joudu ihmettelemään jotain tuomiota.
[/quote]

Ehdottomasti Zinga! Mitä väliä sillä on jos joku ihmettelee.. Eikö järjestäjä saa itse valita kuka on hommaan paras? Ja "maassa maan tavalla" on hyvä taktiikka! :)

t.Ihmettelijä

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 21, 2010, 12:24:31
Kannatan 5-0 sääntöä! Ei tule nöyryytyksiä, eikä hyvien pelaajien tarvi
tuhlata voimiaan aloittelijoiden kaatamiseen!

T:Pasi

Ei missään tapauksessa mitään älytöntä "5-0-sääntöä"! Piiskaukset kuuluvat lajiin: jos joku on niin hyvä että latoo paljon maaleja toista vastaan niin saa latoa ja minusta se pitää merkata oikein ja pelit pelata loppuun. Tilastot ovat tylsää luettavaa jos siellä on paljon 5-0 tuloksia esim. itselläni HeFi:ssä olisi suuriosa päättyneen kauden peleistä merkattu 5-0 jos tuo typerä sääntö olisi ollut käytössä. Jos FISTF vaatii "5-0-sääntöä" käytettävän niin sitten käytetään (onhan kyse FISTF:n alaisesta turnauksesta) mutta jos saa valita niin minusta meidän ei pitäisi mennä mukaan pelleilyyn. Pelit pitää pelata ja merkata oikein vaikka päättyisi 25-0. Ei se ole aloittelija eikä mikään jota ei ole alkuvaiheessa pahastikin piiskattu. Tämä on minun mielipiteeni.

Arvonnoista: olisi ollut kiva päästä lohkoon jossa olisi ollut ulkomaalaisia (yksi tosin on mutta ei sen enempää). Se hyvä puoli suomalaisissa lohkovastustajissa on että vastustajat tuntee ja on helpompi laatia pelisysteemi heitä vastaan kuin vastustajia joita ei ole aiemmin kohdannut.

Fabio

#247
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - toukokuu 21, 2010, 14:21:08
Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 21, 2010, 12:24:31
Kannatan 5-0 sääntöä! Ei tule nöyryytyksiä, eikä hyvien pelaajien tarvi
tuhlata voimiaan aloittelijoiden kaatamiseen!

T:Pasi

Ei missään tapauksessa mitään älytöntä "5-0-sääntöä"! Piiskaukset kuuluvat lajiin: jos joku on niin hyvä että latoo paljon maaleja toista vastaan niin saa latoa ja minusta se pitää merkata oikein ja pelit pelata loppuun.  Ei se ole aloittelija eikä mikään jota ei ole alkuvaiheessa pahastikin piiskattu. Tämä on minun mielipiteeni.


Vai haluaa Jake piiskausta?!? Oletko ollut tuhma poika?  ;)  Itselleni riittää 5-0 tulos 5-10 minuuttiin... Jo siitä tulee mulle piiskattu olo! ..en ehkä ole SM-miehiä "henkeen ja vereen", mutta kyllä mulle 5-0 riittää!!  ;D  ..Tietty säännön pitää sopia myös "piiskaajille"! Jos heissä on "sadistia" sen verran että 5-0 ei vielä "tunnu tarpeeksi munaskuissa", niin antaa piiskata vaan.. En minä häviämistä pelkää! ..ajattelin vaan että onhan 5-0 jo aika selvä juttu.. ei ole epäselvä kuka voittaa, ja pelejä tulee "hyvillekin" aika monta viikonlopun aikana! Eli ihan OK, jos "kovat pelaajatkin" haluaa piiskata paskoja oikein olan takaa.. ajattelin etteivät kuitenkaan jaksa vaivautua!  :)  ..vaikka näytti Zinga kyllä ihan nauttivan kun voitti mut 9-0!!  ;D

"Ei se ole aloittelija eikä mikään jota ei ole alkuvaiheessa pahastikin piiskattu". ..mulle on ihan sama jos jengi pitää mua "vellipöksysubujätkänä".. Enhän mä juo viinaakaan! ..enkä syö lihaa!.. enkä lyö naisia!.. Tossa listassa ei tunnu missään yksi nolo piirre lisää!  ;D

t:Pasi

SouthernBoogieCat

#248
Olen ns. vanhan liiton subupelaajia joita ei alkuaikoina opastettu samalla tavalla kuin nykyisiä aloittelijoita. Alkuaikoina (ja myöhemminkin) tuli rumia tappioita joten niihin on sittemmin tottunut ja piiskaukset eivät ole enää tuntuneet niin pahoilta.:) Siksi minusta on käsittämätöntä että jos peli päättyy 12-0 niin se merkataan 5-0:ksi. Minun aikanani tuollaisesta ei edes puhuttu. Kuulostan varmaan tosi vanhalta subujäärältä.:)

EDIT: Lisäisin että en ole ketään dissaamassa vaikka ehkä tuon alkuperäisen kirjoitukseni sävy saattoi olla hieman aggressiivinen. En vaan ymmärrä "5-0-säännön" mielekkyyttä yhtä lailla vaikka itseäni piiskattaisi rumin numeroin tai itse piiskaisin vastustajaa rumasti. Minusta hävitä pitää osata reilusti vaikka se olisi murskatappio ja myös yhtälailla jos voittaa 12-0 ei pitäisi sääliä vastustajaa muuttamalla tulos 5-0:ksi.

Fabio

Ihan jees Jake!  :)

Musta "5-0", jos se on tapana tämänkaltaisissa turnauksissa.. jos ei ole, niin sitten vaan "perse punaiseksi"!!  ;D

T:Pasi

Rossonero

5-0 on virallinen sääntö, joten se on käytössä meilläkin näissä kisoissa.

Idea on siinä, että aloittelijaa (heikompaa pelaajaa) vastaan ei tarvitse tehdä väkisin maaleja niin paljon kuin vain kerkiää. Siinä ei ole mitään järkeä. Jake tietää itsekin mitkä lukemat olisivat olleet Blümelia vastaan (vuosi sitten), jos tämä olisi lähtenyt tekemään helppoja maaleja mahdollisimman nopeasti. Nyt taisi tulos olla jotain 11-0. Minua ei ole koskaan miellyttänyt nöyryyttäminen väkisin maaleja tekemällä missään lajissa. 20-0 -nöyryytys (jopa vähäteltyä peruskauraa aloitelijalle, jos vastassa on maailman huippu) ei innosta myöskään jatkamaan lajia.

Minusta raja voisi olla mieluummin 10-0, koska sellaisia lukemia ei tule kuin selvästi todella epätasaisissa peleissä. 5-0 on kuitenkin tulos, joka tuli SiSu-turnauksessa jopa Zingan ja Jarkon pelissä.

Epis

Niin ja voihan sitä jokainen piiskattu itselleen ja vaikka forumille kirjata pelien oikean lopputuloksen jos haluaa. Oliko tuo 5-0 -sääntö voimassa kaikissa peleissä joissa maaliero 5+ vai pelkästään X-0 tuloksissa (X =>5)?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

Lainaus käyttäjältä: SUFC - toukokuu 21, 2010, 16:30:36
Niin ja voihan sitä jokainen piiskattu itselleen ja vaikka forumille kirjata pelien oikean lopputuloksen jos haluaa. Oliko tuo 5-0 -sääntö voimassa kaikissa peleissä joissa maaliero 5+ vai pelkästään X-0 tuloksissa (X =>5)?
Aina jos maaliero on >=5 niin 5-0

artsi

Jyväskylän Lynx tsemppiä Helsinki openiin, pallo ylä mummoon ja poika kotiin, torilla tavataan !

Lasse

Pelataan niillä säännöillä jotka ovat. Aion piiskata kaikki.