• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi-divari

Aloittaja Hönkki, tammikuu 27, 2009, 09:52:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaMahdollisesti myös eräs kaverini tulee käymään ja katsomaan pelejä. Se lienee ok?

on ok.

Pääsen itse paikalle vasta joskus 18.30, mutta älkää odotelko minua. Kun olette alaovella, niin voitte soittaa minulle. Järjestän jonkun avaamaan oven. Samaan aikaan kertsillä pelataan Hesua, mutta teen varauksen parista pöydästä. Kertsille mahtuu yhteensä 5 pöytää.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Gnucastle (Ommo)

Lainaus käyttäjältä: Gnucastle - syyskuu 10, 2009, 13:43:04
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 10, 2009, 12:16:24
LainaaKello x sharp? Kala-Maijassa?
Kala-Maijassa pelataan. Tommi ja Aki tulevat klo 18. Kertsille pääsee sisälle jo siinä klo 17 paikkeilla. Jaakko on myös mahdollisesti tulossa, mutta ei varmaa tietoa. Pyritään sihen että jokainen saa ainakin 2 peliä.
Vähän myöhäiseksi menee jos 18 aloitetaan. Yritän päästä, ilmoitan kun tiedän.
Skippaan tän session. Sen verran kehno on vielä flunssasta psykofyysinen tila.
- Life is a witch and then you fly -

Gnucastle (Ommo)

Lainaus käyttäjältä: Gnucastle - syyskuu 14, 2009, 15:12:19
Skippaan tän session. Sen verran kehno on vielä flunssasta psykofyysinen tila.
Tää olikin Hönkin soiton perusteella peruttu muutenkin. Häikkää Maijassa? Jatkuuko toiminta? Milloin seuraava sessio?
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

Kauden avaus ei onnistunut, mutta edelleen on tarkoitus divari pelata. En vielä tiedä seuraavasta pelipäivästä, mutta Tommi taisi mainita että 5.10 voisi sopia. Yritetäänkö silloin ?

Viime kerrasta mainittakoon, että se olisi mennyt penkin alle ilman avainongelmaakin. Divarilaisista ainoastaan Jaakko olisi ollut oikeasti tulossa. Kaikki muut peruuttivat pelipäivän aikana. Tällä kertaa nuo olivat onnekkaita peruutuksia. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

28pv varmasti paikalla jos tarttee mutta 5.10 pienellä varauksella. Tosin mun on helppo kyl jäädä kokonaankin pois jos siltä näyttää 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Puppe on tulossa Kala-Maijaan ma 28.9. Mahtaisko onnistua Jussi O:lta ja/tai Jaakolta saapua paikalle ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Gnucastle (Ommo)

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 23, 2009, 01:18:06
Puppe on tulossa Kala-Maijaan ma 28.9. Mahtaisko onnistua Jussi O:lta ja/tai Jaakolta saapua paikalle ?
Äh, mä jo ajattelin että te pelaatte 5.10. ja kekkailin itelleni muuta kikkailua 28.9. Voi perse.
- Life is a witch and then you fly -

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 23, 2009, 01:18:06Mahtaisko onnistua Jaakolta saapua paikalle ?

Mahdollisesti. Ilmoitan sunnuntaina tilanteen.

Hönkki

LainaaÄh, mä jo ajattelin että te pelaatte 5.10.

Varmaan pelataan myös 5.10.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Pyysin Tommia tarkistamaan käykö 5.10 varmasti.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Pääsen kyllä 5.10 myöskin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Divaria ei ole vielä pelattu peliäkään, mutta ei masennuta.

26.10 on seuraava pelipäivä ja sen pitäis käydä kaikille muille paitsi Akille. Tulkaa siis silloin. Divari ei tarvitse kuin muutaman kunnon session niin se on pelattu.

Jussille tiedoksi että Jaakko on menossa kertsille tänäänkin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Minä en pääse 26.10
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 12, 2009, 12:43:00Jaakko on menossa kertsille tänäänkin.

En ole tulossa kertsille tänään. Sanoin eilen sen puhelimessa kun soitin sulle.