• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Subukertsi Arabiassa

Aloittaja Killer, tammikuu 13, 2009, 21:53:06

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Jere - kesäkuu 09, 2010, 13:04:27
Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - kesäkuu 08, 2010, 17:48:04
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 05, 2010, 17:55:42
Ilman muuta. Puhetta oli, että ensi keskiviikkona pelattais 17.30 eteenpäin, joten jos silloin sopii, niin tervetuloa.

Onkos toi huominen jo varmistunut että silloin Arabiaan voi mennä pelaamaan? Mulle sopis huomenna pelit.

Varmistunut on! Jollen ole jostain käsittämättömästä syystä ymmärtänyt monen eri tahon viestit täysin väärin :)

Joo, sain jo aiemmin tietää asiasta. Kiitos kumminkin! Tulossa ollaan, mutta pelit jäänevät vähäisiksi koska ymmärtääkseni paikalla ei ole Fabiota lukuunottamatta KV-tyylin pelaajia. Tosin parempi vähäinenkin peli kuin ei peliä ollenkaan ja matka on niin lyhyt että kyllä yhdenkin pelin takia Arabiaan viitsii lähteä.

Jere

Sovimme alustavasti että tiistaina olisi taas tilat avoinna suputtelulle. Olisiko Petrikin ehtimässä tällä haavaa mukaan? Miulta jääkin tuon tiistaisen kerran jälkeen kolmeks viikoks pelit väliin, joten toivonkin että saadaan onnistumaan!

Porvoon turkkilainen

Sovimme alustavasti että tiistaina olisi taas tilat avoinna suputtelulle. Olisiko Petrikin ehtimässä tällä haavaa mukaan? Miulta jääkin tuon tiistaisen kerran jälkeen kolmeks viikoks pelit väliin, joten toivonkin että saadaan onnistumaan!
[/quote]

Tiistai käy mulle, kun duunissa aamuvuoro. Sopiiko, että tulen klo 19 paikalle MM-ottelun jälkeen? Yksi odotetuimmista Norsunluurannikko-Portugali.

Fabio


Jere

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 10, 2010, 12:07:16
Sovimme alustavasti että tiistaina olisi taas tilat avoinna suputtelulle. Olisiko Petrikin ehtimässä tällä haavaa mukaan? Miulta jääkin tuon tiistaisen kerran jälkeen kolmeks viikoks pelit väliin, joten toivonkin että saadaan onnistumaan!

Tiistai käy mulle, kun duunissa aamuvuoro. Sopiiko, että tulen klo 19 paikalle MM-ottelun jälkeen? Yksi odotetuimmista Norsunluurannikko-Portugali.
[/quote]

Mielelläni itse aloittelisin jo aiemmin, mutta mikä jottei noinkin.

Porvoon turkkilainen

Katon pelin siinä Chico`sissa, joten siitäpä pääsee välittömästi pelin päätyttyä paikalle.

SouthernBoogieCat

Mulla olis illalla Barsa-fanclubin tapaaminen johon aion mennä, mutta jos pelaamaan pääsee jo samoihin aikoihin kuin eilen eli n. klo 17.30 niin voisin tulla ottamaan revanssin Pasista ja sitten lähteä fanclubin miitinkiin.

Fabio


Hönkki

Käväisen tänään paikalla tuomassa Jykälle kv-veskarin ja Jerelle pikkupalloja. Ottakaa rahaa mukaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Eilen Ettan Areenalla pelattuja treenipelejä (kv-säännöt):
Jykä - Jere  3-0
Pasi - Jere  0-0.
"Hitaat": Hovi - Turkin kebablahja 1-0 (jos oikein muistan).

Nämä (iso) Jeren ekat pelit, ja heti tasuri CV:hen !
Pelit jatkuvat taas ensi viikolla. Päivää ei vielä sovittu.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 16, 2010, 04:47:33
Eilen Ettan Areenalla pelattuja treenipelejä (kv-säännöt):
Jykä - Jere  3-0
Pasi - Jere  0-0.
"Hitaat": Hovi - Turkin kebablahja 1-0 (jos oikein muistan).

Nämä (iso) Jeren ekat pelit, ja heti tasuri CV:hen !
Pelit jatkuvat taas ensi viikolla. Päivää ei vielä sovittu.

Jerellä on hyvää ajatusta jo nyt pelissään.. Veskankäyttökin on parempaa
kuin monella! ..varmasti kova luu monelle vielä tulevaisuudessa!

Jere tais rakentaa kaksikin tosi hyvää vetopaikkaa mua vastaan! Jos olis
vedot ollut kohdallaan, olisi voittokin ollut hyvin mahdollinen!!

T:Pasi

Epis

Mulle varmaan tiistai sopis jos muita tulossa. Jään seuraamaan keskustelua.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 16, 2010, 22:09:00
Mulle varmaan tiistai sopis jos muita tulossa.
Mulle tiistai sopiva pelipäivä (ei ke, koska silloin Englannin peli klo 17). Voimme aloittaa klo 17, tai vaikka aiemmin. Ilmoiteltaan tänne josko päivä sopii.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 17, 2010, 02:21:22
Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 16, 2010, 22:09:00
Mulle varmaan tiistai sopis jos muita tulossa.
Mulle tiistai sopiva pelipäivä (ei ke, koska silloin Englannin peli klo 17). Voimme aloittaa klo 17, tai vaikka aiemmin. Ilmoiteltaan tänne josko päivä sopii.

Tiistaina klo 17 maissa sopii mulle.

Porvoon turkkilainen

Jos vielä klo 19.00 aikoihin pelaillaan, niin voisin tulla pelaamaan jonkun pelin ennen iltaottelua Argentiina-Kreikka