• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Subukertsi Arabiassa

Aloittaja Killer, tammikuu 13, 2009, 21:53:06

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Sitten kun saatte sovittua Arabiaan pelikerran, niin vuosaarelainen Petri Katila olisi myös kiinnostunut. Katila on ollut mukana Porvoon toiminnassa ja oli mukana viime Porvoon turnauksessa. Hän kävisi mielummin Arabiassa kuin Matinkylässä "koulutuksessa". Nopeeta pitäis opettaa, joten yritän tulla sitten itsekin paikalle, jos Katila tulossa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Eilen tämä sitten tapahtui, eli opastettiin uutta kaveria ainakin näin alkuun suomalaisiin sääntöihin. Puhetta oli myös, että jossakin vaiheessa kokeillaan myös kansainvälistä.

Ensin pelattiin Jykän kanssa yksi puoliaika näytösmatsina, jonka jälkeen päästettiin uutukainen lauteille. Pelasin hänen kanssa pari matsia ihan oikean ajan kanssa neuvoen samalla sääntöjä. Lopuksi vielä harjoiteltiin mm. erikoistilanteita sun muita sen mukaan, mitä uusi kaveri halusi kokeilla. Sen verran innostusta heräsi, että näitä tapahtumia on tarkoitus jatkaa, vaikka mitään päivämääriä ei lyötykään lukkoon. Täytyy vaikka niistä jatkossa tiedottaa, jos joku muista kokeneista konnista haluaa tulla mukaan opastamaan. Näkökannan laajennusta pelin suhteen siis....

Hönkki

Hienoa !

Enskerralla vielä etukäteen tieto, niin saadaan Katilakin mukaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Loistavaa Il Turco ja Killer!

Lasse

Arabialaiset, milloin te yleensäkin pelaatte ja millaiset puitteet on, eli mahtuuko siellä arki-iltoina joskus pelaamaan? Vai pelaatteko vain viikonloppuisin? Ennen yövuoron alkua arkisin vois olla joskus saumaa päästä näpyttelemään...

Killer

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 28, 2010, 14:25:22
Arabialaiset, milloin te yleensäkin pelaatte ja millaiset puitteet on, eli mahtuuko siellä arki-iltoina joskus pelaamaan? Vai pelaatteko vain viikonloppuisin? Ennen yövuoron alkua arkisin vois olla joskus saumaa päästä näpyttelemään...

Tällä hetkellä mulla taas vakituisemmin avaimet hallussa, joten siitä vaan soittamaan; mielellään väh. päivää ennen pelailua.
P. 040-4171438
T: Jykä aka Arabian Lawrence.

Porvoon turkkilainen

Huomenna olisi taas tarkoitus uuden kaverin kanssa pelailla kuudesta eteenpäin. Odotellaan vielä Killeriltä vahvistusta. Jos Hönkillä oli niitä palloja, niin tuo tänään kertsille.

Porvoon turkkilainen

Vahvistus, että huomenna kuudesta eteenpäin pelataan.

Jere

Ja näin minä uusi henkilö tässä nopsasti esittäydyn ja kyselen samalla ensi viikon keskiviikon suputtelun onnistumisesta. Tiistaina oli vähän puhetta josko oltais puol kuus kohdattu Arabian kertsillä.

Sen verran kyllä pääs suppukärpänen puraisemaan että himoitsen jo omien suomi että ulkomaa porukoiden haalimista!

Fabio

Moikka Jere!

Mulle käy se mietitty KE 17.30 alkaen... Otan taas jengit mukaan,
voit tietty lainata.. jos et vielä ehdi ostamaan omia..

Suomalaisen jengeistä en sitten ymmärräkään, kysy sitäkin Vesalta (Rossonero)

Pääseeköhän Louis(?) mukaan Keskiviikkona...

T:Pasi

Epis

Mulla saattaa olla mahiksia kesällä kuluttaa tiistaisin aikaa Arabian keholla, jos muita pelaajia löytyy. Ei tosin kuitenkaan parin seuraavan viikon aikana, mutta myöhemmin.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Benali

Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 03, 2010, 23:01:00
Mulla saattaa olla mahiksia kesällä kuluttaa tiistaisin aikaa Arabian keholla, jos muita pelaajia löytyy. Ei tosin kuitenkaan parin seuraavan viikon aikana, mutta myöhemmin.

Voisin jonain tiistaina tulla hieman verryttelemään sormia jos vain sopii..

Porvoon turkkilainen

Ilman muuta. Puhetta oli, että ensi keskiviikkona pelattais 17.30 eteenpäin, joten jos silloin sopii, niin tervetuloa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 05, 2010, 17:55:42
Ilman muuta. Puhetta oli, että ensi keskiviikkona pelattais 17.30 eteenpäin, joten jos silloin sopii, niin tervetuloa.

Onkos toi huominen jo varmistunut että silloin Arabiaan voi mennä pelaamaan? Mulle sopis huomenna pelit.

Jere

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - kesäkuu 08, 2010, 17:48:04
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 05, 2010, 17:55:42
Ilman muuta. Puhetta oli, että ensi keskiviikkona pelattais 17.30 eteenpäin, joten jos silloin sopii, niin tervetuloa.

Onkos toi huominen jo varmistunut että silloin Arabiaan voi mennä pelaamaan? Mulle sopis huomenna pelit.

Varmistunut on! Jollen ole jostain käsittämättömästä syystä ymmärtänyt monen eri tahon viestit täysin väärin :)