• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kala-Maijan pelikamat

Aloittaja Rossonero, marraskuu 07, 2008, 22:20:33

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Viime maanantaina oli ikävä yllätys, kun kerholla oli ollut kemut, ja kentät oli viikattu kasaan. Lisäksi parista maalista (edellisen pelikerran jäljiltä ei oltu kerätty pois, kuten pitäisi) oli mennyt ylärima poikki. Keväällähän kävi myös näin, mutta silloin kärsineitä kenttiä oli vähemmän ja muut tavarat olivat ehjiä. Tällä kertaa vieraat olivat kyllä keränneet tavarat asiallisesti paikoilleen, mutta eivät tienneet, että kenttiä ei saa viikata.

Tällä hetkellä hyviä kenttiä on kerholla vain kolme sekä yksi kelvollinen itä-Euroopan talvikenttä. Voisin tuoda kerholle lisää kenttiä. En kuitenkaan ennen kuin pari asiaa käydään läpi.

Koska kaikki (yksi Hönkin?) kentät kerholla ovat minun, olen hieman toivonut, että olisi esitetty tuhottujen kenttien yhteislunastusta. Näitä kenttiähän on myös käytetty yhdistyksen turnauksissa. En tiedä mitä mieltä porukka on, mutta en ole valmis pitämään omalla riskilläni kaikkia tavaroita kerholla. Nuo nyt taitetutkin kentät olivat yhteensä 200-300 euron arvoiset, ja muutenkin tavarat kuluvat kovassa käytössä.

Toivoisin, että jollakin perusteella (ovatko tasaosuudet reiluja?) jaettaisiin kerholla käytettävien tavaroiden hinta, jolloin tavarat siirtyisivät kerhon käyttäjien omistukseen. Uudet tulokkaat sitten vaikka maksaisivat vakiinnuttuaan kävijöiksi jonkin sopivan summan, jota voitaisiin käyttää joko uusien tavaroiden hankkimiseen tai vaikkapa vessapaperin ja saippuan ostamiseen, jos ei muuta keksitä.

Mitä mieltä olette?

Hönkki

#1
Sopii. Yksi kentistä muuten on minun.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#2
Lähtökohtaisesti voin lahjoittaa aluksi kertsille yhdet hitaan maalit... :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

#3
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Viime maanantaina oli ikävä yllätys, kun kerholla oli ollut kemut, ja kentät oli viikattu kasaan. Lisäksi parista maalista (edellisen pelikerran jäljiltä ei oltu kerätty pois, kuten pitäisi) oli mennyt ylärima poikki. Keväällähän kävi myös näin, mutta silloin kärsineitä kenttiä oli vähemmän ja muut tavarat olivat ehjiä. Tällä kertaa vieraat olivat kyllä keränneet tavarat asiallisesti paikoilleen, mutta eivät tienneet, että kenttiä ei saa viikata.

Tällä hetkellä hyviä kenttiä on kerholla vain kolme sekä yksi kelvollinen itä-Euroopan talvikenttä. Voisin tuoda kerholle lisää kenttiä. En kuitenkaan ennen kuin pari asiaa käydään läpi.

Koska kaikki (yksi Hönkin?) kentät kerholla ovat minun, olen hieman toivonut, että olisi esitetty tuhottujen kenttien yhteislunastusta. Näitä kenttiähän on myös käytetty yhdistyksen turnauksissa. En tiedä mitä mieltä porukka on, mutta en ole valmis pitämään omalla riskilläni kaikkia tavaroita kerholla. Nuo nyt taitetutkin kentät olivat yhteensä 200-300 euron arvoiset, ja muutenkin tavarat kuluvat kovassa käytössä.

Toivoisin, että jollakin perusteella (ovatko tasaosuudet reiluja?) jaettaisiin kerholla käytettävien tavaroiden hinta, jolloin tavarat siirtyisivät kerhon käyttäjien omistukseen. Uudet tulokkaat sitten vaikka maksaisivat vakiinnuttuaan kävijöiksi jonkin sopivan summan, jota voitaisiin käyttää joko uusien tavaroiden hankkimiseen tai vaikkapa vessapaperin ja saippuan ostamiseen, jos ei muuta keksitä.

Mitä mieltä olette?

Voisiko tämän kuka omistaa/on maksanut ja mitä -asian jo vihdoin hoitaa kuntoon ?
Oma käsitykseni on, että täälläkin voidaan asiasta "turista", mutta paras tapa on nostaa "kissa pelipöydälle" Kala-Majassa, ja vihdoin ja viimeinen maksaa yhteisvastuullisesti mm Vesan yllä mainitsemista kentistä.
Ei liene liian vaikeaa aikuisille ihmisille. Lupaan itse ottaa asian esille, koska tähän nyt puutuin.

Olen puhunut.

Rossonero

#4
Lainaus käyttäjältä: "Killer"Voisiko tämän kuka omistaa/on maksanut ja mitä -asian jo vihdoin hoitaa kuntoon ?

Osittain asia on kesken senkin takia, etten ole saanut aikaiseksi tavaroiden ynnäämistä. Jos vaikka seuraavalla pelikerralla saisin listattua kamat, niin voitaisiin sitten sitä seuraavalla kerralla asiasta keskustella paikan päällä.

Hönkki

#5
LainaaSopii. Yksi kentistä muuten on minun.

Omistan myös yhdet kertsillä olevista metallimaaleista. Minulle sopii, että en maksa mitään ja kukaan ei maksa minulle mitään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses