• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Divari 2008-2009

Aloittaja Hönkki, syyskuu 05, 2008, 13:03:02

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#60
Mitä ihmeen massaturismia tuo oli, että Leeds ja Blackpool pelasivat kauden molemmat kohtaamisensa putkeen? Olisitte molemmat sietäneet saada 0-9 pataan moisesta.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Olen kadottanut mustat käsineeni. Jäikö kerholle mahdollisesti musta käsinepari?

Jep, mutta Tommie Smith ja John Carlos ottivat käyttöönsä.

Hönkki

#61
LainaaJep, mutta Tommie Smith ja John Carlos ottivat käyttöönsä.

Paikalla ei ollut Mustia Panttereita nyrkit pystyssä. Veikkaisin ennemmin Lev Jashinia.

LainaaMitä ihmeen massaturismia tuo oli, että Leeds ja Blackpool pelasivat kauden molemmat kohtaamisensa putkeen? Olisitte molemmat sietäneet saada 0-9 pataan moisesta.

Vaihtoehdot olivat että Jaakko pelaa vain yhden pelin tai kahdesti Puuta vastaan. Mielummin sitten jälkimmäinen, vaikka ei ihan tyylikkäin ratkaisu ollutkaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#62
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Leeds - Blackpool 3-0 (2-0)

1-0 Becchio 15min. 2-0 Sheehan 40min. 3-0 Becchio 85min.


Blackpool - Leeds 0-9 (0-3)

0-1 Snodgrass 17min. 0-2 Howson 25min. 0-3 Huntington 35min. 0-4 Howson 50min. 0-5 Sheehan 60min. 0-6 Becchio 62min. 0-7 Douglas 69min. 0-8 Becchio 87min. 0-9 Douglas 90min.

Puu...mitä on tapahtunut??



LainaaLeeds - Everton 9-2 (6-0)

1-0 Becchio 8min. 2-0 Showunmi 15min. 3-0 Douglas 24min. 4-0 Robinson 38min. 5-0 Becchio 41min. 6-0 Showunmi 45min. 6-1 Yakubu 60min. 7-1 Prutton 69min. 8-1 Becchio 74min. 8-2 Osman 88min. 9-2 Becchio 90min.

 :spank:   ?????


 :goal: <----- Becchio  :fara:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hovimestari

#63
Sarjatilanne:

Leeds Utd 8 602 27-11 18
Sunderland 8 422 18-8 14
Bristol R 7 313 13-8 10
Norwich 4 310 7-2 10
Everton 8 314 10-19 10
Wolves 6 303 8-13 9
Newcastle Utd 4 112 9-6 4
Blackpool 7 007 3-28 0

Maalintekijät:

10 Becchio (Leeds Utd)
5 Cisse (Sunderland)
4 Lambert (Bristol R), Ebanks-Blake (Wolves)
3 Lines (Bristol R), Vaughan (1rp) (Everton), Douglas, Robinson, Showunmi (Leeds Utd), Lupoli (Norwich), Leadbitter (Sunderland)

Puppe

#64
Naarajärvellä tahkottiin nopean pelien jälkeen yksi divaripeli...

Sunderland-Norwich 1-0 (1-0)

16. Leadbitter 1-0
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#65
Ehkä Sunderlandin pitäisi pelata kaikki kotipelinsä Naarajärvellä. Olisi hienoa subukulttuuria.

Puppe

#66
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ehkä Sunderlandin pitäisi pelata kaikki kotipelinsä Naarajärvellä. Olisi hienoa subukulttuuria.

Terwetuloa vaan kaikki  :D  tänne!!
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#67
Harmi, että Wolves on jo pelannut vieraspelinsä Sunderlandia vastaan...

SouthernBoogieCat

#68
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ehkä Sunderlandin pitäisi pelata kaikki kotipelinsä Naarajärvellä. Olisi hienoa subukulttuuria.

Minä voisin mielelläni lähteä Naarajärvelle pelaamaan vieraspelini Sunderlandia vastaan. Se on kuitenkin vaan yksi peli joten en näe ongelmaa matkustamisessa sen takia. Minulta jäi väliin Naarajärven turnaus joten jos ajasta sovitaan niin pelataan peli vaan pois siellä. Arkisin on töiden takia vaikea päästä mutta jostain viikonlopusta voidaan sopia. Minulla ei ole hajuakaan missäpäin Suomea Naarajärvi sijaitsee mutta ei se haittaa. Netistä se sitten selviää ja julkiset kulkuvälineet ovat Suomessa huippuluokkaa joten matkustaminen ei ole ongelma.

Hönkki

#69
LainaaMinä voisin mielelläni lähteä Naarajärvelle pelaamaan vieraspelini Sunderlandia vastaan. Se on kuitenkin vaan yksi peli joten en näe ongelmaa matkustamisessa sen takia. Minulta jäi väliin Naarajärven turnaus joten jos ajasta sovitaan niin pelataan peli vaan pois siellä. Arkisin on töiden takia vaikea päästä mutta jostain viikonlopusta voidaan sopia. Minulla ei ole hajuakaan missäpäin Suomea Naarajärvi sijaitsee mutta ei se haittaa. Netistä se sitten selviää ja julkiset kulkuvälineet ovat Suomessa huippuluokkaa joten matkustaminen ei ole ongelma.

Matkustat siis 300 km, pelaat yhden pelin ja matkustat takaisin. No joo, onhan siinä tiettyä HC-meininkiä. Välillä on mukava käydä metsässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#70
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaMinä voisin mielelläni lähteä Naarajärvelle pelaamaan vieraspelini Sunderlandia vastaan. Se on kuitenkin vaan yksi peli joten en näe ongelmaa matkustamisessa sen takia. Minulta jäi väliin Naarajärven turnaus joten jos ajasta sovitaan niin pelataan peli vaan pois siellä. Arkisin on töiden takia vaikea päästä mutta jostain viikonlopusta voidaan sopia. Minulla ei ole hajuakaan missäpäin Suomea Naarajärvi sijaitsee mutta ei se haittaa. Netistä se sitten selviää ja julkiset kulkuvälineet ovat Suomessa huippuluokkaa joten matkustaminen ei ole ongelma.

Matkustat siis 300 km, pelaat yhden pelin ja matkustat takaisin. No joo, onhan siinä tiettyä HC-meininkiä. Välillä on mukava käydä metsässä.

Jep, näin on. Voihan sitä matkustaa 2 x 300 km yhtä tarkoitusta varten muutenkin esim. katsomaan suosikkiseuransa yhtä ottelua, pelimatkalle (esim. lätkäjoukkueen mukana), pääsykokeisiin yms. vaihtoehtoja riittää. Lisäksi mukana on politikointia: jos minä matkustan 2 x 300 km pelaamaan yhden vierasottelun Sunderlandia vastaan niin muut Espanjan liigassa pelaavat ovat suorastaan velvoitettuja tulemaan alkavalla kaudella Vantaalle pelaamaan kotiotteluni (eihän Vantaalle ole kuin n. 19 km Helsingistä).

Hönkki

#71
LainaaLisäksi mukana on politikointia: jos minä matkustan 300 km pelaamaan yhden vierasottelun Sunderlandia vastaan niin pääkaupunkiseutulaiset Espanjan liigassa pelaavat ovat suorastaan velvoitettuja tulemaan alkavalla kaudella Vantaalle pelaamaan kotiotteluni (eihän Vantaalle ole kuin n. 19 km pääkaupunkiseudulta).

 :lol:  pesen käteni tästä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#72
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ehkä Sunderlandin pitäisi pelata kaikki kotipelinsä Naarajärvellä. Olisi hienoa subukulttuuria.

Minä voisin mielelläni lähteä Naarajärvelle pelaamaan vieraspelini Sunderlandia vastaan. Se on kuitenkin vaan yksi peli joten en näe ongelmaa matkustamisessa sen takia. Minulta jäi väliin Naarajärven turnaus joten jos ajasta sovitaan niin pelataan peli vaan pois siellä. Arkisin on töiden takia vaikea päästä mutta jostain viikonlopusta voidaan sopia. Minulla ei ole hajuakaan missäpäin Suomea Naarajärvi sijaitsee mutta ei se haittaa. Netistä se sitten selviää ja julkiset kulkuvälineet ovat Suomessa huippuluokkaa joten matkustaminen ei ole ongelma.

Ihailtavaa ajattelua mutta kun minä nyt siellä Etelä-Suomessa marraskuun loppuun asti olen aika tiiviisti niin eiköhän pelata pelit pois siellä  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#73
LainaaLisäksi mukana on politikointia: jos minä matkustan 300 km pelaamaan yhden vierasottelun Sunderlandia vastaan niin pääkaupunkiseutulaiset Espanjan liigassa pelaavat ovat suorastaan velvoitettuja tulemaan alkavalla kaudella Vantaalle pelaamaan kotiotteluni (eihän Vantaalle ole kuin n. 19 km pääkaupunkiseudulta).
Onneksi en ole mukana LA-liigassa  :roll:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

#74
Espoon syysillassa kuultu huhu kertoo, että erään suurehkon Espanjalaisseuran kannattaja olisi tatuoinut kehoonsa Naarajärven vankilan pohjapiirrustuksen...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!