• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ebayn käyttäjät

Aloittaja Epis, kesäkuu 06, 2006, 22:27:20

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#15
Lainaus käyttäjältä: "miku"Kilpaillaan vaan, mun tarkoitus oli tuossa jutussa lähinnä juuri se että jos huudetaan kahden suomalaisen kesken vaikka kilpaa juuri vaikka yksittäisestä perusjoukkueesta niin tavallaan menee sitten rahaa hukkaan. Vesan kanssahan me silloin jostain parit huudot nokitettiinkin.

Ymmärrän toki ajatuksen, ja pidin sitä aluksi hyvänä. Kun minulla on yleensäkin tapana pohtia asioita, huomasin noita ongelmia, joita tuntuu olevan vaikea ratkaista. Itse en ole keksinyt hyvää ratkaisua. Löytyykö Kaitsulta?

Olen taipuvainen hyväksymään kilpahuudon. Toki niissä kannattaa vaikka tiedustella kuinka paljon toinen on valmis maksamaan. Sitten korkeamman tarjouksen tekijä saisi huutaa rauhassa, koska kuitenkin ylittäisi toisen huudon.

Jos hankitaan jotain esim. liiton piikkiin, niin siitä olisi hyvä laittaa tänne tieto, koska silloin kyse on selvästi ainakin aktiiviporukan "yhteisestä" huudosta.

Joku pallohuuto taisi meillä Mikun kanssa mennä nokittaen, mutta taisit antaa minun huutaa sen, kun huomasit. Itse jätin sinulle jotkut pohjat tms, mutta sitähän et voinut edes tietää.

Tuo sopimussysteemi muuten sotisi normaalin huutokaupan henkeä vastaan, eikä sitä ymmärtääkseni (vähäinen sivustaseuraajan kokemus) fyysisissä huutokaupoissa katsottaisi hyvällä, vaan porttikieltoa tulisi. Sama toki koskee keinotekoista hinnannostoa, joka toimii siten, että nostaja tekee yhteistyötä myyjän kanssa.

Tarkoitushan huutokaupassa kun on se, että jokainen tarjoaa sen verran kuin on valmis maksamaan.

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Kyselyni oli enemmän tiedustelua/varmistelua, koska mainitsemani kilpahuuto vaikutti enemmänkin lypsämiseltä tai hinnan nostamiselta, kuin varsinaiselta huutamiselta.

Vaikea kuvitella kenenkään huutavan ilman ostoaikeita, kun voittava huuto pitää kuitenkin lunastaa. Tuollainen lypsäminen tai hinnannosto toimisi, jos sitä tekisi myyjä itse kaverinsa avulla.

Lainaus käyttäjältä: "miku"tavaraa mitä ei varmaan kukaan muu tänne huolisikaan on viime aikoina tullut huudettua (esim. Manun 90-luvun sharp-jengi..) :lol:

Hönkki itkee verta...