• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

#135
Benalin ehdottama viikonloppu sopinee, torstaista 8. toukokuuta en osaa sanoa. Ensi maanantaina (28.4.) oli kai suunnitelmissa pelata jotain, mutta minulle ei käy.

Rossonero

#136
Arsenal-Sheffield United 3-2 (2-1)
1-0 Walcott 12.
1-1 Stead 15.
2-1 Adebayor 45.+1
2-2 Stead 47.
3-2 Gilberto Silva 68.
varoitus: Stead 19.

Tottenham-Arsenal 1-1 (1-1)
1-0 Keane 13.
1-1 Gilberto Silva 29.
varoitus: van Persie 5.

Rossonero

#137
Tämän otsikon aiheita ovat HeSun pelipäivät sekä liigan tulokset ja tilastot. HeSuun liittyvä muu keskustelu kuuluu HeSu-otsikkoon. La ligalla ei ole täällä mitään tekemistä.

Tämä siksi, että on raskasta koota tilastoja, sekä löytää infoa pelipäivistä, jos tämä täyttyy muusta keskustelusta tai jopa muiden liigojen asioista.

Moderoijat voisivat poistaa Espanjaan liittyvät postaukset, koska kaikki löytyy omastakin otsikosta.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Miksi tämä on (myös) HeSu -topikissa!?!

Sen takia, että kun ottelusta oli ollut puhetta molemmissa (HeSu ja Espanjan liiga) topiceissa niin ajattelin laittaa myös artikkelin molempiin. Toki voin poistaa artikkelin HeSu-topicista jos se katsotaan erittäin tarpeelliseksi.

Ei täällä kyllä mitään muuta keskustelua ollut, kuin sinun kyselysi siitä, kuka tulee paikalle. Spanskit löytävät omat pelinsä kyllä tuolta omasta otsikosta. Ei pahalla, mutta tähän tiedon etsintään näistä otsikoista menee muutenkin tuhottomasti aikaa, joten kaikki ylimääräinen on rasite.

Rossonero

#138
Lainaus käyttäjältä: "Benali"Näillä näkymin minulle sopisi torstai 8.5., lauantai 10.5. ja sunnuntai 11.5. Mites muut?

Tuo lauantai ei sovi, mutta muut todennäköisesti järjestettävissä.

Nyt oli osallistuminen taas todella heikkoa. Ilmoittautumisiakaan ei juuri tullut ennen maanantaita. Oli todella onni, että Arsenal ei mennyt tuossa CL:ssä jatkoon, koska muuten Tuuri olisi ollut paikalla täysin ilman pelejä.

Yritetään nyt ilmoittaa hyvissä ajoin, jos tiedetään, että ei päästä. Vähintä mitä voi tehdä on ilmoittaa edes jossain vaiheessa.

Toivon, että porukka pyrkii tulemaan peleihin, tai ehdottaa aktiivisesti itselleen sopivia pelipäiviä (kuten Benali), koska liigan ja cupin pelit ovat pahasti vaiheessa.

Rossonero

#139
Entäpä la 3.5. ? Kenelle kävisi pelit tuolloin?

Benali

#140
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Entäpä la 3.5. ? Kenelle kävisi pelit tuolloin?

En voi luvata mitään mutta mahdollisesti.

Voi olla ettei tuo torstai (8.5.) onnistukaan mutta jos silloin olisi paljon tulossa niin pistetään onnistumaan. Maanantait olen totaalisen jumissa...

Epis

#141
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Entäpä la 3.5. ? Kenelle kävisi pelit tuolloin?
Täytyy tarkistaa, jos pääsis paikalle ja sais mahd Harriakin vastaan pelattua.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#142
Tällainen pisti silmään tuolta toisesta otsikosta viime vuoden lopulta.

Lainaus käyttäjältä: "Benali"
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Southampton-QPR 0-1 (0-1)
0-1 Ainsworth 26 min.

Ja kortteja taas mukavasti. Niin ja Hovimestarille (7)...

Löytyykö näitä mukavia kortteja tilastoista? Jos löytyy, niin infotkaa, jotta saadaan ajan tasalle.

Hönkki

#143
Ehtisin huomenna tulla pelaamaan yhden pelin. Hesussa minulla on jäljellä Man. City, Arsu ja Spurs. Hefissä Petri ja Timo. Pelin pitäis alkaa heti klo 17.30. Löytyykö vastusta ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#144
Itse olen töissä. Avaimet kolmosesta.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#145
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ehtisin huomenna tulla pelaamaan yhden pelin. Hesussa minulla on jäljellä Man. City, Arsu ja Spurs. Hefissä Petri ja Timo. Pelin pitäis alkaa heti klo 17.30. Löytyykö vastusta ?

Voin pelata, jos muita innokkaita ei ole. Olen joka tapauksessa jo tuolloin paikalla.

Rossonero

#146
Onkos huomisen poisjäänneistä muuta tietoa kuin Jewell, Hovimestari ja Benali?

Pelit käyvät vähiin, joten jollekin voi tulla turha keikka, jos ei ilmoiteta.

Epis

#147
Itse olisin tulossa vaikka pelaamaan Vesan kanssa HeSu -pelin ja vaikka jotain muutakin jos vain vastustajia löytyy...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Arse

#148
Valitan, mutta en ole tulossa tänään.  Pakko katsoa HJK:n liigakauden avaus ja kun vastustajistakaan ei tunnu olevan varmuutta.

Esitetyistä ylimääräisistä pelipäivistä minulle sopisi perit pelit lauantaina 3.5,  torstaina 8.5., lauantaina 10.5. ja myös sunnuntaina 11.5.


Arsulla taitaa olla jäljellä: M'Boro, ManU, Man City, Newcastle, Birmingham ja Soton.

Benali

#149
Luulen että lyödään lukkoon lauantai 10.5...?